mijn meisje heeft vandaag op: 3 flessen melk waarvan 1 volle melk. 3,5 boterham met beleg. 2 stuks fruit, flinke bord avond eten,en schaaltje yoghurt en tussendoor koekjes en sap.
Hier weer een fruitfase, lekker hoor! Gister maarliefst 1 banaan, 2 appels en 2,5 mandarijn gegeten haha. En vandaag: BV Cruesli met volle melk Broodje met gekookt ei beker sap 2 mandarijntjes 2 kiwi's Broodje chocolade pasta 1 banaan pepernoten 2 peren Beker thee Frietjes, kipfrikandel en rauwkost Beker water en een paar slokjes milkshake Halve beker sap BV
Zo, duchess, dat is zeker veel fruit! Lekker hoor. Hier zit dochter in een mindere periode met fruit eten.
Oh, goed gedronken hoor! Maaruh, jij bent zeker niet meer misselijk ivm tonijnsalade 's ochtends? Hoe maak je die; met verse tonijn? En wat doe je erdoorheen?
Pangafilet, garnalen, mikshake, wow!!! Ontbeten met kruidnootjes die Piet in de gang had gestrooid. Ach, dat mag 1x pw. tot 5 dec. 2 kiwi's Volk.ontbijtkoek 2 volk.beschuiten smeerkaas, kaas Banaan Appel Slappe diksap 3 volk.carobebiscuitjes Kruidnootjes Thee Banaan Bakje feta en olijven Thee Broccoli Rijstwafel Water
Miis: hoe gaat het nu met jou? Voel je je al fitter, hoe lang slik je nu de Thyrax? En heb je al een betere productie?
jaa erg druk even met afspraken enz..maar gaat echt stukken beter! oh my gosh, voel mezelf weer..ben weer sochtends heel makkelijk uit bed, sta al snel opgemaakt en wel klaar voor de dag.. Mn tsr komt gewoon wanneer ik wil, dus kan zoon nu eindelijk om het uur als hij wilt of om de 2 uur aanleggen en mn tsr komt gewoon maximaal na 1 of 2 min..en dan maximaal..wnat vaak komt het gewoon al sneller.. ook merk ik het aan dat ik svaonds langer opblijf of op kan blijven...en na een korte of gebroken nacht, is het niet meer zo dat ik dan sochtends helemaal dood ben en niks meer kan doen vervolgens.. Zoon drinkt nog wel wat kv bij de laatste voeding..maar het kolven schiet er laatste tijd bij in, omdat ik eht even elke dag veel te doen heb en savonds vaak nog bezig be met huishouden en wannee rik dan in bed lig het alwee rvergeten ben... Maar mss laat ik het wel zoals het is nu...evne aankijken trouwens..heel irritant weer..ik dus naar de apotheek vraag naar domperidon ivm bv...komt ze met een gebruiksaanwijzing dat hun het zeker niet adviseren want het komt bij de baby, pff..ik zei maar niks..maarja kreeg het dus niet eens
Õntbijt op de bank met sinterklaaskadootje 1,5 v boterham jonge kaas en thee Mango 2 v cracottes en 1/2 boterham roomkaas met water Druiven en een oude zelfgebakken pepernoot van gisteren Halve v cracotte en thee 1/2 bakje groene knoflookolijven en appelsap Klein beetje avondeten Heel bakje snoeptomaatjes Beker halfvolle yoghurt
Maak jij die pepernoten zelf? Heb vorig jaar wel iets van een mix van Bolletje gekocht, die was heel makkelijk, maar mierzoet! Enne, 30 weken al, dat schiet op zeg!
Check mijn daglijstjes maar eens. Hij bouw af meid en dat is helemaal zoals we gehoopt hadden en toch komt dat moment altijd onverwacht.
ja daaorm, viel me al op..gek heh...ik bedoel..na het zindelijk worden gign hij super goed eten maar ook super goed drinken...en nu dan toch ineens afbouwen...Zeker gek gevoel heh
Toen hij zindelijk was, heb ik zijn kamertje omgeturnd tot grote jongens-kamer. Hij wou dat papa hem naar bed bracht. Echt supertof voor papa natuurlijk na 3,5 jaar! En zo af en toe bracht ik hem naar bed en vroeg hij niet om boezuh. Dan wel weer de volgende ochtend, terwijl hij die al eerder oversloeg. Zo gaat het zoals ik het altijd voor ogen heb gehad. Jeetje, 3,5 jaar, dat is bizar lang en bizar knap houdt mijn man me steeds voor. Maar zo voelt het niet hoor, als lang of knap. Ik heb het gewoon gedaan. Altijd en met veel plezier. Heerlijk om te doen, zal het zeker missen. Is gewoon even (flink) omschakelen na zo'n lange tijd.
nou ik vind het wel degelijk knap..en waarom...omdat jullie een hele heftige tijd achter de rug hebben gehad, al vanaf het begin..bij jullie is de bv eigenlijk noodzakelijk geweest voor zoons gezondheid op den duur..en ja dat heb JIj gewoon ff gedaan...en dat dat IS knap..dus respect lieverd...weet je hoe trots hij later zal zijn! ik ben ook nog steeds trots dat mijn moeder mij 10 mnd bv heeft gegeven, laat staan langer... dus super!
Idd ZG, super toch dat je het hem kon geven, en mooi als hij zelf afbouwt natuurlijk, maar ook vreemd ja, dat lijkt mij ook enorm wennen. Ik vind het zelf ook heel fijn dat ze nog drinkt Hier meissie 2 dagen en 1 nacht niet gezien, maar ze at vanavond in elk geval super goed spagh bolognese en doperwtjes extra. Verder niet teruggelezen, sorry.
Hier echt weekend: - Boterham met kaas - Beker melk - Doosje rozijntjes - Pepernoten - Boterham met pindakaas - Beker melk - Paar druifjes (lust ze ook sinds kort -> lees: voor het eerst geproefd en tot de ontdekking gekomen dat ze het lekker vindt) - Pizza - Knijpfruit Morgenavond weer eens gezonder koken (pasta met broccoli en gehakt), want zaterdag hebben we pannenkoeken op met appel.
Nou ZG een prestatie om trots op te zijn vind ik hoor! Ookal zie je het als normaal, er zijn neit veel mensen meer die het doen. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Je bent er zo aan gewend he. Denk er wel eens overna hoe het zou zijn als ze niet meer zou willen, maar dan kan ik gewoon verdrietig worden. Je bent er zo aan gewend... Maar denk dat het een hele mooie leeftijd is om af te bouwen, als het hier zo loopt op die leeftijd zou ik dat top vinden.
Thanx meiden! Ik was gisteravond ook wel verdrietig hoor .. Het is ook zo'n gewenning! Na een paar moeilijke dagen vorige week waarbij zoon echt de bokkepruik op had, was hij heel lief dit weekend, lekker knuffelen samen maakt dan een hoop goed. En trots ben ik zeker!
Haha, nee niet misselijk. Ik ben sowieso amper misselijk geweest, gelukkig. M'n man is altijd degene die de tonijnsalade maakt, maar gewoon met tonijn uit blik. Ik zal het eens aan hem vragen.