Wat at jouw peuter vandaag?

Discussie in 'Voeding' gestart door zogelukkig, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Yasemin is idd een durfal. Die reed idd met haar 2e verjaardag zo weg op de 2-wieler-loopfiets. En racede ook al snel van heuvels af met benen in de lucht etc. Het is met een gewone fiets denk ik echt t aantrappen en afremmen dat ze goed onder de knie moet hebben zonder steun van zijwieltjes. Het balans heeft ze wel!

Klimmen deed ze hier ook al snel maar niet zoooo snel als jou jongste Miis hihi. Denk idd dat ze snel nadoen als ze oudere broertjes/zusjes hebben. Yasemin klom met 2 zo'n trap op maar ik bleef er wel achter staan omdat ik het zelf eng vond.
    Zij doet wel echt veel, van de wildste, hoogste glijbanen af etc. Ze heeft n oudere nicht die dat soort dingen eigenlijk pas sinds kort doet hihi.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Net nog met de loopfiets ke-deng! Keihard tegen een lantaarnpaal aan geknald ...
    Later nog gestopt bij een speeltuintje: durfde nergens in.

Ik denk dat het eens tijd wordt voor de oogarts.

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ahhhh ! Oh ja wie weet zg!

Duchess, ja ik hoef nu in principe nergens neer bij te staan.. Hij kan nu ook zijwaarts over een lat lopen hoog in een klimrek Zonder handen! Maar gelukkig staat dat boven zand dus ach k laat hem... Ik denk dan maar ach het is een knul ... Maar net die jongste is het echt uitkijken die voelt nog geen gevaar of kan gevolgen inschatten hihi echt eng haha

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb ook altijd weinig geholpen, ik wilde haar ook dat vertrouwen geven en ja soms gebeurt er dan wel eens wat maar zolang het niet heel gevaarlijk was liet ik haar altijd gewoon doen.

Wat lastig ZG! Misschien is de oogarts niet zo stom dan nee. Was zijn oogtest op t CB wel goed?

5. zogelukkig

Zeer discutabel!

Eerste keer geen zin. Omdat hij het niet kon?

Paar maanden later weer en toen kende hij de plaat inmiddels uit zijn hoofd.;)

Mijn man heeft zeer slechte ogen en ik denk dat we de rit naar de oogarts maar eens moeten maken!

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja zg, dan weet je het maar zeker!

duchess, ja hier idem!

nova, sorrrryyy nog gefeliciteeeeerd!!!

7. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ZG, dat zou wat zijn zeg! Dan heeft hij het nog wel lang zonder brilletje gered zeg ik. Benieuwd of dat het echt is.

8. zogelukkig

Jongensjongens, zit hier samen met manlief met natte ogen op de bank: Michael Prins, je hebt hem verdiend!!!

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heb het niet gezien ZG gisteren. Mooi programma inderdaad, paar afleveringen gezien.

Volk bth met bio aardbeienspread
    Plakje volkoren ontbijtkoek met boter
    Nectarine
    Half volkoren koekje
    Halve volkoren bth met appelstroop en halve volkoren boterham met zuivelspread

Na het zwemmen trek :D:
    Halve banaan en 2 ;) doosjes rozijntjes

Drinken: bio appeldiksap, melk, water

10. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee waar jullie het over hebben :)

11. zogelukkig

Over het enige programma waar ik mijn tv-toestel voor heb aangezet de afgelopen maanden!:D

12. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik dus duidelijk niet :p

13. zogelukkig

De beste singer/songwriter van Nederland, wat een genot!

14. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Moest het ook even 'googlen' voordat ik het wist... maar heb dat programma nooit gevolgd eigenlijk!
    Ik lag gisteren om 21u ook al te slapen...

ZG: ben ook eens benieuwd hoe het dan met zijn ogen gesteld is. Weet dat een dochtertje van een collega op een gegeven moment leerde schrijven en omdat ze ook het vermoeden hadden dat ze niet goed zag vroeg mijn collega aan haar hoe ze de letters op het bord dan zag... Toen kraste ze van alles op het papier wat dan letters voor moesten stellen :$
    Tja, kinderen passen zich daar dan toch op aan en heb je het vaak niet in de gaten...

Allemaal bedankt voor de felicitaties!
    We hebben een super leuk en gezellig weekend gehad met (gelukkig) goed weer... Heerlijk buiten gezeten!

Hier houdt ze wel van klimmen, glijden etc, maar het is wel het type dat eerst zeker moet weten dat het goed gaat voordat ze het écht zelf durft. Dus eerst even 'voelen' hoe het is met een handje en dan gaat het meestal wel zelf... Moet haar daar ook wel ooit in stimuleren om het toch zelf te proberen, omdat ik weet dat ze het wel kan en durft!
    Datzelfde was zelfs al met het leren kruipen en leren lopen. Duurde ook 3 maanden voordat ze zelf weer durfde te gaan zitten als ze bijv aan tafel stond. Toen deed ze het 'per ongeluk' een keer en daarna was het geen probleem meer!
    Ook toen ze eenmaal liep, ging het meteen goed zonder veel vallen en zo. Herken dat ook wel van mezelf eigenlijk ;)

15. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, heb daar per ongeluk wel eens wat van gezien ja. Maar fragmentarisch, dus ben nooit gaan volgen.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Volk bth met bio aardbeienspread
    Plakje volkoren ontbijtkoek met boter
    Nectarine
    Half volkoren koekje
    Halve volkoren bth met appelstroop en halve volkoren boterham met zuivelspread

Na het zwemmen trek :D:
    Halve banaan en 2 ;) doosjes rozijntjes

Avondeten:
    Flink bord volkoren penne met Italiaanse groente en gehakt. Saus van tomatenpuree, rode pesto, room, Italiaanse kruiden en peper.
    Bakje kwark

Drinken: bio appeldiksap, melk, water[/QUOTE]

Ze was vanmorgen om 6.00 wakker en zit in de fase van meestal niet meer slapen in de middag. Maar vanavond, na een paar middagen niet slapen, vroeg wakker vandaag EN anderhalf uur zwemmen... viel ze tijdens het toetje om 17:35 IN SLAAP :D. Nog nooit meegemaakt! Dus naar bed gebracht. Zal morgen wel vroeg zijn, maar ophouden vonden we zielig ;).

17. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier is ze de laatste weken ook zo vroeg wakker (in verhouding met eerst dan)... Het is iedere ochtend vóór 7u, terwijl het eerst op z'n vroegst 8u was!
    Zeker nu ik zo moe ben door de zwangerschap is dat niet fijn!
    Gisteren was ik samen met haar naar Dierenrijk Europa geweest en tijdens de lunch vielen haar ogen ook bijna dicht... Dat is hier 1x eerder voorgekomen op vakantie, maar verder nog nooit!
    Maar ja, als je heel de dag door rent ipv gewoon loopt dan word je natuurlijk ook wel moe ;)

Vandaag:
    - broodje met vruchtenhagel
    - beker melk
    - beker roosvicée laxo
    - bakje zonnebloempitjes
    - 2 vk boterhammen met zonnebloempitjes met ham
    - 2 bekers melk
    - cupcakeje nog over van verjaardag
    - beker diksap
    - groentensoep met balletjes
    - aardappel, veel boontjes, gekookt ei (zelf geraapt bij buurman)
    - stukje vienetta :$ (wil ze normaal écht niet)
    - beker water

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0

wat een talent heh, niet normaal!
    vind het een geweldig programma!

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    -2 volk bth 1 speculaas, 1 huttenkase
    -beker thee
    -2 nectarines
    -kippepootje (??? had zn vader van de avond ervoor, natuurlijk wanneer ik ging douchen :p)

-2 volk bth appelstroop
    -beker dirnkyoghurt
    -beker sap

-broodje knakworst, appelsap en een snoepje op visite
    -koekje in de auto ( viel in slaap! ook voor het eerst weer)

-gekookte aard, broccoli, kippepootjes
    -kwarktoetje
    -water

20. zogelukkig

Oh fijn, een mede-fan, ghighi!

Ik vond ze allemaal zoooo goed en leuk ook!

Als Maaike haar nr.1 hit had gezongen was het een moeilijke keuze geweest voor de jury denk ik, maar ik dacht de laatste 3 uitzendingen wel dat Michael zou winnen.

Hoe mooi hij die lange versie op de piano deed, slik ....!

Deel Deze Pagina