Wat tof omelet! Gefeliciteerd. Per wanneer? Yes miis! Wat een goed nieuws ook! Jij dus ook inpakken nu! Pfff ik word soms zo moe van de onrust van B! Had r vanavond om 1845 in bed. B gevoed en tot 19.50 bezig geweest om haar te laten slapen. Telkens werd ze weer wakker! En nu precies zo. Ze slaapt telkens wel maar wordt toch weer wakker. Wilde haar eigenlijk in haar ledikant houden wat mijn rug doet al zo'n zeer maar nu toch maar hier bij mij in bed... Zucht! R Droge ontbijtgranen Melk Zakje K3 koekjes Sapje Hele Italiaanse bol pindakaas / appelstroop Melk Psz Koekje Stukje appel Beker thee Vlk ontbijtkoek Paar slokjes diksap 2 vega balletjes PAAR hapjes zuurkoolstamp Paar stukjes veg rookworst Water B Bv Bv Halve bth roomboter Bv 3/4 banaan Bv Aardappel en komkommer BV Bv o
sukke, jeetje wel vermoeiehd zo...kunnen het geen tandjes zijn? jongste hier vertoont dan ook lastiger gedrag, met slapen.. is het alleen 'savonds? is ze wel echt moe dat tijdsstip? Zou een warm badje vantevoren nog helpen wat sneller in te slapen? Is het niet een optie haar dan even in je armen te wiegen?
6 weekjes waarschijnlijk en dna gaan we erin...whaaa...einde van de maand ook mn rijbewijsje aub aub aub
Wiegen doe ik al de hele tijd,badje zou ik nog eens kunnen proberen. Ze is nu nog steeds bezig. Echt zo stom. Ze sliep een uur geleden toen heb ik haar opgepakt en in het ledikant gelegd, wakker! En nu dus nog! Ze is ineens ook stront verkouden. Was ze al wel een beetje maar in een uur tijd zit heel haar neusje dicht! Ik zit nu rechtop met haar en ze lijkt langzaam in te slapen maar hoe ga ik dat zo doen zonder dat zij WEER wakker wordt! Pff op dit soort dgn kan ik soms soort een beetje boos worden op man. Zo slaapt hij nu bij mijn ouders en ik kan dit alleen op knappen. Eigenlijk niet eerlijk zulke gedachtes maar soms trek ik het even slecht.
Pfff. Ze lijkt nu eindelijk te slapen bij mij op mijn borst zittend in bed..... Ik moet ongelofelijk plassen! Heb man 2 keer gebeld maar die hoorde her gelukkig niet. Zelfs op het punt gestaan om de hap te bellen! 'S nachts trek je dingen veel slechter. Ga gouw proberen wat te slapen voordat mevrouw eten wil!
Heftig sukke! Miss en omelet jeej gefeliciteerd!!!!!! Rugdragen doeik al regelmatig in de storchenwiege. Vind ik erg prettig. Ik schuif haar door of leg haar op de bank op de zak en trek hem dan over mijn schouder.
Nou, wat een ramp nacht. B sliep, ik werd lek geprikt door een k*t mug zachtjes B van me af geschoven om de mug om te brengen mis ik dat stomme beest 2 keer en is B weer wakker! Weer volle bak huilen! Is denk ik door gegaan tot zeker 3 uur. Toen werd r om 4.45 wakker die maar snel heel onverantwoord een speen toe gestopt, B wakker maar die wilde dit keer wel gevoed worden en sliep toen verder. Half 7 belde man me wakker waarom ik hem vannacht gebeld had, was ie volgens mij niet blij mee en om 7.30 stond r aan mijn bed! Ik ben gesloopt!!!!! B heeft nu 38,8 ga vanmiddag even met haar naar de dok om te laten checken of ze geen oorontsteking heeft! Oké, klaag modus uit. Ik ga kijken of ik iets van deze lange dag kan maken..... Gaaaaahaaaaaap
Ohh Sukke, klaag maar hier hoor! Al zijn we er niet 24/7 om je een beetje te troosten. Maar die nachten zijn verschrikkelijk he, snap wel dat je boos bent op je man, dan Zo voelt dat gewoon. Snel een nachtje inlassen waar hij de hoofdzorg doet...?! Oorontsteking zou wel verklaring waarom ze zo onrustig is ja! Of sowieso verkouden zijn, toch... Vannacht maar beetje luuf en neusspray proberen? Sterkte vandaag! Misschien doen ze wel weer een dutje tegelijk, en dan jij ook plat he!
Man een nachtje zorg zie ik niet gebeuren. Die trekt dat überhaupt al bijna niet laat staan met de werkuren die hij nu maakt. Sm zei al dat ik hun had moeten bellen vannacht, wonen om de hoek. Maar ja dat doe je ook niet zo snel natuurlijk. Ze zijn nu bij sm! Ga even 1,5 uur slapen pakken hoop ik. Heb B een zetpilletje gegeven en idd ingesmeerd met luuf, neusspray had ik niet meer. Omelet en linnie, vinden jullie er ook zo'n duidelijk verschil tussen jongen meisje? Ga snel slapen!
Zo is ook fijn opgelost voor even. Ik wilde laatst 's middags even mijn ogen dicht doen op de bank - ook weer paar gebroken nachten achter de rug -, meisje was zooo lief aan het spelen, maar helaas had ze me feilloos door en ging me gelijk wakker kriebelen enzo Wel heel lief natuurlijk, maar ik viel echt om, oohhh wat is de dag dan lang!
Sukke ik dacht toevallig gister avond aan oorontsteking ! T zou wel een verklaring zijn! Echt heftig zeg zon nacht ken die oneerlijke boosheid wel hoor geeft toch niks, ti's gewoon zwaar alleen met 2 kleintjes! En altijd zul je net zien wanneer baby een rotnacht heeft wordt de oudste ook weer wakker aaaarghh ken dat! Hopelijk helpt t zetpilletje! Moni, hihi jaaaa herkenbaar! Zoon zegt altijd mammmmm ogen open het zonnetje schijnt je moet niet slaprnnnn haha Ik bn de laatste tijd weer zo moe, hb m'n schildklier meds btj rommelig geslikt Mss ligt t daaraan ff aankijken maar
Ja precies zo hier: mama, ogen open doen! Niet gaan slapen! Ook als ik gewoon lig of zit te ontspannen, met haar op de bank ofzo, die ogen moeten open, haha
Ik vind mijn man ook een eikel als het snachts niet goed gaat, ongeacht of dat terecht is of niet hihi. Al een ui onder het bed? Zwaar hoor, knuffel! Ik merk nog niet zo heel veel verschil, wel in kind/karakter.
Ui ga ik straks doen had ik vannacht niet de puf voor! Oh meiden, ik wil nog 1,5 uur. Maar spring maar snel onder de douche! Weet je wat he stomme is, ik zal ook niet snel om 20.30 naar bed gaan. Vind ik weer ongezellig! Wanneer ik echt woest word op man is wanneer hij continu zegt, oh ik ben zo moe, poeh, ben echt kapot. Terwijl hij bijna iedere nacht doorslaapt. Misschien wel maar 6 uurtjes maar wel non stop! Misschien is het idd gewoon ook verschil in karakter ed. B is echt veel pittiger, laat zich niet makkelijk in een "schema" drukken met bijv vaste slaap momentjes! Ik heb met haar meer mijn handen vol dan ik destijds met R had. Ze is ook veel onrustiger en vinniger.
Ah, dat bedoel je met meisje/jongen verschil. Ik herken mijn meisje daar ook wel in hoor, in wat je beschrijft. Nou zet m op, en dan toch vandaag maar echt eerder in bed! Heb het gister ook gedaan, en moest vannacht weer eruit maar voel me stuk fitter met dat ene uurtje meer slaap 's avonds.
Ik ben heel hard aan het huilen vandaag. Net te horen gekregen dat m'n contract echt niet verlengd wordt. Bah... Wat klote!
Ow linnie! Wat klote zeg. Kan me dat moment bij mezelf ook nog zo goed herinneren. Zo oneerlijk ook! Knuffel!
Ow gatver Linnie! En dan ook nog nu, terwijl je er zo voor "geleden" hebt met die vermoeidheid. Moeie mama's delven ook vaak het onderspit he Per wanneer is het afgelopen?