Volk.beschuit kaas Druiven Diksap Appel 2 ministroopwafeltjes Troebel appelsap/water/thee 2 bolletjes ijs 3 kamutwafels kaas Druivensap/water Thee Uiteindelijk toch een paar goede happen geproefd van mijn spelttagliatelle met ui, rode paprika, snijbonen en zelfgemaakte pesto met basilicum uit de tuin. Wat droge tagliatelle Griekse yoghurt met vanilleyoghurt Water
Nope, geen stuwing. Meisje heeft gewoon gedronken bij thuiskomt, dat is echt het eerste dat ze altijd tegen me zegt als ze me weer ziet Volgens haar is er nog melk, dus dat zal dan wel denk ik maar! Gaat over een tv-serie, nav opmerking van Miis! Wij kijken die altijd vanaf de harddiscrecorder, opgenomen dus, en we lopen dus een paar weken achter met kijken @mazelen, jeetje, brrr, wat goed dat je dat paraat hebt joh! Ook wel gek dat wij het als kind toch wel allemaal gehad hebben denk ik he, toen deed niemand daar moeilijk over - behalve diegenen bij wie het niet goed verliep natuurlijk.
Hmm, mazelen... Hij heeft geen uitslag of zo en is in geënt. (Dat zegt natuurlijk niet alles maar goed) Hij is sinds hij die speen heeft rustig, heb hem niet meer gehoord. Ben benieuwd wat hij vannacht doet!
Nee hoor, kom gewoon buiten en ga overal naartoe. Maar heb wel antistoffen laten bepalen. Bij volwassenen is ernstige oorontsteking met doofheid tot gevolg een complicatie.
moni, nee ik ben ook alles aan het downloaden, nu laatste afl seizoen 4 en dan heb ik 8 afleveringen van seizoen 5 kunnen downloaden.. Nee kan niets misgaan, wij trekken gewoon bij hem in, alles is al geregeld, moeten nog naar notaris, alles vastleggen (wat betreft het nalatenschap enz) MAar we zeggen uiteraard pas op als zn ex vriendin uit huis is hihi Maar gaat echt snel ineens, en zo handig, er kan zoveel weg gedaan worden, aparatuur en alles verkopen wat te verkopen valt .. ik neem alleen mn bank en eettafel mee, kledingkasten enz...maar de rest kan weg en is daar allemaal al...alles in onze style Sukke, aaahhhh tja nou hopen maar dat het op deze manier beter gaat..zo zielig kauwt ie gewoon zn wangetje kapot... sterkte!
Nou ik kan een ab kuurtje gaan halen hoor. R heeft lekker doorgeslapen vannacht maar 2 gigantische bulten in zijn hals en net in zijn mondje gekeken en die is volledig wit en hij krijgt hem amper open. Maar hij zegt nog steeds geen pijn te hebben! Echt gaaf miis. Lekker hoor!
Sneu Sukke! Nog koorts? Wij hebben gisteren Breaking Bad afl. 4 gezien, seizoen 1, dus nog veel te gaan
Ik moest even googelen, had nog nooit van de serie gehoord! Wat is er zo goed aan? Is het spannend of komisch? Ik kijk sowieso weinig series en dan alleen van de publieken.
Erg spannend ZG goed geacteerd echt zon serie dat je door wilt kijken Sukke ah bikkeltje ... Hopelijk slaat t snel aan !
Oh man, het is zo retespannend, soms, dat ik er gewoon buikpijn van krijg, haha. En dan ineens weer een kabbelende aflevering met zo'n onderbuik gevoel. Ik vond geloof ik serie 1 wel het allerbeste hoor! Maar het is nog steeds sterk, alleen soms iets minder geloofwaardig ofzo.
Nl 3 geloof ik, zondagavond laat. Maar je moet er niet zo invallen hoor. Vraag dan misschien maar aan Miis of ze een paar dvdtjes voor je brandt
Vast wel, hebben wij nooit gedaan, maar ik hoor er wel mensen over. Ja, snik, we zijn er bijna doorheen ben ik bang...
Ik moet nog een beetje wennen. Hebben net seizoen 1 van Arrow afgerond dus was tijd voor wat nieuws .
Wij vonden Breaking Bad echt niets, totaal afgehaakt Hoe is het nu daar Sukke? Linnie hoe ging het werken?