Geen fijn gevoel he als je kindje 'precies genoeg' eet. Dit zou een normale dag voor Veerle zijn, zelfs een goeie... Toch vind ik van Veerle dat ze het verder eigenlijk wel heel goed doet, ze groeit goed, ze is blij en fanatiek. Ik zit er zelf harder mee dan zij
Veerle is vandaag begonnen met: 90cc pap en daarna heeft ze een liga ergens opgedoken. Ik heb hem niet afgepakt, was mijn eigen schuld, tasje niet opgeruimd. Een grote beker thee. Rond 11:00 uur heeft ze een biologische fruitreep gehad. We waren in de stad en ik liep uit, dus heb ik wat frietjes gehaald waar zij wat van mee heeft gesnoept. Thuis heeft ze nog wat warm eten gehad en 50cc yoghurt + drinken. Rond 16:30 meloen 18:00 uur van mijn chili mee gegeten, vond ze heel erg lekker. En een boterham met pindakaas + grote beker thee Voor het slapen een papflesje Goed dagje eigenlijk wel
Bak muesli yoghurt Volk cracotte smeerkaas Perensap aangelengd Grote peer bijna op Kiwi 1 volk boterham smeerkaas 1 volk boterham speculaaspasta 2 mini wafeltjes met vanille dinges froufrou ofzoiets Diksap Spaghetti gorgonzola Danoontje Diksap rest gedronken Water
Bv Volk.cracker kaas Volk.boterham smeerkaas Cruesli yoghurt Plak volk.ontbijtkoek Aangelengd appelsap Plakje worst Doosje rozijntjes Volk.beschuit smeerkaas Twee reepjes belegen kaas Aangelengd appelsap Paar stukjes gehaktbal en geproefd omdat mama het vroeg: 1 gekookt worteltje + 1 hapje gekookte aardappel, jeuh! Beker water Aardig wat Griekse yoghurt Bv
jawel he, ze kan nog beter hoor, dan eet ze 's morgens gewoon brood en 's avonds bijna 2 boterhammen. Heeft ze ook een poosje ook gedaan. Achteraf had ze een periode last van waarschijnlijk de 6e ziekte en ze kreeg er nog meer kiezen en hoektandjes bij. Ziet er naar uit dat we het tandengebeuren nu wel gehad hebben. Als ze zoiets heeft kan ze rondkomen van een paar kruimels op een dag. Nu gaat het wel weer heel goed Ik ben er wel blij mee in ieder geval. Zag bij jou snel een lange lijst, aan de beterende hand hoop ik? Buikgriep zouden ze af moeten schaffen. Rotgriep.
2 bth pindakaas, grote (rietjes)beker melk een gele kiwi en een mandarijn mueslibol, gewoon bekertje diksap volkoren kersenmuffin, beker thee paar stukjes gebakken aardappel en een visstick.. magere kwark met aardbeien erdoor
Hier vandaag een bijzondere dag! Meneer was pas om HALF 11(!!!!!) Wakker. Dus ontbijt om 10.45: 2 boterhammen met komijnenkaas. Lunch om 14.00 1,5 boterham appelstroop. Nu slaapt hij en heeft verder nog niks op. Haha. Wel héérlijk uitgeslapen. Daar was mama aan toe!
ooooh hoe doe je dat? Ben je dan niet bang dat er iets is? Ik zou dan echt ongerust worden. Ik hou ook eigenlijk altijd max 8:30 uur aan om uit te slapen, dan haal ik haar op. Niet dat het mij niet fijn lijkt ofzo, wat dat betreft zit ik denk ik zelf ook wel vast aan onze structuur ofzo.
Zg, grote man geeft weer ingehaald zo te zien haha Sukke, das ff heerlijk hè Hihi @hier: slechte dag 2 volk smeerworst Grote beker yoghurtdrink Was vroeg in de stad gaan ontbijten met kids in v&d Koekje 2 gekookte eieren Mini croissantje met jam Paar slokjes fristi Koekje Diksap Bak druiven Op visite nog 2 koekjes!!! Half zakje chips Stuk pizza slice Aanmaaklimo Groot bord boerenkool Danoontje Water! En nog een gevonden koekje van gister hahaha
@Kwekijzer: Nou ja, ik wist niet dat hij dat kon! Haha. Hij slaapt soms tot half 9 kwart voor 9. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik werd om 10 uur wakker en toen ben ik idd meteen zijn kamer in gegaan om te kijken of er niks aan de hand was. 'S middags heeft hij ook weer van half 3 tot kwart over 5 geslapen. Nu ligt ie dan wel weer een half uur te kletsen. @Miis: Oeps, lekker dagje voor hem. Hier is er nog een klein bakje druiven bijgekomen, wat hapjes pasta en een mango-yoghurt ijsje (home-made)
1 bth pindakaas appel 1 bth nutella paar stukken zelfgebakken meergranenbrood met rozijnen, gedroogde abrikozen en wat kaneel handje gehakte gedroogde abrikozen en rozijnen die nog over waren paar patatjes zonder zout en kipnuggets. t was al zo laat dat we geen zin meer hadden in koken, dus dat werd een ritje snackbar hmm morgen maar een "balansdagje"
- muesli+yoghurt - beker drinkyoghurt - 1 peer - volk boterham met smeerkaas - bakje druiven - 2 volk cracottes pindakaas - diksap - bordje helemaal leeg, gekookte aardappels, ERWTJES! ("balletjes")en 2 vissticks + klodder appelmoes ( want mama at dat erbij ) - groot danoontje - water en loopt nu rond met een abrikoosje geen tussendoortjes vandaag maarja dag begon pas 9u en hij gaat zo al naar bed, heeft geen dutje gedaan dus valt bijna om
Gisteren: - Boterham smeerkaas met beker melk - Volkoren soepstengel - 1 Boterham zuivelspread, 1/2 boterham hagelslag puur en beker melk - Handjevol gebakken zonnebloempitjes - Banaan - 1,5 bord fusili met gehakt,prei,wortels en tomatensaus - Schaaltje vanille vla Vandaag: - Boterham pindakaas met beker melk - Spekje na de 'zwemles' (juffrouw was jarig) - Volkoren koek na aankleden - Pap - Appel Zometeen nog zelfgemaakte pizza en wat griekse yoghurt
Eergisteren: bv droge cruesli, aangelengd troebel appelsap aardbeien, plak volk.ontbijtkoek 2 volk. boterhammen kaas en honing, appel, thee 2 rijstwafels, diksap pizza bij de pizzeria (korsten van mama's pizza), appelsap bv Gisteren: bv droge cruesli, aangelengd troebel appelsap blauwe bessen volk. pistolet smeerkaas, reepje kaas, thee (Lipton Morroco) 2 volk. biskwietjes, appel, diksap rijst, nierbonen, fetakaas, rode paprika, komkommer, water bv Vandaag: bv droge cruesli, aangelengd troebel appelsap 2 volk. biskwietjes 10 visfrieten bij de visboer 1/2 volk.boterham kaas, appel, diksap vanavond eten we visroerbakschotel met volk.fusilli en snijbiet, zoon gaat daarvan alleen de fusilli eten, hij heeft zijn visfrieten al op, ik heb nog cherrytomaat, rode paprika en komkommer
Gisteren: 1,5 bruine boterham met kipfilet en vruchtenhagel 100 ml volle melk bakje aardbeien biscuitje met beker drinken (sterk aangelengde diksap) 1 bruine boterham (grof volkoren lekker...) met 1/2 smeerkaas 1/2 jam 100 ml volle melk bakje druiven tussendoor: 1 spekje met drinken pasta met tomatensaus met pangasiusfilet, paprika, cherrytomaatjes, knoflook, chilipepertje en lekker Italiaanse kaas uit de oven. 1/2 bekertje yogi Eergisteren precies hetzelfde maar toen hadden we pasta met gerookte zalm en voor de kindjes doperwtjes er door heen. Even genoeg pasta gegeten.. vanavond: spinaziepannenkoek + volle kwark op het menu. Vanmiddag wentelteefjes en aardbeien ivm de eerste (oefen)schoolochtend van zoon.
- yoghurt muesli - volk boterham smeerworst - melk - rijstewafel - half appeltje - bak aardbeien - mini rijstewafeltje - half broodje kipfilet - koekje - diksap - groentesoep met brood - danoontje - banaan - water
Oeh spannend, hoe vond hij het? Kent hij er kindjes? Was hij er moe van of ontdaan of vond hij het geweldig? Heb net voor het eerst visroerbakschotel van de visboer op, had er snijbiet en volk.fusilli bij gedaan, was superlekker! Ik heb me voorgenomen eens per twee weken vis te gaan eten. Kwark; ik snap niet dat ze dat wegkrijgen, vind dat zo wrang!