ik maak netals Eylem, ook elke week wel pasta, stamppot of bami ofzo...boerenkool en hutspot zijn favoriet, en daar zit dan ook gelijk behoorlijk veel groente in... vandaag keek hij zooo vies naar de sperzieboontjes...echt alsof het gif was... mn zoontje mag ook altijd wat kwark en fruit na het eten...of als hij goed heeft gegeten is het Of of
Up: Hier ook wel iedere week pasta of zuurkool of boerenkool. Maak er dan een grote pan van zodat ik het in kan vriezen. Ik werk donderdagavond en dan is dat mooi makkelijk om klaar te maken; opwarmen en klaar.
gister: muesli, ontbijtkoekje, cracotte pindakaas, banaan, appel, klein bakje druiven, melk, diksap 2 boterhammen smeerkaas, rijstewafeltjes, diksap aardappeltjes uit de oven, mais, vissticks, knijpkwark, peer, water Vandaag: muesli, ontbijtkoekje, rijstewafeltje, appel, druiven, banaan 1 boterham smeerkaas, 4 poffertjes, 5 patatjes, fristi (!! dagje uit ), soepstengel, diksap hutspot, kwark, water
Bv Droge cruesli, diksap Appel 2 crackers smeerkaas, 1/2 boterham jam, reep kaas, thee Appel Paar chipjes, aanelengd troebel appelsap Groot bord broccoli, gebraden kipfilet, volkorenmacaroni Bv
beschuit met gekookt eitje + water een appel + diksap Een boterham met perenstroop + water 2 nijntjekoekjes + appelsap 1 koekje + sap(op visite bij anderen) een klein beetje avondeten (paella met kip)+ water een schaaltje sojayoghurt perzik Een bekertje warme sojamelk
ontbijt: 1/2 boterham met pindakaas, 1/2 boterham met oude kaas + 120 ml volle melk +1 ontbijtkoek tussendoor: knijpfruit Organix + diksap lunch: 1/2 boterham met chocoladepasta + 1/2 boterham met worst + 120 ml volle melk + bakje vol met druiven tussendoor: 1 mariakaakje + 1 doosje rozijntjes + diksap 1 volkoren soepstengel avondeten: macaroni met kaas + volle kwark + 1/2 bakje appelmoes uitzonderlijk goeie dag en heel gezellig avond gegeten (wij lasagne en zij dus macaroni) Zoon heeft ongeveer het zelfde gegeten (maar dan lasagna) + 1 dropje!
Hier al een week goed aan het eten. Vandaag 1 boterham met boterhamworst sinaasappelsap met calcium 2 cupcakes (samen gebakken) rozijntjes water boterham met appelstroop aangelengde appelsap halve appel water 1,5 bord pasta peer water
Bv Geroosterde boterham met houmous Anderhalve boterham met mango-abrikozen jam Bv Een minneola Bakje met wat stukjes gestoomde wortel Stukje turkse pizza met kip, ui, sla, tomaat en komkommer Banaan Bv Volgens mij moet ik wat meer tussendoortjes geven, denk ik. Ik vergeet dat regelmatig.
Vandaag: veel 1 boterham met pindakaas 1 appel en een grote fourre-koek (waarvan ik dacht dat ik hem halverwege wel terug zou krijgen maar nee hoor) 2 krentenbollen en een halve kaasstengel glas sap flink bord boerenkool met zeker een kwart rookworst als het niet meer was (en ik maar honger lijden, haha, het kwam van mijn bord! ) en daarna nog vruchtenkwark EN yoghurt
Wooow wat heeft I goed gegeten!!! Hier ook goed. 1 broodje kruidenkaas met fles melk 1 kiwi en 1 mandarijn (die men op mijn werk kan kopen zijn heeeeerlijk) en beker sap 3 broodjes (1 appelstroop 1 gebraden gehakt 1 kaas) en fles melk 1 soepstengel met sap 2 grote opscheplepels chinese mie en wat kroepoek stukjes. Water en volle yoghurt.
Vanaf dat ik afgelopen week hier geplaatst heb dat het eten al bijna 2 weken slecht gaat, is ze vanaf toen weer goed gaan eten... en hoe!!! Vrijdag: - 1,5 boterham met roomkaas en beker melk - 1 grote peer en doosje rijstringetjes van HEMA - 2 boterhammen (1 pindakaas, andere gewone kaas) en beker melk - 1 croissantje in de stad en glaasje versgeperst sinaasappelsap - groot bord worteltjes, gebakken aardappeltjes en kip - fruityoghurt van arla met nog een bakje fruit (frisfruitje) erdoor Zaterdag: - 1,5 boterham met beker melk - 1 grote peer - half worstenbroodje + 1,5 boterham met beker melk - mariakoekje en doosje rijstringetjes - pasta met zongedroogde tomaatjes, rivierkreeftjes en pesto - fruityoghurt van arla met bakje fruit (frisfruitje) erdoorheen
bv 3 happen cruesli met volle yoghurt halve boterham jam, 2 plakjes cervelaat, stukje kaas, 1/2 beker diksap bv slaap bv griekse salade; komkommer, cherrytomaatjes, rode paprika, feta en olijven en een kip-pita, beker appelsap bv
Muesli, 1 boterham salami, bak fruitsalade bestaande uit peer, aardbei, banaan en mandarijn, melk, koekje, mini ontbijtkoekje Dubbele cracotte smeerkaas, halve tosti, bakje goodie wortelchips, klein bakje druiven, diksap Goed bord boerenkool met pittige gehaktbal, btj kwark en 5 grote aardbeien, water
cracker met pindakaas en plakje ontbijtkoek bakje verse ananas 1 hele tosti (2 boterhammen dus) kaas/rookvlees 2 mandarijntjes 1,5 stuk borek met kaas en flink wat doperwtjes, voortoe vruchtenkwark
eylem! leuke fotoooooo! Hier : muesli, granenkoek, banaan, soepstengel, mini ontbijtkoekje diksap, en btj wortel chips ( zat bij de kapper en was voor de afleiding ) tosti, bakje druiven, halve appel, rijstewafeltje, stuk croissant en stukje kaasstengel boerenkool met gehaktballetje, en een stukje tonijnpizza van mij , kwark en water
Vandaag voor het eerst in hele lange tijd: vlees!!! Wow... jamemr dat ik er niet bij was maar poehee wat een goed nieuws! en ook zo trots op manlief dat hij dat 'voor elkaar' heeft gekregen.. het was duidelijk erg gezellig aan tafel!
zoooooo je bent ehct bijna zo ver! whoehoe spannend zeg!!!! succes heh ze is echt groot geworden, lief!
Bv Ontbijt: volk.ontbijtkoek Psz: roosvicee met kaakje Lunch: boterham jam, verse jus, klein bakje druifjes Tussendoor: 2 stuks volk.ontbijtkoek, 1/2 appel, diksap Avond: niks ... (En ik had nog wel zijn lievelingseten gemaakt -broccoli, volk.penne en gehaktbal-, maar zl had erge buikpijn, de poep kwam om 20.45) Bv