wij hebben een 12 inch...past echt perfect...en dat trappen had ie door na een middag en avond oefenen!
Maar wel met zijwieltjes denk ik toch? Deze is volgens mij ook echt klein, dus hopelijk 12 inch, maar ik heb er nog niet goed naar gekeken.
Nee met zijwieltjes! Ik denk als we er tijd aan besteden ze wel al op tweewielen had kunnen fietsen nu.
Oh, ja, klopt, ze wil altijd en overal op alles fietsen Heb zelfs al 4 rondjes om een basketbalveldje met haar gerend, zij op een tweewieler zonder zijwieltjes. Had ze echt niet door dat ze direct om zou vallen als ik haar losliet, haha. Hield ik eerst het stuur vast, maar toen brak ik me rug half, dus toen haar in haar oksels min of meer vastgehouden, vond ze wel eng, maar pikte ze wel, en ze scheurde er vandoor, haha. Ik maar rennen, stikheet, brandende zon
Vast wel! Zij kon ook al heel jong loopfietsen toch? Met twee? En ze klautert toch alleen heel zo'n speelparadijs door? Zoon ging los op zijn loopfiets met 3 jr en 4 mnd. Hij is grof motorisch geen held (rent niet, schommelt niet, durft niet alleen van de glijbaan en valt heel veel), maar hij kan echt goed loopfietsen! Ik hoor van al onze vrienden dat de loopfiets de perfecte voorbereiding is op de echte fiets met 2 wielen. Met zijwielen ga je eigenlijk terug naar 3 wieler-principe en leren ze niet veel over evenwicht en balanceren. Wij wilden eerst met 4 jaar een fiets geven, maar dat wordt nu met 5.
ja zoon hier ook erg goed met loopfiets gekregen op 2e verjaardag, reed erop na 2/3 mnd..., gaat echt hard en vooral met de benen wijd lang uitrijden....juist heel erg goe din klimmen, meest bizarre dingen...no fear haha... Hij heeft nooit een driewieler ofzo gehad, dus het was ff uitvinden dat trappen...maar ik heb zo het idee dat hij wel na een jaartje zonder zijwieltjes zou kunnen, is echt een durfal en gaat maar door met oefenen van dingen...balans heeft ie al echt heel goed...denk kwestie van doorhebben en durven...maargoed eerst nog lekker met zijwieltjes, leren goed te remmen enz
Ohw wat leuk! Dank je Miis, ik smel ervan! Wat een schatjes zeg! Je oudste is echt een stoer jong volgens mij, ik denk dat die al gauw zonder zijwielen wegcrosst!
hij gedraagt zich in elk geval wel altijd zo...dusssuhh hij moet dan maar tegen die tijd gewoon proberen hahaha.. Trouwens wanneer konden jullie kinderen klimmen op een trap..zo'n stalen van de glijbaan zegmaar ( ladder achtig) volgens mij de oudste met 20 mnd ofzo....presteert die jongste het gewoon vanmiddag heh..ik schrok me dood..gewoon ff 3 of 4 tredes omhoog! Dat ligt volgens mij ehct aan een " volgend" kindje zijn..ze kopieren echt alles zeg....wat een gek hahaha, kind loopt net een week! die enge fases moet ik weer door...
vaak kunnen ze ook wel eerder klimmen dan lopen hoor, ook hoog en klauter-achtig. Ik ken er ieg wel twee van het kdv zo. Maareh. Wel eng ja!
@zg, ja die twijfel heb ik ook over de zijwieltjes. Maar wat Miis zegt, eerst het remmen en vooral het naar beneden trappen maar aanwennen.
moni, ja klimmen deed ie ook al heel vroeg zegmaar een normale trap...soort van klimmerig erop.. maar die ladder brrr daar moet ie zich natuurlijk echt optrekken en de tredes liggen best ver uit elkaar, maarja ik deed natuurlijk alsof het heeeel normaal was maar ondertussen hahahaha
Wat hebben jullie veel gekletst gister! Fietsjes, dochter heeft ook een 12 inch fiets met zijwieltjes. Vorig jaar al gekocht bij kruidvat, kostte toen met die stickeraanbieding echt heel weinig. Dat soort dingen kan ik dan niet laten staan. Man en ik zijn erg slecht in het bewaren tot haar verjaardag, dus dat is zinloos haha. Miis, wat gaaf van dat huis! Echt leuk dat jullie band zo goed is. Vervelend zo'n BKR registratie, is dat sinds kort? Ik heb het ook gehad (verkoop huis met schuld), 5 jaar duurt dan laaaaang. Nova, leuk weekend gehad? Het zindelijk worden gaat goed!! Echt opeens zo goed. Ze heeft eerst een paar dagen bloot onder haar jurkje gelopen en nu draagt ze een onderbroekje. Pamper was vanmorgen droog, ze trok hem af en vloog op het potje af. Zou 's nachts ook zindelijk zijn zo snel gaan? Ze gaf gisteravond aan dat ze eigenlijk geen pamper om wilde. Nog 1 weekje vrij. Echt nog even genieten met elkaar! Morgen een dagje naar safaripark beekse bergen. Straks naar de kinderboerderij. ZG, volgens mij vroeg jij hoe het met zoon gaat. Verkoudheid was over. Maar gister begon het weer. Man en ik zijn ook snot verkouden, dus er hangt weer wat in de lucht. Dochter heeft nooit ergens last van, bikkel! Wanneer kreeg je nou de uitslag van je mri?
Linnie, wat goed zeg van haar! Als je gewoon incalculeert dat je snachts Mss bed moet verschonen kun je het gewoon proberen.. Hier werkte het niet na een week of anderhalf proberen. Maargoed ik had me wel voorbereid en dacht Ill give it a shot! Ja die bkr bleek na 11 jaar dat man nog een betaalrek had van ooit bij Rabo ...kwam in die jaren natuurlijk rood op rood en ze hebben hem niet opgezocht waar ie inmiddels woonde enz dus echt zo shit Niet eens omdat hij een wanbetaler was maar gewoon die hele rekening vergeten was! Nog ff genieten een weekje wordt wel mooi weer nog voor het weekend! Leuk beekse bergen ik wacht ff tot die jongste iets ouder is dan wil ik ook! Veel plezier alvast!
Glijbaantrap is van hout hier in de speeltuin, was hij 2 denk ik. Stond er wel ALTIJD bij! Helemaal omdat het zo'n onhandige harry is. Stom is dat hè, ik klom zelf altijd overal in: met 4 zat ik in een hoge boom. Zo'n stalen boogklimrek deed hij voor het eerst vorige week.
Volgende week dinsdag pas! He bah; weer verkouden! En wat goed van de zindelijkheid zeg! Zoon slaapt nog steeds met een luier om 's nachts. Ik had luierbroekjes gekocht, maar die wou hij pertinent niet om. Hij heeft 1x per week een volle luier, hij slaapt heel vast. Gisteren heb ik hem voor het slapen gaan nog 2 bekers water laten drinken en toen moest hij na 1,5 uur plassen.