Wat at jouw peuter vandaag?

Discussie in 'Voeding' gestart door zogelukkig, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha maar dan reed je verder wel echt goed!

als ik mn mond maar hou....ik praat namelijk nogal veel..met name mezelf verraden enz haha...nou ik ga douchen en in bed filmpje kijken...ff relaxen,,

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Heel veel succes, miis! Zet hem op! Het gaat zeker weten goed komen!

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    thanks linnie!!

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Heel veel succes Miis!!!! Ga voor je duimen... (al denk ik wel dat ik slaap op dat tijdstip!)
    Altijd fijn he, zo'n eye-opener! Geeft je hopelijk iets meer vertrouwen en zekerheid...

ZG: hoe is het met je nek???

Rest: fijne avond nog, ik mag zo weer gaan werken... laatste nachtje!

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Succes Miis!

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik ben nu wel heel benieuwd hoor, miis! :)

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
  8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik neem aan gezakt, anders had ze wel gezegd dat ze geslaagd was, denk ik? Staat er niks op FB?

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nope ook o Facebook niks.
    Ben benieuwd!

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Of ze is het aan het vieren! ;)

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hahaha sorry meiden echt zo'n drukke dag na mn examen, zit net pas op de bank!

MAAR NEEEE :(:(:(:(

gezakt...

en weetje ik reed echt perfect!! mn rij instuctrive was zo trots ..en vond het zooo jammer...maar bij het invoegen ...deed ik het net te laat met te weinig snelheid, had eigenlijk plankgas voor die bepaalde auto gemoeten maar twifjelde er over!

En nog bij een gevaarlijk kruispunt, heb ik niet goed genoeg gekeken en reed iets te hard ...dus dat was voor die examinator echt onvoldoende, wel een heeele fijne aardige man..echt lief...dus nou goed...ik ben niet doodongelukkig...had zelf wel al gevoel dat ik beter nog 2/3 lessen had kunnen hebben, maarja examen kun ej natuurlijk niet verschuiven..

maar verder ree dik zo goed...echt alles wat normaal wel es fout gaat ouzo of te gehaast of onzeker dat ging juist goed...dus ik heb wel echt volle vertrouwen dat ik volgende x zal slagen

financieel alleen ff kijken wanneer het kan, tis toch weer 500 euro bij elkaar ( omdat ik dan nog wel 3x wil lessne vantevoren)
    Enige jammere, mn vrijstelling van opdrachten is nu voorbij, dus volgende examen moet ikd at wel weer doen allemaal!

12. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Balen, miis!

Ja, dat is het nadeel van een tussentijdsetoets. Ik had exact hetzelfde. Maar de tweede keer heb ik gelukkig niet alsnog alles hoeven doen waar ik vrijstelling voor had. Ze geloofden het wel.

Echt jammer joh, maar volgende keer beter!

Slechte tijd ook om af te rijden. In de zomer zal het rustig zijn en hebben ze extra geld nodig. Boeven zijn het. ;)

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha ja echt heh!

Maar echt uurtje ervoor was het een stuk rustiger daar bij de snelweg...zul je net zien heh...echt drukkkk en veel vrachtwagens...dus het was echt kiele kiele....tja...leermoment...het was wel terecht...tw as ookd at ik door mijn keuze te dicht op de voorganger kwam...wat dus onveilig was...

Enige wat ik wel balen vind is dat het alelmaal zo veel geld kost,...dat je niet ff door kan gaan...ja natuurlijk hele verstandige mensen met grote spaarrekeningen haha maar deze muts heeftd at niet hoor...hihi zoon over 3 wkn jarig...allemaal prioriteiten...

maar instructrice zei..dat het geen probleem voor mij is als ik bij nu een maandje niet les..maar daarna bijv de week voor mn examen gewoon ff 3 x ga lessen...dat het wel voldoende zou zijn..

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ah zuur Miis! Maar volgende keer beter meis.. wanneer het kan.

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Jammer Miis, balen!!:(

Was je bang met invoegen? Waar was het? Zit je wel eens naast iemand in de auto als je de snelweg op gaat? Anders met je man een paar keer doen.

Mijn eerste snelwegervaring was soortgelijk naast een overspannen rij-instructeur: die compleet flipte dat ik vóór die vrachtwagen moest invoegen! Ik dacht dat ik dood ging, serieus! Is helemaal goed gekomen.

Ik hoop dat je nog in de vakantie kan afrijden, het is nu zo rustig op de snelweg!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik zeg echt niets.. ik ben 3 of 4 keer gezakt (kuch)

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jammer Miis! Hopelijk kun je gauw weer.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat jammer Miis!
    Ik ben de eerste x op precies hetzelfde gezakt!

19. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Oh Miis, dat is wel balen!
    Succes met de volgende poging... en inderdaad erg balen dat het zo duur is!

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Zg nou ik was afgeschrikt doordat het een buitenlands kenteken had ik weet niet waarom! Maar ergens was ik bang dat hij schijt aan me had ofzo ... T was een hele korte strook bij Rijswijk

Ja meiden nou bn al voor de helft gesponsord foor m'n schoonmoeder hihi dus ik ga em wel weer aanvragen deze week en dan daarvoor nog ff 3 lessen nemen!

Juju ja m'n moeder zelfs 5 x !

Zg ja ergens wil ik dat wel maar ik wil ook geen boete krijgen mochten we aangehouden worden en de kans lopen dat ik niet mag afrijden !
    Ik wil met onze auto eerst ff veel in de stad oefenen aangezien t een station is en ik nu in een klein Toyota tje les

Deel Deze Pagina