Vandaag: ontbijt - 1 belegde boterham + 100 ml volle melk - 1 mandarijn - 1 kaakje - diksap lunch: - 1 belegde boterham + 1 krentenbol + 100 ml volle melk - 1 kiwi - vers geperst sinaasappelsap tussendoor: - mini ontbijtkoekje - diksap avondeten: - paar hapjes pasta + twee stukjes bruin stokbrood - paar hapjes kwark Beste een ok dag
hele rare dag ( die pas laat van start ging) ontbijt: muesli, vers sap, half geroosterd broodje jam, appel, halve banaan, koekje, rijstewafel lunch: banaan, appel, rijstewafel, diksap avondeten kwma er snel achter aan: 2 pannekoeken, nog een appel en kwark (last van tandjes=geen/weinig brood)
Bv Droge cruesli 2x volk.ontbijtkoek, 2kiwi's, diksap 1,5 volk.boterham appelstroop, kaas, cervelaat, troebel appelsap Bv Thee, 2x chocokoekje (carobe) 1/2 komkommer, rozijntjes, scrocci Broccoli, naan, gehaktbal Bv Beetje eentonig geloof ik!
Dl had vandaag trek!! - bv - 2 boterhammen, één met appelstroop, één met kipfilet - bv - bijna een hele avocado - paar stukjes peer - bakje gestoomde worteltjes (ging er in als koek) - soepje in d'r rietjesbeker (pompoen, ui, wortel, aardappel) - groot bordje met volkoren fusili, kip, wortel, ui, champignon in een saus uit een kant en klaar zakje (kwam nog uit man z'n kerstpakket, zulke dingen eten we eigenlijk nooit) - halve banaan - bv Hier wordt ook weinig brood e.d. gegeten ivm kiezen/tanden.
Hier ook weer een goeie dag Bord pap Banaan met versgeperste jus d orante Eierkoek 2 volk ren crackers met smeerkaas 1/2boterham met worst Beker appelsap Koekje Flinke portie spinazie met aardappels en ei Bakje yogurt Papfles
ontbijt papfles 200cc lunch 1boterham, bekertje karnemelk tussendoor appel en sinaasappelsap diner spinazie, aardappels en een eitje
ontbijt: alleen een glas melk, en vooruit: 1 hap brood tussendoor: niks: veel te druk met buitenspelen lunch: 1 boterham met gebakken eitje en halve boterham met grilworst en beker melk bekertje diksap en een banaan 2 rijstewafels met sap avondeten: bijna 1 meergranen pannekoek met glaasje sinaasappelsap beker yoghurt.
Isab(3 jaar) Boterham met choco en melk Druifjes Snoepje Zelf gebakken gevuld speculaas 2 bruine boterhammen met choco ( oei fout zeg, maar weekend) met sap Wat chipjes en een snoepje bij de ijsbaan met warme choco Koekje Tussendoor aanmaak Verse tomatengroentesoep meg broodjes Volle yogurt met cornflakes Wat een snoep dag... Haha. Ik heb een echte snoepkont en ben het zelf ook, foei. Maar als ze goed haar eten eet, mag ze wat extra's. Morgen weer een balansdagje dus, haha. Onze jongste , 1, at bijna hetzelfde. Alleen geen chips
Hier weer goede dag! 8:30 1 broodje met kaas en 150cc melk. Daarna nog plak ontbijtkoek met boter 9:30 1 kiwi 1 banaan en 180cc thee met melk 13:00 2,5 snee brood (1,5 appelstroop 1 smeerworst) en 170cc melk 15:30 1 nijntje dreumes koekje en 175cc diksap 17:45 2 eetlepels rijst, 10 stukken gyros met rode paprika en uien, 3 lepels tzatiki saus. 50cc water
Zoon 3,5 jaar. Ontbijt: 2 boterhammen met kaas en ham + bekertje melk Tussendoor: schaaltje fruit (banaan en mango) Lunch: 2 kleine bruine pistoletjes met ei en tomaat. Tussendoor: biscuitje Avond: een bordje nasi, komkommer en yoghurt-toetje Voor het slapen gaan een bekertje melk. Verder tussendoor thee en diksap.
Lisa heeft vandaag op: 7:00 boterham met chocopasta, bekertje melk (100ml ong.) 8:00 boterham met pindakaas (Eva was toen net wakker en Lisa wil dan meestal ook weer een boterham) 10:00 fruit, had een bak voor ons allemaal gemaakt met appel, druiven, peer en banaan (Lisa heeft van alles wat op), appelsap 13:00 boterham met kaas en pakje yoki 16:00 muffin, appelsap 17:30 tortilla met kruidenkaas, vissticks (1 op denk ik), paar hapjes komkommer, yoghurt met hagelslag (50ml denk ik), water Vanavond toen ze al naar bed was 1 beker water op. Was wel een gemiddelde dag, behalve die extra boterham 's ochtends (is alleen soms in het weekend) en de muffin, dat is ook iets wat we alleen in het weekend doen, normaal is het een plak ontbijtkoek, halve eierkoek, liga, zoiets.
gisteren (zondag) - halve boterham kipfilet, beker thee met melk -beker diksap, 3 minikoekjes -mandarijntje -beker diksap en een biscuitje -1 boterham met kipfilet/pindakaas -halve beschuit met vlokken en een beker melk
vanochtend... (dochter) 1/2 boterham met pindakaas 150 ml volle melk met bambix knijpfruit en daarna naar het kdv en dan weet ik het niet... ik zag haar wel banaan eten toen ik voor het 10 min gesprek van mijn zoon kwam.. lief met zo'n spatscherm aan! hihi Vanavond kip madras.. wie weet wil ze dat deze week ook wel proberen.. ze is in een wilde bui de laatste tijd hahahaha Zoon zet ik eigenlijk nooit neer... die eet altijd goed
Hier tot nu toe: Beker sinaasappelsap met calcium Beetje droge cruesli Stukje ontbijtkoek Hapje cracker Bij de oppas: Boterham met kalkoenfilet Roosvicee Appel Bord boerenkool Thuis nog 1,5 meergranenpannenkoek Straks na het slapen nog even fruit Vanavond rijst met chicken tonight, voor haar alleen rijst met kip en groente. 's Avonds nog een keer fruit. Volgens mij is ze afgevallen, rokje zakte gisteren van haar kontje af dus we gaan haar even flink volstoppen.
vandaag tot nu toe: half broodje salami, muesli, melk, banaan, appel, krenten/kwark bolletje 2 broodjes smeerworst, diksap, krenten/kwarkbolletje vanavond zn lievelings pasta dus dat zal wel goed komen, en er ligt ook nog ene peer of ananas op hem te wachten dus dat komt ook wel goed denk ik zo.. tandje is door jeeh
- een boterham met margarine en amandelpasta - paar stukjes gigantisch zure gedroogde abrikozen. ik lust ze niet, dl vind ze heerlijk. Mijn vader zei: "haar smaak is nog niet verpest met zoete dingen, zij eet alles nog puur." - een peer - klein kopje pompoensoep met een boterham Vanavond eten we zelfgemaakte erwtensoep, ben benieuwd of ze dat lust.
En, lustte ze de snert Linnie? Hier dat op z'n eerste verjaardag gegeten. Hij vond het heerlijk. Vanmorgen bordje pap en rijstwafel. Goodies koekje en een banaan. lunch 3 (!) boterhammen, 1 kaas en 2 vega smeerworst rozijntjes en een appel avond klein stukje biologisch tartaartje, +/- 2 aardappels en flink wat broccoli. Na een bordje griekse yoghurt met blauwe bessen. Thee en water gedronken. Ow ja, hij heeft net zijn eerste mini stapjes gezet!!!!!
- halve boterham kipfilet, halve honing, beker thee met melk -beker diksap, plak ontbijtkoek -1 boterham met kipfilet/pindakaas -halve beschuit met vlokken en een beker melk -beker diksap en een biscuitje, blokje kaas -paar happen spruitenschotel, halve saucijs, schepje appelmoes -danoontje
Hier is het ipv fruit (had een smoothie gemaakt maar die bliefte madame niet) goodies bananenstick geworden en rozijntjes. Ze heeft een beetje rijst met kip gegeten en een augurk. Vanavond nog een peer dus een goede dag vandaag!