Eens met miis en duchess! Ik vind het ook echt iets waar je trots op mag zijn, ZG! Dat doen weinig moeders je na. Ik denk dat dochter hier ook langer had willen drinken als ik niet zwanger was. Ik vond het ook jammer dat ze stopte, maar zo is de natuur kennelijk. Ik heb het kunnen accepteren, op naar de volgende fase.
- 2 boterhammen met chocoladepasta - halve beker melk - 2 mandarijnen - bekertje coolbest - 1 hapje brood met kaas - plakje cornet beef - bekertje coolbest - bakje tomaat en komkommer - heel veel avondeten. Rijst met broccoli, champignons en een heerlijke groentesaus wat m'n moeder laatst had gemaakt. - wat slokken water - wolkentoetje
Vandaag: 1 boterham met gestampte muisjes, mandarijn en klein bakje yoghurt (ze wilde persee wat ik ook had) appel boterham met leverpastei en melk rijstwafel bekertje roosvice flink bord volkorenpasta met tomaat, courgette, champignons en tonijn mandarijn thee met melk
-cereals melk -banaan -2 kinder speculaaskoekjes -diksap -halve croissant -druiven -diksap -mandarijn -2 volk bth speculaas -water -rode gebakken aard, brocolli, vlees (wilde geen bietensalade proeven0 -danoontje -water
Thuis: Boterham met appelstroop en melk Bij opa en oma overdag Avondeten thuis: volk pasta met ui, witlof, pakje roomkaas, makreel, peper en bieslook. "Hmmmmm lekke" Yoghurt Water
Banaan (werden pas om 8 uur wakker!) Sap + koekje psz Volk.pistoletje honing 2 kiwi's Slappe diksap 2 speculaasjes 2 stukjes carobella Pakje 8-vruchtensap Hele puntpaprika Thee Paar kidneybonen Zoon was beetje ziek; verkouden (hoesten) en pijn in zijn darmen, hij mist een beetje vet denk ik. Vandaag geen mm, yoghurt of kaas op.
Boterham met appelstroop en beker melk, plakje kaas Druiven 2 mini appelrijstwafeltjes van Goodies en beker diksap Boterham met kaas en boterham met woudfruitjam en halve beker melk Als ze straks wakker wordt schil ik een lekker peertje voor haar, die gaat vast op. Vanavond eten we burritos (wraps met paprika/ui/champignons/mais/kip/creme fraiche en een sausje).
ZG, zoonlief al weer beter? Jammer dat de BV aan het stoppen is, wat super dat jullie zo lang dat hebben gedaan saampjes . Oh en ik ben niet zwanger. Het heeft ons wel aan het denken gezet en de kriebels gegeven, over een paar maandjes gaan we er denk ik echt voor. Manlief moet nog wat aan het idee wennen, dus even wachten .
Ja, zoon is beter. Nog wel snotterig, maar dat ergste hoesten is gelukkig over. En dankjewel. Volgens mij moeten de mannen altijd even meer aan het idee wennen. Zo wel leuk zijn toch? Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik word in maart 35, dat speelt zeker mee voor mij bij het niet zo lang meer willen wachten. Met onze dochter was het de derde ronde al raak, maar dat is verre van vanzelfsprekend natuurlijk.
cruesli yoghurt banaan diksap 2 plakjes worst 2 tarwebolletjes appelstroop, kaas 1/2 beker fristi 1 speculaasje druiven thee vanavond andijviestamp, dat zal dus wel alleen worst worden
Ik heb geen idee wat dochter gegeten heeft vandaag. Ze was de hele dag bij oma. Ik heb vakantie, maar had besloten om dochter toch wel een dagje weg te laten gaan. Was wel ff lekker, heerlijk uitgerust. Straks eten we chemische macaroni, dat eten we nooit, maar ik had er opeens zo'n trek in!
Hier wordt ook wel gepraat over een tweede alleen hier moet vriendlief ook nog wennen en is er nog niet helemaal klaar voor. Ik wacht geduldig af al is dat wel moeilijk hoor!
Haha ja inderdaad. En er zit ook nog smac en rundergehakt doorheen. Maar wel 800 gram groente en volkoren macaroni, dat scheelt toch?! Ben benieuwd of dochter het eet, ze heeft het nog nooit op.
Ggheghe; chemische macaroni! Heb ik vorig jaar eens gekocht. Daar kan je dan zo'n zin in hebben; vooral als je ergens langs komt waar dat dan op staat! Mij veels te zout. Mijn man noemt dat campingvoer, haha!
De peer heb ik zelf opgegeten, ze vond de stukjes te hard . Daarna werd een mandarijntje enthousiast begroet, maar ook die heb ik na het pellen zelf opgegeten . Banaan en beker diksap Beker water Halve wrap (vooral de kip en de wrap, groente werd er vakkundig tussen uit gevist en naast gelegd) Yoghurt Kieskeurig dagje vandaag...
Haha campingvoer! Zo kan je het inderdaad ook omschrijven. Dochter vond het niet lekker, ze heeft maar een paar hapjes op. Maar ik weet ook niet wat ze gegeten heeft vandaag. Een hoop koekjes bij oma zorgt ook voor een slechte eetlust 's avonds.
1 boterham met leverpastei en melk banaan 1,5 boterham en melk 2 lange vingers bekertje diksap broccoli met gekookte aardappel en kleine gehaktbal bakje yoghurt met roosvicee bekertje thee met melk