@Zogelukkig, heb het pak toevallig nog staan: sap uit vruchtenconcentraat 50% (appel, witte druif, peer, perzik, rozenbottel, citroen), water 50%, aroma's, vitaminen, kleurstof (beta-caroteen) Beta-caroteen is toch een kleurstof vanuit groente/fruit? Dit is de zachtfruit versie en heb het nog weer half aangelengd met water. Maar had het nu toevallig een keer gekocht en D. zag het staan. Meestal drinkt ze qua sap appelsap of sinaasappelsap.
ik heb die ook es toevallig in huis gehad, en zat toen ook al te zoeken naar wat er nou in zat allemaal.. ik heb trouwens van Arla drinkyoghurt zonder toegevoegd zoetstof gehaald...*(van de reclame)....er zit dan 6 gr suiker in....nou vind ik dat wel meevallen als je kijtk naar bijv fristi dat is iets van 11 of 13... ik word namelijk gek van die melk met diksap...die bekers worden heel vies (heb geen vaatwasser)...en mn zoontje drinkt het niet in 1 x op..en vindt het dus uit een normale beker na een tijdje niet meer lekker...
muesli, thee, druifjes, rijstewafeltjes, pruim, speculaas koekje half broodje kipfilet, diksap, abc goodie koekjes, banaantje, 3 sesamstengels, paar happen bami, kwark, diksap, stukej appel
Bv 3 happen cruesli volle yoghurt 1/2 beker sap, 2 kiwi's 1 boterham smeerkaas, 1,5 beker sap 1/2 boterham smeerkaas, beker verse jus En die gaat zo met borst op naar bed, want voelt zich niet lekker.
Bv 2 desem boterhammen met abrikozen jam Half bekertje thee Een hele mango Bv 1 boterham met abrikozen jam half bekertje appelsientje mild Een paar stukjes bloemkool, ovenpatat hoefde ze niet, 2 lapjes gegrilde kipfilet Een banaan En zometeen bv en naar bed
Hier vandaag: - Pap - Banaan - Krentenbolletje gekregen bij Bakkerij Bart - Boterham zuivelspread - Beker melk - Vers geperst sinaasappelsap - Resterende stuk banaan van vanmorgen - Flink bord worteltjes, gebakken aardappels en kip - Yoghurt met frisfruitje (aardbei/appel)
muesli halve rijstewafel met pindakaas+melk tosti halve banaan volkoren cracker met speculoos+diksap halve banaan halve appel nijntje koekje bordje pasta+ mini hapje gamba, spinazie 1 sliertje, tomaat alleen gelikt + water knijpkwark+toetje met papa meegegeten mona citroenkwarktaartpudding(waar was ik?!!) andere helft rijstewafel met pindakaas van vanmorgen ??( wie wat bewaart die heeft wat, obviously) btj ananas
- Boterham pindakaas met beker melk - Halve peer - Muisjes van mijn beschuit met muisjes op kraamvisite - Half paaschocolaatje - Boterham smeerkaas met beker melk - Doosje rijstringetjes - Flink bord broccoli/bloemkool stamppot met stukjes beenham - Kwark met fruit
Hier gisteren: bord pap 1 banaan 1 peer + water 1 boterham met kaas 1 boterham met 3 runderknakworstjes rozijntjes + dixap peuterbordje Brocoli rijst en kip alpro vanille vla 10 happen flesje pap s nachts klein flesje melk
bv cruesli volle yoghurt 2 volk. boterhammen met jonge kaas en appelstroop, appel, appelsap thee met 2 paaseitjes olijven, blokjes kaas, reepjes rode paprika en plakjes komkommer, heel veel thee (theetje drinken met opa en oma) Indiaas: citroenrijst met kip, raita en naan zometeen nog bv
leuk om te lezen wat de kids met pasen eten. Mijn dochter: -1 boterham met jam -brunch, half croissantje, half eitje, chocolade cakeje, een paasei, half boterhammetje met jam, hartjeslolly -1 aardappels met sla en stukjes kip. Geen fruit vandaag...
Mijn zoontje mag geen ei, maar we hadden ook paasstol, croissants, kaas-pompoenpitbroodjes, rosbief, maar hij wou niks daarvan. We lustte hij 1e paasdag 2 afbakvolkorenpuntjes. "Doe maar normaal, da's al lekker genoeg", denkt mijn kind volgens mij!
nou hier zijn de eieren niet veilig geweest, hij praat er nog over..."eieuh" en dan naar zn buikje wijzen haha... heeft er 2 geschilderd en 3 gegeten, waarvan 2 zonder het eigeel...een mini afbakbroodje heeft ie alleen de jam eraf gelikt ...en verder normaal gegeten die dag Vandaag: -muesli, 3 slokjes thee, volkoren cracker smeerworst en halve cracker speculoos, grote bak aardbeien, ontbijtkoekje, mini afbakbroodje met kaas -1 boterham pindakaas, diksap, goodies abckoekjes, ander volkoren koekje op feestje, hapje taart, verse jus -voor het eerst stamppot zuurkool met smaak...geen vlees ...kwark en water
Gisteren echt te erg gegeten, we waren de hele dag op visite, eerst bij de ene opa en oma en vervolgens bij de andere opa en oma. Hij heeft geen vitamine gezien... ontbijt: 2 gevonden chocolade eitjes en beker melk paar druiven toen naar opa en oma gegaan: heel chocolade paashaasje en 2 gekookte eieren nog een paar chocolade eitjes Wilde natuurlijk geen brood meer na al die chocolade ... 's avonds bij andere opa en oma heeft hij een paar gehaktballetjes uit de groentensoep gevist en daarna niks meer gegeten. Alleen wat vianette ijs toe. Vandaag dus goed de rem erop en een balans dag Ontbijt: wilde hij niks, alleen een beker melk een banaan gegeten, half bolletje met knakworst als lunch Heeeel veeeel gedronken ( waren op een indoor speelplaats) rijstewafel avondetenaar hapjes kipfilet, paar poffertjes kwark toe.
Haha ja heh paaspicasso wel weer jammer dat ie eerst het bekertje met vies water wilde drinken. Gelukkig geen verf geproefd!
Hier ook een geslaagde pasen: 1ste paasdag: - Sneetje kaas-uienbrood uit de oven en gekookt eitje met beker melk - Doosje rijstringetjes - 5(!) mini worstenbroodjes uit de oven en beker melk - Tomatensoep met balletjes, gebakken krieltjes, beenham, veel sperzieboontjes, flensje als toetje (wilde geen ijs) - Veel gedronken vandaag!! (2 volle bekers water a 300cc, 300cc melk en pakje appelsap a 200cc) 2e paasdag: - 1,5 boterham smeerkaas met beker melk - Doosje rijstringetjes - Gekookt eitje, droog pasteitje met beker melk - Nog een doosje rijstringetjes (lust en wil niks anders, helemaal geen chocolade ) - Halve appel - Groentensoep met balletjes, bloemkool, aardappel(kroketje) en vanille vla - Tussendoor nog water gedronken en pakje appelsap
Van de HEMA: rijstringetjes met yoghurtlaagje... Zitten in een doosje, net als rozijntjes. Zelfde als bijv een rijstwafel, maar dan allemaal losse ringetjes waar een gekleurd laagje omheen zit! Zijn hier zwaar favoriet, maar iets anders snoept ze ook gewoon niet. Had een keer dezelfde doosjes maar dan rozijntjes in dat yoghurtlaagje, nou, dat werd gewoon weer uitgetuft en weggegooid, haha! Het zal nog wel ooit anders worden, haha...
ohja is dat net zoiets als "Honey Loops".??..dat eet ik vaak met melk...en heel soms mag hij er daar een paar van, maar dta is dan met een honinglaagje..