Gisteren: 1 cracker met een klein beetje chocopasta en 1 minihapje van een boterham met boter banaan 1 afbakbroodje met een plakje kaas bij oma een halve peer, een halve appel en een halve baan een paar hapjes rijst, 3 ovenfrietjes en een stukje komkommer en yoghurt voortoe
Vanmorgen verse jus met een bord pap. Een koekje en sap Twee boterhammen met stroop en optimel Vanmiddag krijgt hij nog een mandarijn en drinken aardappels,wortels en vissticks en danoontje toe en voor het slapen nog een papfles.
nog steeds weinig kauwplezier door het nog steeds niet doorkomende kiesje: volle bak muesli met yoghurt+ thee ontbijtkoekje, grote appel helemaal op 3/4 boterham met pindakaas, diksap, knijpkwark, 2 plakken ontbijtkoek ovenschotel brocolli/gehakt, kwark en een peer+ water
Blijf het leuk vinden te lezen wat de dreumessen/peuters zoal eten! Hier was het 1 boterham met blue band goede start bakje druifjes en een halve appel een halve boterham, plak kaas en een plakje kerstbrood 1 banaan en een koekje klein bordje bami, wat zure uitjes en een paar stukjes kroepoek, yoghurt en een kwart appel voortoe
Hier vandaag. 3 boterhammen met kipfilet en 1 cracker 1 banaan 1 grote pannenkoek (waren in de binnenspeeltuin ) 2 mandarijntjes een rijstenwafel en bakje stoofpeertjes bordje zuurkoolstamp en een gehaktbal
Hier was het: Ochtend: halve boterham/melk diksap/koekje/kiwi Middag: hele boterham/melk diksap/koekje/3 yoghurtsnoepjes/4 stukjes wortel rauw avond: Hutspot met worst en veel spekjes/appelmoes Yoghurt
Wat er overdag allemaal ingegaan is, weet ik niet omdat opa en oma er waren om op te passen maar mevrouwtje heeft vanavond zowaar pasta gegeten met doperwtjes! Wow, ik was helemaal onder de indruk. Okay, ik moest wel aardig spekken met de gerapste kaas maar ze heeft met smaak gegeten. Het was nog geen volwaardige maaltijd maar ze had er lol in! Wel even wennen aan een nieuwe vorm van de pasta... hihi.. wat de boer niet kent...
Mijn zoontej heeft zo weinig op vandaag, dat ik me haast afvraag waar het kind nog zo hard van groeit! Kennelijk is de borstvoeding nog erg voedend! mm 3 brokjes droge cruesli 2 koekjes, diksap 1 volk. boterham met kaas, thee mm slaap mm stukje kaas, appelsap Ik had superlekkere "hoonie" gemaakt. Zoon mocht vandaag beslissen wat hij wou eten. Maar hij moest het echt niet! Ik had per ongeluk alle fusilli door de saus gedaan, dus heb er een tiental af staan spoelen... Toe: 2 kiwi's mm
Ontbijt: 1 snee krentenbrood + een paar hapjes müsli (van mij) + beker verdund melk tussendoor: een banaan + stukje chocolade (chocolade letter) Lunch: 1 broodje belegd met vruchtenhagel + plakje kaas + beker verdund melk tussendoor: 1 mandarijn + beker verdund melk Avond eten: 1 pannenkoek belegd met ham en kaas + beker sap. Elke woensdag eten we pannenkoeken, dan eet ze ALLES op, anders maar een paar happen.
Hier gisteren: - boterham met pindakaas + halve appel + water - klein krentenbolletje en half worstenbroodje (met name de worst) en beker melk - gebakken aardappels, wilde verder niks - halve peer - beker melk
Gisteren: ontbijt: haf bordje brinta pap tussendoor: 1 appel en beker sap middageten: 1 bruine boterham met half gebakken eitje en beker melk tussendoor: rijstewafel en bekertje sap avondeten: lasagne half bord 9 dit is HEEL uitzonderlijk, normaal eet hij van het avondeten alleen droge pasta of wat droge aardappeltjes en wat vlees. Groenten nooit!! Wil niet eens proeven. had de groenten nu gepureerd en door de lasagne saus gemikt en lekker dat hij het vond!! na het avond eten: beker warme melk
Ik vind het een aardige score hoor! Dit, op 1 kiwi na ( en de BV haha) is ook wat mijn zoontje gemiddeld eet per dag!! En energie voor 10 hebben hoor!!
ontbijt: muesli met yoghurt+thee, 2 ontbijtkoekjes, 1 grote appel, 1 banaan middag: 1 croissantje, knijpkwark, 1 sultana met yoghurt+diksap avond: zelfde ovenschotel als gister niet veel gegeten, melk+diksap en volle bak aardbeitjes
OMG kom toevallig op dit topic uit!! Wat ben ik blij om te horen dat ik geen dreumes bijna peuter in huis heb die niks eet!! Vandaag ... cornflakes met melk, 2 zachte broodjes en 's avonds een zacht broodje met een paar hapjes wortel. Tussendoor een banaan, twee koekjes en door de dag heen melk en water ... maar dat is dus een beetje gemiddeld. Eens zien wat we morgen dat bekkie in krijgen!
pap met een beker water twee mandarijnen met een beker appelsap boterham met boterhamworst en een halve boterham met vruchtenhagel en een klein stukje kerststol tussendoor wortel-appel-sinaasappel-sap uit de sapcentrifuge en een droog koekje vanavond 1 stukje aardappel met ketjup een paar pijnboompitjes en wat parmazaanse kaas en ze heeft aan een stukje broccoli gelikt.. daarna een beetje yoghurt met banaan
Hier vandaag 1 broodje met kaas en 1 cracker met roomboter, beker thee. 1 mandarijn en 1 banaan bakje muesli met kwark, 1 appel en 1 beker sinaasappelsap. 2 kaasstengels van de AH 1 appel bordje vol rösti, zalmfilet en sperziebonen, 2 bekers water. Borst en naar bed!
vandaag heeft mijn moppie goed avond gegeten. ochtend: boterham middag: krentenbol, een koekje en een appel avond: 3 rustico's en wel 4 opscheplepels doperwten (ik viel bijna van mijn stoel) en halve slavink.