Praise the lord, dan zou ik het als de bliksem afkappen. Hier woont ze dus wel in de buurt en zit ze bij onze dochter in de klas, dus ik moet er voorlopig nog wat mee.
Ik begrijp je man wel, ik denk dat ik net zo'n straf op zou leggen. Dat kind zou er bij mij ook niet meer inkomen de komende maanden en daarna hoogstens nog alleen als jij er non-stop zicht op hebt. Andersom zou ik ook de ogen uit mijn kop schamen als mijn kind dat bij een ander zou doen en een wel zwaardere straf krijgen dan 2 weken geen speelafspraakjes.
Dat vriendje zou van mij nooit meer een scherm van mij in handen krijgen! Voorlopig ook niet afspreken. Ik vind de straf voor jouw zoontje opzich best hoog. Zeker omdat hij eerlijk is geweest en zijn straf ook zonder slag of stoot lijkt te aanvaarden? Hij is niet de aanstichter geweest maar wel meegedaan. Hopelijk betalen de ouders van dat vriendje mee. Of kun je je verzekering aanspreken.
Mja zoiets als dit zou ik ook doen. Hoewel ik ook aan zoonlief zelf zou vragen wat hij nu zou doen om dit op te lossen, puur voor het idee dat hij goed doorheeft dat dit soort geintjes consequenties hebben. Als hij met een "gepastere" straf zou komen zou ik daar ook voor kunnen gaan.
Ik was ook uit mijn dak gegaan en mijn man nog erger vrees ik. Ik zou me ook zorgen maken dat mijn kind blijkbaar zich laat opstoken om mee te doen. Dat vriendje zou er bij mij ook niet meer inkomen en ik zou echt wel achter een vergoeding aan gaan. hoe oud was de tablet? Wel even naar de dagwaarde kijken en dan de helft van de dagwaarde door de ouders van het vriendje laten vergoeden. ik vind je straf niet te mild. Je kunt beter streng straffen zodat het duidelijk is.