Wat at jouw peuter vandaag?

Discussie in 'Voeding' gestart door zogelukkig, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kloppen die maatjes in je banner wel, Omelet?

    @werk, tof! Niet eens een lekker weekje vrij tussen je twee banen gepland?
     
  2. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja de volgorde alleen niet :D
    Binnenkort de boel maar naar het goede doel brengen.
     
  3. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand die ks net gekeken? Heftig hoor, werd helemaal misselijk bij die ruggeprik :( Heel gek om te zien, niet zo fijn eigenlijk, brrr. En dan weten hoe je je voelt, heppie en euforisch, maar dan volgen nog vele zware dagen. (Nog iemand hier een ks gehad?)

    Enneh, hoop dat alles goed is bij jullie, afwezige meisjes ;) Moet ik maar op fb kijken zeker ;)
     
  4. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Nee ik heb niet gekeken, ik kan niet tegen die operatie programma's :D. Wel een KS gehad, dus ik weet hoe het voelt.
     
  5. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook ks gehad en natuurlijk al vele gezien.
    Ga het wel terug kijken...
    Zitten idd veel op fb...
     
  6. Linnie1985

    Linnie1985 Fanatiek lid

    17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik ook niet gezien, ga het nog wel terugkijken.

    Beetje druk hier. Druk met solliciteren en werk enzo. Weer een potentiële vacature gevonden. Een oud klasgenootje die voor een andere organisatie op dezelfde afdeling werkt had een vacature voor me. Ze zoeken eerst intern én via het huidige netwerk van de medewerkers. Super dus! Moet nog even m'n brief afmaken en dan is het weer duimen draaien.

    Hoe gaat het met jullie allemaal?
     
  7. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ook fb er sorry. Ks niet gezien en kindjes kwamen er hier gewoon uit zeg maar. Nu kaatste werkdag! Zal maar eens in de auto gaan stappen..
     
  8. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Spannend Linnie! Ik hoop dat het lukt!
     
  9. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Sukke, ook in "ons" topic een knuffel. Ik las je berichten in het alleenstaande mama's onderdeel. Ik hoop voor je dat jullie elkaar weer vinden, sterkte :(.
     
  10. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat? Oh nee Sukke!!

    Ga snel even opzoeken wat er is :( Knuffel alvast voor jou/jullie.
     
  11. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames die dragen, heb nog even advies nodig. Sorry, heb het al eerder gevraagd maar kan het niet terugvinden en misschien zijn jullie inzichten nog veranderd?

    Wil een ergonomische dragen voor mijn zusje kopen. Idealiter draagt ze nog als haar kindje al groter is, maar kan hij er straks ook snel al in. Kunnen die altijd op buik en rug gebruikt worden? Waar zweren jullie bij? (Welk merk/type) Hoop dat jullie hier nog lezen en me kunnen adviseren, wil nu snel gaan kopen nl.

    O ja, kopen voor het kind er is, of erna en dan gaan passen/proberen ergens....
     
  12. Fneyas

    Fneyas Lid

    24 sep 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dat echt per persoon verschillend is. Zou ze een doek niets vinden?
    De storchenwiege carrier is denk ik misschien de beste optie omdat deze heel goed verstelbaar is, zowel voor degene die draagt als het kindje en daardoor vinden veel mensen het de beste drager voor een pasgeborene.
    Wat ook een leuk cadeau is, is een draagconsult met een cadeaubon om een drager uit te zoeken?
     
  13. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee idd!

    Is dat dan bij een consulent die allerlei doeken of dragers heeft en zelf "onpartijdig" is? En die langskomt thuis, als je kindje een paar weekjes oud is oid?

    Weet je ook hoe ik zo iemand kan vinden?

    Doeken heeft ze al wel, dacht toch meer aan een drager omdat ik zelf de baby bjorn heel fijn vond in gebruik - maar die zijn natuurlijk weer niet zo goed voor je kindje.
     
  14. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS hoe is het met je?? Moeilijke fase al beetje aan het verminderen, of nog net zo hard bezig?
     
  15. Fneyas

    Fneyas Lid

    24 sep 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee gaat echt ff niet lekker helaas. Veel tegenslagen/heftige dingen ook weer de afgelopen twee weken. Is dan toch ook weer heftiger als je al niet goed in je vel zit.. :(
     
  16. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah meid, knuffel vanuit hier :(

    Sterkte er maar mee....
     
  17. Fneyas

    Fneyas Lid

    24 sep 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vergeet ik de rest hihi.
    Een consulent is idd onafhankelijk. Via Google kun je er vast een vinden bij jou in de buurt, weet even niet meer waar jij woont?
    Zou gewoon even informeren of ze verschillende dragers heeft voor je een afspraak maakt.
     

Deel Deze Pagina