Hihi, welkom Fneyas! Ik ben nou ook wel benieuwd of ik je 'ken'... Maar natuurlijk mag je meekletsen, al gaat het hier vaak niet meer over het onderwerp waar we oorspronkelijk mee gestart zijn (bijna 2 jaar geleden!!). Hhhmmmm cappucino! Ik drink de 'gewone' en heb geen verstand van lactosevrij oid, dus aan mij heb je niks Moni... Peuterdans: wat leuk! Ik ben al heel lang op zoek naar iets van peutergym, maar dan niet persé via een turn of atletiekvereniging waar ze verwachten dat je daar dan ook blijft na die peuter/kleutertijd! Duchess: gaat Y nog steeds naar dat dansgroepje??? F maakt echt weer een sprong in de ontwikkeling richting peuter sinds ze op de nieuwe groep zit bij het kdv. Volop danspasjes en wijze uitspraken. Ze hadden dinsdag ook alle nageltjes gelakt, helemaal trots (roze met glitters of course)
Leuk Linnie peuterdansen . Lijkt mij ook heerlijk, vanaf 3 1/2 jaar is hier in de buurt ook dansen, ga dan zeker eens met haar kijken.
Oh, denk ook dat ik weet wie je bent Fneyas Kwartje valt ineens (denk ik)! Woon jij in dezelfde stad als ik???
Hihi hoi fneyas is duidelijk us wie j bnt Weer gezakt girls invoegen ging ruk mega druk ik was echt een stresskip ik ga volgende x een faalangst examen doen. Gek want normaal hb ik nergens faalangst voor of zenuwen.. Maar k denk echt teveel steeds echt vervelend! Drukdruk hier sorry ! Xx
Oh Miis, wat balen dat je het weer niet gehaald hebt... vervelend dat die zenuwen/faalangst je steeds parten spelen! Volgende keer gaat hem worden, 3 maal is scheepsrecht! Fneyas: hihi, gezellig! Hier zijn papa en F een stuk van de lichtjesroute aan het fietsen, is altijd super leuk! De hele route is echter 22km lang dus iets te veel voor onze dame... Zeker als je pas kan vertrekken als het al schemert/donker is en dus al voorbij haar bedtijd! Eten: - 3 volkoren crackers met kipfilet - beker melk - worstje bij de AH - banaan - bord pap - 3 plopkoekjes uit zo'n zakje - beker diksap - (uiteindelijk) flink bord andijviestamppot met worst Nu dus fietsen met papa!
Oh, miis!! Wat balen zeg!! Buiten dat het gewoon ontzettend klote is, is het ook zo zonde van het geld hè. Die grapjes kosten zoveel...
Jaaaa en normaal hb ik nooit last van faalangst oid! Ik bedoel voor grote groepen spreken lesgeven optredens met zingen en dansen niks aan t handje En m'n theorie ging ook super totaal niet nerveus Maar ja Mss omdat dit zo 1 op 1 is en wellicht druk van het moeten en willen halen en t zoveel kost ... Maargoed daarbij speelt t ook wel mee dat ik wel kantjes van adhd hb... Achja ooit haal ik em vast haha
Wat enorm balen Miis! Ik weet nog hoe vervelend ik het vond toen ik telkens zakte, grr! Het kost ook nog eens zoveel. Leuk de lichtjesroute Nova! Hier is t zo lastig omdat de jongste meestal wel zo rond een uurtje of 19.00 naar bed gaat. Misschien dat ik wel een keer met de oudste ga rijden of wellicht hebben we een keer geluk dat het zo uitkomt dat de jongste pas later moe is. Hier vandaag: 2 volk boterham met kipfilet 1 gekookt ei beker sap 1 koekje beker water softijsje stuk ciabatta met brie bij de la place appelsap volk boterham met boter banaan en strakjes gaan we frietjes halen en dan vnv nog BV.
Ja het mooie van de lichtjesroute is dat je ook steeds kleine stukjes kan fietsen... hier vindt ze het helemaal geweldig! Ze ligt dan ook 1,5u later in bed, maar voor een keer niet erg. Moet ze wel 'uit kunnen slapen' de dag erna... Sukke: hoe is de verhuizing gegaan??? Zal wel vreemd zijn...
Nee idd vind ik ook niet erg voor een keertje. Merk hoe ouder ze wordt hoe gemakkelijker ik daarmee ben. Alleen als ze naar school moet moet ze er wel op tijd in van mij, dan moet ik haar vaak wakker maken 's ochtends. Maar de jongste meenemen terwijl ze moe is dat zal niet erg gezellig worden hihi. Misschien ook wel n leuk mama-dochter uitstapje, dochterlief voorin enzo. Ook benieuwd naar Sukke.
Hier zit ze ook nog voorin het stoeltje op de fiets... Ze vindt het heerlijk! Zo leuk! Dan laat je D bij papa thuis of zo, kunnen jullie samen met z'n tweetjes even lekker eruit...
zeker leuk zeg zo'n route! zou ook ect leuk voor d eoudste zijn!... ik ben ook makkelijker met de jongste met op tijd naar bed, hij pakt zn rust altijd wel wordt ook niet vervelend...en haalt het in zn middagdut wel in, maar idd als de oudste vroeg op moet vind ik het zielig en wil ik wel dat ie de 12uur slapen kan redden, anders moet ik hem ook wakker maken. van de week was jongste snachts weer bezig met oudste wakker maken echt zielig..bij ons in bed kon ie zn slaap niet direct vinden...dus taj weer een tijdje wakker snachts...volgende ochtend doomoe maar toch naar psz gebracht...hij wilde die avond ook echt al om 1730 naar bed...kon het met moeite rekken tot 1815! @hier -2 volk bth speculaas -beker thee -1 volk btj gebakken ei -beker dirnkyoghurt -stukje chocola -klein btj chips -beker diksap -sinasappel -ovenfriet, sperziebonen, vega maisburger en wat stukjes kip van mij -kwarktoetje -1,5 banaan -water
Wij zijn vrijdag naar Venlo vertrokken ivm overlijden van sm Waren erbij, meisje ook. Lijkt het goed op te pakken, gelukkig, brrr, heftig. Iemand een tip voor goedkope (donker-)blauwe schoentjes, ballerina's of hoge gympjes oid? Nodig voor de uitvaart...
Gecondoleerd Moni... dat is even een zware tijd, ook voor jullie meisje! Begrijpt ze het allemaal een beetje of is dat eigenlijk nog te vroeg om te zeggen? Donkerblauwe gympen: Kinderen Blauw | Scapino Hier staan wel een paar leuke donkerblauwe schoentjes bij, weet alleen niet welke maat ze heeft en of je in de buurt bent van een scapino. Maar volgens mij kun je ze ook online bestellen ???
Bestellen te kort dag denk ik. Dank voor de tip, ga even kijken. So far so good. Vroeg net nog of ze het gek van dat oma er niet meer was. Nee hoor. Waarom was om er dan niet meer vroeg ik? Die was doodgegaan. Ben wel huiverig voor de kist straks; wat als ze erachter komt dat oma daarin ligt Heb wel verteld dat we straks nog met veel mensen bij elkaar komen om aan oma te denken en over oma te praten. Dat lijkt ze wel prima te vinden. Ze zei gisteren over de ballon van oma (die we uit het hospice hadden meegenomen) wanneer we die zouden terugbrengen. Heb maar gewoon weer gezegd dat oma er niet meer is he? Dat ze is doodgegaan en geen ballon meer nodig heeft. Liever gaan verhalen over sterretjes en "oma kijkt nog naar jou" wat mij betreft eigenlijk...
Wat heftig moni. Gecondoleerd! Wij hebben r wel verteld over sterretjes toen mijn oma overleed en ook de hond van mijn ouders. Zij wonen nu bij de maan. Verhuizen is gebeurd. Vind het toch wel heftig en ineens sloeg vrijdag de angst om mijn hard of we er wel goed aan doen....? Nu orde ik de chaos scheppen bij mijn ouders.... Ik word met momenten echt gek van B! En nu im het hier "hardop zeg" voel ik me meteen schuldig. Ze gaat gewoon echt niet slapen!!! Laatste dgn is ze wat vaker bij sm geweest. Die liet haar huilen maar ging er wel een paar keer heen, aai over der bol speen en weer weg. Dan sliep ze met 20 min maar was ze wel telkens aan het huilen! Ik kan het niet. Maar dit trek ik ook niet. Ben nu ook al weer 3 kwartier bezig om haar te laten slapen. Ze is stik moe maar vertikt het. Zodra ik haar neer leg gaat ze gelijk weer om hoog. S avonds moet ik haar of in slaap wiegen op mijn arm en dan heeeel voorzichtig weg leggen. Dan moet ze nog minstens 15 min mijn vinger vast houden want telkens als ik los laat wordt ze weer onrustig en uiteindelijk wakker. Ze pakt soms nog geen 1,5 uur slaap op een dag!!! Het frustreert me echt enorm en ik kan er steeds slechter tegen dat ze niet gewoon gaat slapen! Zoooo irritant!