Wat at jouw peuter vandaag?

Discussie in 'Voeding' gestart door zogelukkig, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    - havermoutpap

    kdv

    - rijst/garnalenkoekjes en wortel


    Kersje slechte dag op kdv. Ze hebben gewoon 100 ml bv weg moeten gooien :(
     
  2. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Weer een inhaaldag of zo gehad vandaag qua eten!
    Samen met papa een dagje gehad:

    - 1 droge korst van vk brood (??)
    - beker melk
    - kibbeling op de markt
    - beker versgeperst jus d'orange met krentenbolletje bij bakkerij bart
    - 1 vk boterham met gebakken ei
    - beker melk
    - banaan
    - beker diksap
    - gebakken aardappels, veel broccoli en bloemkool :$, stukje beenham
    - yoghurt
     
  3. miis

    miis VIP lid

    8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    fneyas, hoe gaat het met de luiers?

    linnie, ah wat leuk een stapelbed! ik ga dat denk ik aanschaffen tegen de tijd dat de jongste in een normaal bed kan!
    Shit dat je te laat was joh, heb je het alsnog gestuurd?
    voel je je al wat beter, lichamelijk?
    Wel vroeg zeg 6 hifi, maak jjij je altijd direct klaar? ik blijf echt in pyjama hoor haha ..ik was me en maak mn gezicht wat op...vaak klee dik me pas aan voordat ik de deu ruit moet :p

    Moni, gefeliciteerd! lekker bezig geweest dus!
    Hier was het juist 3 dit 3 dat, gelijk hele wijsheden kwamen eruit..ja mama ik ben nu 3 dus ik ben nu groot dus ik ga nu goed korstjes eten en veel groente haha..Komt ook door de psz denk ik...daar kijtk ie tuurlijk tegenop die al 3 waren..nu hoort ie erbij haha...zullen ze wellicht stimuleren ...hij ontfermt zich nu ook steeds over de nieuwe kindjes!

    NOva, oh wat leuk al met die letters bezig! hier meer de getallen...

    Sukke, hoe gaat ie !?

    Chocotof, jeetje zeg wat schrikken, zeker als je al het een en ander hebt meegemaakt!!!

    @hier, alles oke oudste is tegenwoordig bang voor "monsters" dus die jagen we dan ook letterlijk de voordeur uit haha
    Jongste die wordt steeds agressiever als het gaat om vechten voor zn plekje of als oudste wat afpakt haha zp grappig om te zien, die komt onwijs voor zichzelf op...hij gaat de oudste nog achterna om ff een duw te geven als ie em wat geflikt heeft..
    Niet goed natuurlijk ik zeg er natuurlijk wat van...maar ik bekijk het soms ook even van een afstand.,...lekker zelf uit laten vechten is ook goed zo nu en dan..Maar ook samen de grootste lol dus het zit helemaal snor :D
     
  4. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ben lekker geld aan het verdienen :p

    Haha.

    Sorry hoor, maar het is lekker en gek tegelijk. Heb net even hardgelopen omdat ik in een dipje raakte, en mijn grootste angst/frustratie: niet vooruit komen omdat ik niet gefocused en moe ben. So far so good!

    Nu kan ik er weer even tegen, ga ik zo op de bank nog even wat taaiere stukken lezen.
     
  5. Linnie1985

    Linnie1985 Fanatiek lid

    17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Moniponi, heerlijk! :)
    Hoezo is dat je angst?

    "Mijn" vacature stond opeens weer open. Vandaag een brief geschreven, vanavond verzenden. Ik hoop het zo!!
     
  6. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Vandaag weer bezig dagje gehad.
    Zijn vanmiddag naar Mickey's Rockin' Road Show geweest... een disney musical!
    Erg leuk, maar vond het persoonlijk wel erg chaotisch en erg 'Amerikaans' (lees overdreven). Ze vond met name Assepoester in d'r mooie jurk erg mooi en natuurlijk Minnie Mouse!

    - 2 vk crackers met smikkelworst
    - beker melk
    - pap
    - banaan
    - pakje zonnatura fruit/groentendrank
    - zakje naturel chips
    - half flesje spa blauw
    - beker diksap
    - soepstengel
    - fusili met broccoli/courgette saus en spekjes, ui en knoflook
    - yoghurt
     
  7. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Leuk Nova!

    bth met zelfgemaakte bramenjam
    Banaan
    Druiven
    Bth en cracker, beide met appelstroop
    Plakje kaas en plakje kipfilet
    Krentenliga
    Doosje rozijntjes
    Preitaart, flink stuk (recept van Omelet :))
    Schaaltje vanilleyoghurt
     
  8. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tof Linnie!

    @dipjes: omdat ik zoveel moe en futloos ben geweest afgelopen jaar, terwijl ik vond dat ik dingen moest doen. Dat heeft me zo gefrustreerd en gedeprimeerd. En nu telt het echt he, en dan ook nog thuis werken zonder sociale controle of stimulerend gezelschap oid. Maar ik kijk tevreden terug op vandaag ;) Morgen daar werken! En maandag ook weer. Zoals het er nu naar uitziet moet ik 10 weken lang 2,5 dag werken, best mooi :)

    Leuk uitje Nova! Ik zou dat ook niets vinden, haha, Amerikaans gedoe. Maar voor kinderen is zo'n musical geweldig denk ik :)
     
  9. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Go Linnie! Klinkt bijzonder Nova :D:D MOni goed bezig, moest je dan nog iets van opvang regelen?
    Vandaag kdv maar kleine dame drinkt haar flesjes niet meer leeg. *en weer bv door de gootsteen*
     
  10. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleinere porties meegeven? En dan een paar extra halve porties of blokjes in het vriesvak voor als ze eens meer trek heeft?

    @opvang, nee hoor, ze is altijd naar het kdv blijven gaan en 1 dag naar oma (3 vd 4 weken). Dus in die dagen kan ik gewoon werken. Behalve dan dat ik haar altijd pas om half tien wegbracht :( Morgen moet ze er om 7.15u uit, niet gewend! Gelukkig lag ze er ook voor haar doen vroeg in.
     
  11. Linnie1985

    Linnie1985 Fanatiek lid

    17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Leuk, Nova! Mijn dochter zou de prinses ook fantastisch vinden. :)

    Miis, ja zo'n stapelbed is echt leuk. Ze heeft het er steeds over. Doet ze haar handjes boven elkaar, tikt ze haar bovenste hand aan en zegt: K. (Neef) slaapt hier en D. slaapt er tussen. :p Zo schattig.

    Ik kleed me trouwens wel gelijk aan. Dan voel ik me iets lekkerder. Soms heb ik wel eens zo'n luier dag, maar ik krijg daar dan zo'n duf hoofd van.

    Moniponi, succes vandaag!
    Vervelend dat het je zo gefrustreerd heeft. Soms kan je geest nare dingen met je doen hè.

    Omelet, zonde!


    Gisteravond m'n brief verstuurd. Duimen draaien!! Ik hoop het zo, het is zo'n leuke functie. Past perfect bij me.
    Ik moest trouwens een salarisindicatie invullen. Lastig! Hopelijk heb ik een reëel bedrag ingevuld. :)

    Zoon was vannacht weer ieder uur wakker, gaaaaap! Nog 1 dag werken en dan lekker weekend. Morgen naar de Efteling!
     
  12. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog teruggezocht naar hoe jullie het ineens over een stapelbed hebben, maarreh, fb zeker? ;)

    Sterkte vandaag Linnie, pff, elk uur wakker! Hoop zo dat het wat wordt met je brief! Ik hoop dat je enthousiasme uit je brief blijkt ;)

    Ga je nog even nabellen ook? Zodat ze je naam kennen? :D
     
  13. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    - 4 volkoren crackers (2x pindakaas, 1x smikkelworst, 1x vruchtenhagel)
    - beker melk
    - beker versgeperst jus d'orange
    - 1 volkoren boterham met zuivelspread
    - beker melk
    - 1 hap van de banaan
    op bezoek:
    - pakje appelsap
    - doosje smarties
    - koekje
    thuis:
    - aardappel, spinazie, geen vlees (te pittig volgens mw)
    - yoghurt
     
  14. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehoe, wordt er nog gegeten?

    ;)

    Hoe is het met jullie, meisjes? Moeie mama's nog steeds moe of zijn er nog lichtpuntjes?

    @Nova, nog een paar daagjes tot de 20 weken echo, woeiii!!

    Linnie, nog iets gehoord van je sollicitatie?

    @Omelet wanneer begin jij eigenlijk met je nieuwe baan?

    Meijke, ik ga je banner even zoeken ;)

    Hier: werk gaat op zich goed alleen een beetje trage start omdat ik moet wachten op paar acties van opdrachtgever. We hebben een resultaatsverplichting en geen inspanningsverplichting, dus ik ga niet zomaar uren "verspillen" die ik dan later (gratis) moet inhalen ofzo...
     
  15. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, mijn andere twee uitprobeersels uit de Allerhande online: klik
     
  16. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ja stil hier hè!
    Wij zijn gestopt met eten, haha... ;)

    Inderdaad nog paar dagen voor de 20 weken echo... Toch wel weer spannend! Hij heeft het er in ieder geval nu al wel druk mee daarbinnen!!! Gezellig weer...

    Meijke: weer bijna testen?? Spannend...

    De rest van de dames zie ik natuurlijk regelmatig op feb voorbij komen ;)
     
  17. Fneyas

    Fneyas Lid

    24 sep 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom is het hier zo stil! Jullie zien elkaar op andere topics hihi.

    Spannend Nova de 20 wk echo. Hopelijk is alles goed.
     
  18. Linnie1985

    Linnie1985 Fanatiek lid

    17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ja, was even rustig hier. Ik had het druk.
    Helaas afgewezen voor m'n sollicitatie. :( Balen joh!
    Vandaag gebeld of ze een reden konden opgeven. Ze zochten iemand met exacte ervaring in dat vak, dat heb ik niet. Dan houdt het op. Het was wel echt een leuk gesprek, dus ze vroeg aan het einde of ze me in de portefeuille op mocht nemen. Dat doen ze kennelijk niet standaard. Dat was dus wel prettig. Later mailde ze me nog, toen heb ik via de mail nog een keer bedankt. Hopelijk een goede indruk achter gelaten.

    Moniponi, fijn dat het goed gaat! Logisch dat je niet je uren gaat verbruiken dan.

    Nova, spannend! Heb je op je werk nog gebruik gemaakt van jullie echoapparatuur?

    Fneyas en miis, hoe gaat het bij jullie?
     
  19. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Moni, oh van die chocoladetaart loopt het water me in de mond!!!!

    Linnie, wat ontzettend jammer zeg :(. Hopelijk komt er later nog iets uit.

    Nova, wanneer heb je de 20 weken?

    Cyclusdag 23 hier, spannend weer. Cyclus tussen 30 en 36 dagen afgelopen half jaar, dus nog even geduld ;).
     
  20. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Ik heb trouwens al een paar dagen ongi achtige krampen, terwijl het pas dag 23 is. Work in progress :D??
     

Deel Deze Pagina