Oh haha Sukke ja als iemand erbij zit is het anders sorry dat had ik niet begrepen. Linnie wat ongelooflijk balen Sterkte! Raar dat ZG opeens weg is zonder eerst even wat te zeggen. Kun je toch ook doen voordat je het aanvraagt bij de moderators? Kan me dan wel weer voorstellen dat ze uitgekletst is na zo'n tijd
Ik ben ook al lekker onderweg zie ik, 5000 . Dat van een doelgroep missen herken ik wel. Geen zwangerschapswens, geen baby en een peuter met wie het prima gaat. Qua clubjes kom ik ook voornamelijk nog hier, maar ze eet ook goed. Maar de addiction is er nog, dus ik blijf nog ff .
Ik ben al 2x van nick veranderd, dus bij mij valt het niet zo op Klopt, ik heb ook niet zoveel doelgroep meer, behalve dan persoonlijk een beetje het afvallen maar daar doe ik ook niet zo bijster veel meer aan :x En ik lees en schrijf nog wel in het peuter en kleutertopic, best fijn om vragen te stellen!
Hihi, 25000 berichten in 5 jaar! Hele prestatie.. Snap zeker wel dat ze hier geen echte doelgroep meer heeft! Wel jammer dat ze niet eerst gedag heeft gezegd voordat ze het door gaf aan de moderators.. maar goed, eigen keus! Alleen maar heel erg fijn dat het zo goed gaat met haar zoon... Hier dus weer volop doelgroepen nu, haha... Lees en schrijf met name in het kopje 'voeding' 'peuter en kleuter' en 'baby en dreumes' ook nog af en toe. Nu ook weer over zwangerschap en zo, maar daar heb ik nooit zoveel vragen over natuurlijk (gezien m'n beroep ) dus het is gewoon een beetje meekletsen! Dus ik ben voorlopig nog niet zomaar weg! Straks met BV en zo is het ook weer fijn om vragen te kunnen stellen en zo....
Ik kom ook alleen hier, maar ik lees altijd bij op mn telefoon (snachts meestal) en dat vind ik lastig reageren hier op ZP. Dus weer lastig meekletsen omdat ik de volgende dag niet meer goed weet wat ik vannacht gelezen had. Snappie? hahah! Maar weet wel dat ik Linnie beterschap mag wensen, lijkt me heel vervelend met 2 kids.
ik ook geen echt doel meer op zp heb met een vast clubje op facebook ene geheime pagina, echt zoveel handiger, dan hier kletsen, qua reageren....niemand kan het vinden en het is ehct helemaal geheim, heel handig! MAarja wel " radicaal" dan om zo ineens weg te gaan..als het zo'n normale reden is....nou zwaai zg, veel geluk nog met alles! het gaat je goed, zowel met je gezondheid als met je gezin! Linnie, hoe is het nu? ik ook ellendig joh, heb geen stem meer...pfff..keelpijn en hoofdpijn echt irritant! Duchess, hoe is het nu met de jongste, ben je nou op dieet, merk je veel verschil?
Ik denk dat ik ook wegga Meeste van jullie zie ik op Fb en dat vind ik wel zo gezellig. En schrijven doe ik hier toch niet meer. Leegloop he
Wat ongezellig allemaal! Vind het juist zo gezellig om hier zo nu en dan je verhaal kwijt te kunnen. Dat doe je op FB niet. Anyway, vandaag een vreetzak hier. Vanmorgen weet ik het eigenlijk niet. Zakje smoeltjes samen gedeeld met opa. melk water bth pindakaas, cracker kaas en een beschuit pindakaas met opa gepicknickt op de voetbalzitzak in de achtertuin. water aangelengde appelsap appeltje kaneel bth pindakaas, cracker kaas en een beschuit pindakaas alleen gepicknickt op de voetbalzitzak in de achtertuin. kwart Cantaloupe meloen, had zusje dus hij wilde ook. water Zilvervliesrijst, paar stukje kip, sajoer groente (voornamelijk paprika en broccoli) wat casave kroepoek veel gebakken uitjes! Paar stukjes ketjap ei. melk paar hapjes van papa's Griekse yoghurt met beschuit(!)
Iew met beschuit! Bijzondere combi Zoon is uit logeren vandaag, dus uiteten geweest en dochter heeft heerlijk zitten rapleyen (zie fb). Ze trok veel bekijks met haar luide gesmak, enthousiaste gehups en gretige geprop
Ja vies hè, beschuitenpap! Hij heeft wel meer van dat soort gestoorde combi's. Ik zag de foto, haha echt geweldig! Hier gaat het eten heel wisselend! Nu al 2 dgn geen avondeten op. Gisteren pas om 18.45 terug uit de Efteling dus vond ik te laat en vandaag had ze zo'n bijzondere dag. Van 10.30 tot 13.30 geslapen, wilde toen geen flesje. (was bij mijn ouders, dus 140 door de gootsteen) Mijn moeder zei dat ze aan de fles zo hard krijste dat ze zelf bijna moest huilen!!!??!!! Om 14.15 weer slapen tot 15.50 toen bijna een kwart cantaloup op en om 16.30 bij mij gedronken! Vanaf 10.00 tot 16.30 dus geen melk op! Ik ga dus weer is even helemaal terug naar op verzoek voeden want merk dat het de laatste tijd steeds meer mijn eigen verzoek was....
Hihi, die foto Juju, geweldig! Moest hem even terugzoeken, want had hem niet in mijn nieuwsoverzicht gehad! Super dat het zo goed gaat met Rapley, hopelijk hier ook over 1 jaartje... zo'n zin in! Inderdaad wel erg jammer als iedereen nu gaat! Fb is toch meer voor de foto's en zo... anders dan hier.... Gisteren: - boterham vruchtenhagel - beker melk - bakje zonnebloempitjes - beker diksap - boterham ham - beker melk - bakje zonnebloempitjes - veel slagroom van de vlaai bij mijn ouders (verjaardag) !!! stond met open mond te kijken want normaal wil ze daar écht niks van weten en ik vond het dus goed dat ze een hapje proefde... tja, daarna was het hek van de dam - bakje naturel chips - 3 happen pasta met broccoli en gehakt (goh verrassend na bovenstaande) - beker diksap
Ik ben er nog ik ben er nog.. Sukke hier ook wisselend hoor met bijvoeding. Net hoe het uitkomt. Maar ze is zo enthousiast.. ze eet echt al veel meer dan Druif destijds deed. Vooral brood. Fruit begint nu ook te komen. En ze vindt ook water uit een glas helemaal geweldig. Uiteten was super. Op dat soort momenten weet ik echt weer waarom ik Rapley zo leuk vindt. Iedereen zat te kijken en soms keek ze echt zo bijdehand terug van 'wat loop je nou te staren' met haar hele hoofd onder de champignon Linnie hoe gaat het nu met je? Duchess gefeliciteerd! Hoe zijn de nachten nu meiden? Ik vind het best pittig twee kids. Hier wordt Druif standaard wakker van Kersje, dat is best lastig. Vandaag waren we even alleen met Kersje (Druif uit logeren) en helemaal ontspannen samen. Een kind is gewoon echt super makkelijk. Hoe kan ik ooit gedacht hebben druk te zijn met alleen maar Druif haha! Verder gaat zindelijkheid echt megagoed. Nieuwste hit is staand plassen (stiekum mega jaloers) Onderschrift is nieuw ja. Ik vind m wel passend ! Denk dat ik mijn nick ga veranderen. Heb een beetje meeleeskriebels weet niet waarom. denk dat ik daarom ook weg wil, maar als een nieuwe nick kan helpen tegen dat gevoel (of helemaal opnieuw.. maar dat is zo zonde van mijn indrukwekkende berichtenaantal )