Wat at jouw peuter vandaag?

Discussie in 'Voeding' gestart door zogelukkig, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    juju, grappig heh hoe mensen verschillen ahhahaha...ik zit er echt helemaal in!

Zg, erg zeg van je nek ook...:( sterkte ermee...stapje terug hoor...ff aan jezelf denken..

Linnie, ik vind dat mannetje van je toch zo'n lekkerkind, die piekhaartjes te schatttttig, mijn kids haddne ook zon bos!

@hier, natuurlijk alleen maar bezig met het huis enz alles hahaha...gaan btj verbouwen daar...ik ben al veel ana het uitzoeken en weggooien en verkopen..nou drukdruk..

kids op het moment wel erg ondeugend hoor...alles wat de oudste net allemaal heeft afgeleerd leert dejongste hem weer aan hahaha...echt lekekr elkaar nadoen..TOP! :D

2. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juju, ik vroeg dat :) Ken die andere serie niet. Komen er net achter dat er ook een serie zes is! Wij zitten nu ergens in vier, kijken dus wat wordt uitgezonden, alleen een paar weekjes later meestal. Pfff net weer zo'n geniale waanzinnige afl gezien :D

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Met r gaat het weer goed! Woensdag werd hij wakker met knikkers op zijn klieren, hele mond en tong wit en kon hem bijna niet open doen. Tegen de middag bij de ha was dat bijna helemaal weer weg! :$ sinds die dag ook geen koorts meer.
    Wel wordt hij nog steeds s nachts wakker en wil dan de speen van B, die heeft hij 1 nacht gehad omdat hij zijn wang stuk beet toen hij ziek was en man heeft hem daarna nog 2 nachten gegeven tegen mijn mening in. Gisteren niet gedaan en toen wilde meneertje om 4.15 naar beneden en was klaar met slapen. Ook bij mij in bed wilde hij niet. Uiteindelijk wel gelukt maar nacht was beroerd.

Pff pittig linnie! Tja qua voeding.... Ik zou af en toe wat "ongezonde" dgn inlassen. Dus bijv op de dgn die je werkt meer eten en vetter, koolhydraat rijker. Kijken of dat wat doet! 2 x op de dag warm of zo, of (vette) vis tijdens de lunch. Wat meer snaaien. Maar ja dat is ook weer lastig met het vermijden van suiker of doe je dat niet meer?

Zg, au balen zeg. Hernia is niet fijn en een puber kleuter ook niet, denk ik! Hoe is vandaag gegaan?

Duchess, super gave doek zag hem al op fb. Ik ben ook wel benieuwd? Sorry juju! ;)

Linnie wat is jou man trouwens een schatje zeg. Sowieso dat ie met de meeting zo lang mee gaat en het niet eens erg vindt en ook dat hij niet op zolder wil slapen!
    Ik slaap hier gemid 5 nachten in de week alleen!!!
    Nu zijn we bij mijn ouders maar man gaat op de bank. Mijn vader heeft gezegd dat hij R vanavond wel doet als ie wakker wordt zodat ik een iets rustigere nacht heb maar vind dat ergens wel lullig als ik kijk naar afgelopen nacht!

Morgen ga ik mijn "nieuwe" autootje halen! Zin in.
    Zondag hebben man en ik een "uitje"! We gaan naar de eerste competitie wedstrijd van 1 vd (e.redivisie) clubs waar hij werkt. Zitten we in de business club tussen alle bobo's... Ben benieuwd, het voetbalvrouwenwereldje!

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    gelukkig betere kant Sukke! gaaf nieuwe car!!! voetbalvrouw, dat past wel bij je :) veel plezier lekker genieten ff!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He? Ik zeg toch ook niet dat het raar is? :)

Dit is de Erna im wunderland van Kokadi!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gaaf sukke!!!!

Sorry in etappes. Ben aan t voeden. Slaap al sinds negen uur hihi.

Hoe is het met nova?

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Met mij gaat het goed hoor!!
    Probeer te slapen wanneer het kan en verder beetje rustig aan tussen het werken door..haha!
    Nu is de zwangerschap officieel bekend en hebben het ook 'officieel' tegen F verteld. Weet niet of ze het écht al snapt, want hebben ook een boekje 'F.loortje grote zus' waar alles in beschreven staat!
    Ze zei wel dat ze een zusje wilde en dat de baby misschien ook wel ranja lust! Haha... grapjas! Moest natuurlijk ook uit een hele mooie beker!

Nachten: sterkte en succes voor iedereen met die gebroken nachten, zal aan jullie denken vannacht want heb nachtdienst! Ben bang dat ons ook nog wel wat te wachten staat, twee keer zo'n goede doorslaper kan bijna niet!

Duchess: super mooie doek! Online gekocht??

Serie: ken ik niet... wij kijken wel naar Castle, NCIS, Mentalist etc

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Oh trouwens, vandaag is F voor het eerst gaan wennen op de peutergroep en het is super goed gegaan!
    Vond meteen haar vriendinnetje Madelief terug die daar een tijd geleden al naartoe gegaan was en ze hebben heel de dag samen gespeeld...
    Zelfs al daar op de wc gepoept (waar je al niet blij mee bent!)!!
    Wat wordt ze toch al weer groot....

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Duchess, hij is echt enorm gaaf maar damn wat een prijzen zeg!

Nova, grappig hoe ze kunnen reageren hè. Fijn dat het nu verteld is. Hoe lang ga je nog door met je nachtdiensten?

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Was jullie kwijt, had kennelijk op abo opheffen gedrukt ofzo!

Even kort, net deel 2 en 3 van serie I gezien, pfoehee, wat een ranzige stukken zaten daarin!:( hoop niet dat ik ze op mijn netvlies krijg vannacht!
    We gaan wel verder kijken, dus niks verklappen hoor!;)

Ik zag een prachtige foto van Duchess voorbij komen!:)

Dat 'overspannen' moet je niet letterlijk nemen Meijke! Wij hebben woensdagavond heel lang gepraat met zoon. Gisteren ging het al beter en vandaag was helemaal top! Heb mijn zoon terug, jiehaa.
    Hij zat met een aantal dingen in zijn maag, dat is uitgepraat. Wel fijn dat we toch tot hem door konden dringen!

Met mijn nek gaat het momenteel heel goed, maar ik kan morgenochtend opstaan dat die wervel weer goed op de zenuw drukt. Ik ben allang blij dat ik niet geopereerd hoef te worden want dat doen ze via de hals.
    Ben wel genoeg geopereerd vind ik zo!
    Na de vakantie naar rev.arts en weer sporten. Misschien dat ze op de pijnpoli iets voor me kunnen doen, maar spuiten voor een zenuwblokkade ben ik ook niet zo happig op.;)

Morgen een dagje uit met zijn drieën. Wordt vast een leuke dag!;)

Weltrusten!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier heb ik ook een (rug)hernia die zo nu en dan op speelt en hier is het ook tijd om weer te gaan revalideren. Pijnpoli werd mij toen ook aangeboden maar heb dat ook niet gedaan. Het is namelijk ook geen garantie dat dat echt goed werkt en dat is ook iets want ze maar een paar keer kunnen doen, dat is iig wat mij toentertijd verteld is.

Pff, gisteren echt een draak van een middag/ begin van de avond. Wat kan moeder zijn af en toe stresserend zijn! Man is nu ff met de kids naar de markt dus ik zit even te niksen om me op te maken voor weer een paar uur "alleen." Blijf dus ook gewoon lekker thuis met ze!

12. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Kon de verleiding net niet weerstaan... even gekeken naar ons boontje!
    Was zelfs al wat aan het bewegen! Zo grappig. .. nu 2.6 cm!

Oh kan de foto niet plaatsen via mijn telefoon!

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha! Wat cool!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd heel gaaf dat dat zo even kan!! :)

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha nova, leuk zeg ff stiekem gluren :)

oudste voor het eerst uit logeren bij mn moeder! heeft het zo erg naar zn zin!

morgen afrijden whaaaaaa

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ooh spannend! Hoelaat? Ga ik duimen!!

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    1140 examen...heb nog 50 min les daarvoor

kriebel kriebel

slik al tijdje van die homeopathische dingen...helpt ietsje...maar heb toch een pilletje van de dokter ook...

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Back Bloesem op je tong!

Succes Miis, jekanhetjekanhetjekanhet!!!!!!!!!!:)

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    thanks ladies!

zg, hoe is het met je nek!?

ohh ik ben echt ff zenuwachtig hoor...haha nu al!..

de afgelopen 2 lessen gingen zoooo mega goed...voor mijn doen helemaal...heb echt een eyeopener gehad...ineeeens kon ik " vooruit kijken" en zag allemaal dingen die ik daarvoor niet zag en belangrijkste ik handelde er direct naar...echt heel anders allemaal...waardoor ik nu zenuwachtiger ben, omdat ik nu geloof dat ik mss wel een kansje heb om te slagen!
    daarvoor was ik bijna zeker dat ik niet zou slagen...hahah oh ik maak mezelf gekkkkkk...

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Klinkt goed miis!! Ga je vast slagen. Ik kreeg dat inzicht pas toen ik hem al had. :p (na drie x examen...)

Hoe ist het zg?

Deel Deze Pagina