Wat erg moni. Sterkte. Klinkt als een leuk plekje. Linnie kan me voorstellen dat je ze mist! Hoeveel dagen in de week werk je? Hoe gaat het met slapen? Hier gaat het langzaam aan wel wat beter. Kom bij een hele fijne psycholoog. Dw osteopaat ben ik al een maand niet geweest omdat ze op vakantie is. Over 1, 5 week weer geloof ik.
Ai moni, wat een naar nieuws! Sterkte! Duchess, fijn dat je je wat beter voelt. Hopelijk is het nu een stijgende lijn. Zag net in een ander topic dat zg niet meer actief is...???
Dat zag ik ook Sukke, sinds gistermiddag??? Er was een discussietopic in de lounge, misschien heeft het daarmee te maken, had ze er genoeg van?
Sterkte Moni, naar dat je sm ziek is Linnie, woon je zover bij je werk vandaan? Rot dat je zo lang van huis bent!!
Oh wat vreemd. Waar ging die discussie over? Ik werk di, do en vrijdag. Ben van 07.15 tot 17.45 van huis. Ik heb een reistijd van ruim 2 uur per dag. Over het slapen zullen we het maar niet hebben, das een gebed zonder eind. Duchess, fijn dat het beter gaat! Goed dat je ook bij een psych komt.
Hoi allemaal ! Oh heh hopelijk komt ze terug onder een andere naam! Duchess oh wat fijn te lezen dat jij j beter voelt en super van zon psych ! Moni, sterkte met je sm! Linnie, ach lange dagen kan me voorstellen dat j daar echt ff aan moet wennen! Meijke, veel plezier! Hoe is het de rest? Hier alles goed jongste taalt niet meer om de borst echt gek eigenlijk hihi hb 1 dag echt wat volle borsten gehad maar ti's al weg aan t gaan.. Oudste over 2 wkn naar school vind het wel jammer hihi ik vond die 6 wkn best snel gaan! En bijna 3 ach wat is dit jaar voorbij gevlogen!
Zo, ook weer eens even tijd en puf om wat te typen! ZG: zie ook dat haar account niet meer actief is!! Wat vreemd zeg... maar misschien komt ze inderdaad wel terug onder een andere naam???? Linnie: wat een lange werkdagen zeg! En veel reistijd! Zal inderdaad maar niet naar de nachten vragen, want daar word je ook niet vrolijker van! Duchess: fijn dat je zelf merkt dat het weer wat beter gaat! Fijn als ook de ostheopaat terug is van vakantie, aangezien je daar goed baat bij had toch??? Moni: veel sterkte met SM... dat zijn nooit leuke dingen! Meijke: fijn weekendje weg gehad?? Miis: gek he, dat ie na 1 jaar van dagelijks BV nu ineens doet alsof ie het nooit gehad heeft! Vond dat hier toen ook zo gek! Hier: vandaag termijnecho gehad en ben nog 3 dagen vooruit gezet naar 9 maart 2014. Dus vlieg ineens van 10+6 naar 11+2w... Zo gaat het wel snel natuurlijk Manlief zou vandaag ook mee gaan, maar had uitvaart van een collega in Rotterdam, dus dat ging hij nooit halen. Met als gevolg dat ik alleen met F ben geweest! Ook fijn... Lig je op die tafel voor de inwendige echo, zit er zo'n peuter tussen je benen mee te kijken, dan de lamp weer aan te doen, de deur van het slot..pffff..doe ik dus ook niet meer! Ze snapte er niks van dat we naar de baby gingen kijken, althans, er was natuurlijk geen baby!! Komt wel goed Nr 2 is ook al zo'n beweeglijk type en wilde (net als F altijd) ook niet goed gaan liggen voor een optimale meting. Uiteindelijk hebben ze het gemiddelde van alle metingen gepakt... Vanmorgen ook nog kennismaking gehad op de basisschool waar F volgend jaar naartoe gaat. Maar goed dat we er zo vroeg bij zijn, want ze hebben heel veel inschrijvingen en volgens degene waar we het gesprek en rondleiding mee hadden werden het er per jaar alleen maar meer! We kregen F al bijna niet meer naar huis, die had zich daar al gesetteld tussen al die kleuters en was heerlijk aan het spelen! Zal voor ons (en haar) nog een lang jaar gaan worden wat dat betreft, haha!
Ik heb een smsje van zg gehad. Ze is niet weggegaan vanwege een topic. En ze wilde eigenlijk nog gedag zeggen hier, maar het beheer was erg snel met het wissen van haar account. Ik moest jullie de groeten doen. Ik lig ziek op bed. Flinke griep, voel me echt lamlendig. Man is thuis gebleven, ik kan nu echt niet voor de kinderen zorgen. Bah!
Beterschap Linnie, lastig met twee kleintjes! Is je man thuis? Groeten terug voor ZG! Komt ze nog terug?
Beterschap Linnie!! Fijn dat je het even laat weten van ZG, toch raar zoiets. Benieuwd of we nog eens iets horen.
groetjes terug voor zg, jammer hoor linnie, ik ook belabberd as hell! keelpijn, hoofdpijn, mega snotterig loopneus en dat soort sh*t.. kids ook vieze neusjes, man voelde ook van alles en nog wat...nou lekker dan! beterschap±!!!! ik duim ook echt dat ik straks niet zelf ook echt ziek wordt en de kinderen tegelijk!! zwaai allemaal!
Oh, groetjes terug voor zg... erg jammer dat ze (zo plotseling) weg is gegaan! Heeft ze er een reden voor gegeven? Of is dat 'geheim'? Beterschap dames, echt vervelend (licht uitgedrukt) om ziek te zijn! Hopelijk waait het snel over... Hier vertrekt manlief maandag voor een week naar Ierland. Gaat een week vissen met 3 vrienden. Doet hij eigenlijk ieder jaar, maar iedere keer zie ik er een beetje tegenop terwijl het eigenlijk altijd snel en goed gaat! Op mijn werk is er in ieder geval rekening mee gehouden qua diensten, dat ik geen nachten en avonden hoef te werken...
oh das wel fijn dat het op je werk dat aangepast kan worden! zit je in elk geval niet met die stress! hihi ik denk als je 2e er is, het een stuk spannender zal zijn haha...mss wel het laatste weekje met de grote meid alleemn
Ja zat ik net ook al aan te denken! Toch maar even van genieten en wat speciaals van maken... Hoop dat die moeheid in ieder geval wat af zal nemen binnenkort, scheelt weer een hoop gechagerijn (?) en gemopper!
Wat gek dat ze dan zomaar weg is. Groetjes terug voor haar. Spannend Nova. Zal vast wel goed komen! Volgend jaar zal het wel anders zijn! Balen! Ziek zijn voor moeders zou verboden moeten worden! Ik ben ook bang voor de eerste keer met 2 kids! Oh, hier zoiets "geks" vandaag! Ik heb een geestelijk gehandicapte tante zegt R ineens "oma tante .. Heeft een rare mond!" Vond het zo gek dat hij dat nu al ziet! Wist ook niet zo goed wat ik moest zeggen dus heb het nog ff gelaten...
Hallo lieve meiden! Ik ben hier maar weinig probeer wel bij te lezen. Maar goed meeste volg ik op FB en dan mis je snel iets omdat ik net het gevoel heb dat ik iets mis, zeg maar Veel zieken is niet tof, beterschap! Duchess wat een fijn positief bericht Hopelijk blijft die stijgende lijn. Sukke ik benoem dat soort dingen altijd gewoon, kinderuitleg hoe het is. Tja, het is toch ook zo? Hier wel ok, kleine dame heeft besloten rommelig te gaan slapen en wordt regelmatig wakker. En dan de kleine meneer ook waardoor het hele gezin gesloopt aan de dag begint. Gisteren beneden geslapen op de bank en baby in de box, zodat het minder lawaai zou zijn mocht ze huilen. Maar kleine vent werd helaas toch wakker Eten gaat prima trouwens, bij beide. Al wordt meneer echt wat kieskeuriger.. Zwaai naar zogelukkig!
Tja, ze zat er zelf ook nog bij dus vond het ook niks om hem aan te spreken met haar erbij. Wilde er voor haar niet te veel nadruk op leggen. Later in de auto vroeg ze aan mijn vader of r er nog was als ze terug kwamen. Ja dus. Volgende vraag was hoe laat hij naar bed zou gaan.... Ik verbaasde me gewoon ook dat hij dit verschil al ziet want zo extreem anders ziet ze er niet echt uit.
Ik heb inmiddels koorts, getver de getver! Morgen me ziekmelden op het werk. Daar zie ik echt tegenop. Nu al! Dit is net m'n derde week. Heel handig met een contract wat op de tocht staat... Man is vandaag thuis gebleven, kon echt niet met de kinderen zijn. Dochter is vanavond bij m'n schoonmoeder slapen, echt fijn. Mijn moeder komt morgen voor zoon zorgen. Echt zo fijn al die hulptroepen! ZG gaf als reden op dat ze niet echt meer een doelgroepje had. Niet zwanger, geen bv en een zoon die het super doet. Ze vond 25.000 berichten in 5 jaar tijd mooi genoeg. Ze meldt zich niet meer opnieuw aan.