Linnie, sjonge wat klote zeg!!! had je nog meer sollicitaties lopen? Haha ohhh zo grappig heh die opmerkingen, tegenwoordig zegt zo'n bij het maken van een puzzel op de ipod " oh mama dit is echt makkelijk" of " mama wil je me even helpen dit is echt suuuuuper moeilijk" wuhaha...vooral de intonatie maakt het hilarisch! JA Linnie, je hebt gelijk wat betreft de speculaaspasta...en juist daarom, ik ben dan bang dat het straks niets anders is als zoet op brood...hij mag van de 4 bth per dag 1 of 2 met speculaas/jam of appelstroop...hij kiest dus heel vaak speculaaspasta...nou weet ik gewoon dat hij straks verslaafs aan chocopasta zal zijn haha...dus t klintk idd een btj hypocriet maar ikw eetniet ben dan bang dat het hek van de dam is hahahah Nova, haha echt leuk heh!! Moni, hihi grappig Omelet, klei?? @hier vandaag in de middag es witte mini puntjes met kipknakworstjes gegeten als lunch, voor de variatie haha...had ik van de week es trek in, kids vonden het natuurlijk zalig, oudste inclusief de mosterd want " jaa mama ik ben nu groot ik ben drie, kan ik ook lekker mosterd eten?" hahah tuuuuurlijk schat Oh en savonds lofstamppot voor het eerst met gehaktballen...nou beide vonden het heel lekker, ook eet de oudste sindskort jus ook " omdat ie 3 is" ....normaal gaf ik dat nooit...niet dat het veel is wat ie nu eet, maar meer om het idee....maak altijd een pikante jus ...nou hij vond het heerlijk...de iets hardere stukjes lof viste hij er wel uit, net zoals de stukjes ui in de gehaktbal...maargoed...
Omelet, zijn je av nu "opgelost"? Miis, hoe maak je lofstampot? Kind eet het trouwens toch niet, aardappel lust ze allen gebakken helaas Maar ben gek op lof dus ben wel benieuwd!
Ik denk het niet. Had ergens ook er idee dat ze zij enigszins "betrapt" voelde zo snel dat ze reageerde toen ik vroeg of hij sinas had en ze net me melk aan kwam. Echt ik vind dit soort dingen zoooo gek! Ze weten heel goed dat wij dat niet willen. als hij die capri sun troep al niet mag, dan sinas toch helemaal niet. Is dat nou verwennen? Dingen doen die de ouders niet willen? Nichtje had het ook, was eigenlijk ook niet de bedoeling maar mocht het uiteindelijk toch op drinken. Ai moni, alleen gebakken aardappels! Hier zijn ze beide echt verzot op gekookt! Morgen is man heel de dag vrij! Voor het eerst sinds 2 mnd denk ik! Heerlijk! Morgen eten we dus pannenkoeken!
Miis, ik snap het hoor. Dat is de reden waarom ik ook niet wil dat dochter chocopasta op brood krijgt. Ze krijgt al genoeg lekkere dingen tussendoor, dus laten we het brood maar even gewoon houden. Ik had laatst inderdaad ook een chocoprutje gemaakt. Kokosolie, rauwe cacaopoeder (ik ben van de superfoods ), geraspte kokos en wat honing. Mengen en op brood smeren. Echt heerlijk! Sukke, ooooh die oma's! Hier snappen ze het ook niet echt. Super irritant. Mijn dochter drinkt al geen gewone water. Alleen maar appelsap die ik heel erg aan leng, nog geen kwart appelsap zeg maar. Maar toch blijft oma pakjes drinken geven. Vieze wickey enzo. Ja, want ze drinkt anders zo weinig... Ja, ik heb nog 1 andere sollicitatie lopen. Maar daar heb ik een hard hoofd over in. M'n brieven waren achteraf gewoon echt suf! Ik heb al jaren niet meer gesolliciteerd, dus daar moet ik echt even in komen. Dus als iemand me misschien wil helpen, heeeeel graag!
Mijn moeder smokkelt koekjes (dikke dik koekjes) mee naar huis. en hij vraagt er zelf nog niet om of ze pakt ze er alweer bij als we op bezoek zijn. Zo irritant. Als we blijven eten haalt ze ijs als toetje. Ik begrijp het ook niet hoor. Heel apart Sukke. Wat is av MP? Ik ga in ieder geval vandaag mijn nieuwe arbeidsovereenkomst ondertekenen en terugsturen
Irritant he! Dikkie dik koekjes zou ik nog niet zo'n punt vinden of zit daar chocola op of van die chemische cakejes? R krijgt nu plopkoekjes. Eerst was het zonnatura maar naar vergelijking was er niet eens zoveel verschil. Maar dat al toestoppen zonder dat ze vragen doet man hier zelfs soms! In het wkd mag hij dus pasta of hagel op brood. Vraagt ie eerst om kaas oid en dan zegt man maar het is wkd hoor!!! Ja dan wil hij natuurlijk pasta! Irritant!
Arbeidsvoorwaarden Maar je gaat tekenen, dus dan zal het wel opgelost zijn Gefeliciteerd hoor! @Linnie, ik kan je niet helpen, ben ook nog niet echt succesvol. Misschien Omelet maar vragen Ja raar he, die oma's. Ik ga eerlijk gezegd wel op mijn strepen staan als ik iets echt niet wil...
Ja, die oma's...zucht...al vraagt mijn moeder het wel voordat ze iets geeft en ze weet inmiddels wel wat ik wel en niet goed vindt! Bij oma krijgt ze altijd wel iets wat ze thuis niet krijgt, wat betreft een koekje oid. Die hebben we hier eigenlijk nooit in huis... Dan is ze ook tevreden met een volkoren cracotte oid. Al heeft ze bij oma ook liever zonnebloempitjes (die oma de hele week van de korsten van haar boterham af haalt en bewaard voor F... stelletje gekken, haha) Sollicitaties: is voor mij ook écht lang geleden, dus zal je niet echt kunnen helpen helaas! Moni: haha, wij hebben gebakken visjes! Geweldig!
@Linnie, ben jij ook cappuccino-fan? Met welke non-melk maak je dat het lekkerste? Ik denk al een tijdje dat ik weer wat lactose-intolerant ben nl, maar ik kan me er niet toe zetten de cappu's te laten staan om het uit te zoeken.....
Lactosevrije cappuccino - de Gezonde Kok ja ik krijg wat meer uren en wat geld mee van mijn werkgever.
Fijn omelet. Lactosevrije melk die in elke supermarkt te koop is? Is dat zo? Wat een schattig recept trouwens Lactosevrije melk. Geen espressomachine? Zet een kopje sterke koffie. Kun je niet tegen de caffeine? Neem dan decafe. Haha, ik drink zelf ook decaf cappuccino hoor, maar het staat er zo lekker kneuterig. Hoe zet ik een cappuccino zonder dat het nog iets met cappuccino te maken heeft Ik had elders al gelezen dat sojamelk het beste "lijkt" qua romigheid, en ik vind gewone melk al zoet genoeg dus rijstemelk is dan ook minder geschikt volgens mij. Wacht even Linnie's tips af en dan morgen maar naar de nw.
Aan mij heb je helemaal niks, moniponi. Ik lust namelijk geen koffie. Ik heb gehoord dat sojamelk inderdaad goed zou zijn, maar wel zoet. Hoewel je natuurlijk wel de suikervrije variant kan proberen. En lactosevrije melk heb je gewoon in de supermarkt. Ken je die stomme reclame niet? Dat die mensen in restaurants zo idioot hun kopje uitlikken en lepelen? Volgens mij is dat gewoon van Campina.
Ik ben gister trouwens met dochter naar peuterdans geweest. Echt fantastisch! Zo leuk! Ouders moesten ook actief mee doen, dus het is ook goed voor mijn (baggerslechte) conditie.
O ja, leuk! Ik wil ook al steeds eens zoiets zoeken, nog niet van gekomen. Geen koffie dus Maar toch goeie tip van die sojamelk zonder suiker. Raar dat al die nep-melken zo zoet zijn of dat ze er gewoon suiker in doen!
Mag ik met jullie mee komen kletsen? Heb ik al eerder gedaan maar ivm privacy een nieuw account aangemaakt..