heey meiden, wat doen jullie jullie kindje aan met dit weer bijv, tijdens wandelen of gewoon lekker buiten zitten. en welke leeftijd heeft je kindje? ik zit namelijk te wijfelen of ik Liam vanmiddag lange of korte mouw aan doe tijdens het wandelen,, neem in ieder geval wel zijn spijker jack mee Liefsz
Ik heb Hanne hier nu de mouwtjes opgestroopt, maar dat komt voornamelijk omdat ik vanmorgen geen romper met korte mouwen kon vinden... Als ik met 'r weg ga heb ik wel 'n jasje voor d'r mee... En o, ze is vier maanden.
ik heb finn een romper met korte mouwen en een gewoon shirtje met lange mouwen. Als we zo gaan wandelen, gaat ie ook zo mee, maar neem wel een jasje mee.
hier romper met lange mouw met een leuk t shirtje er over heen. ik vind korte mouwen nog wat te koud. ik heb eigenlijk ook nog geen korte mouwen aan haha. maar ik zit ook niet in de zon.
Hier in de tuin alleen romper met korte mouw en een luchtig broekje met schoentje zonder sok. Met wandelen doe ik haar een korte t-shirt aan en als ik ga fietsen neem ik een vestje mee. Maar goed, hier heb ik echt een zweetmiep , het liefst liep ze bloot
Lange mouwen, meer omdat ze zo min mogelijk in de zon mag komen (ze is nog geen 3 maanden), en we komen net van het strand af. Met wind en in de schaduw een klein beetje fris, vind ik, voor een babietje. Lastig hoor, het is gelijk ook echt heel erg mooi weer, en je bent geneigd dan zomerkleertjes aan te gaan doen.
voor mila, 20 maanden: tuniek met spijkerjack, romper korte mouw. fenne, 3 maanden: romper lange mouw, blouse korte mouw en geen dekentje, maar wel warm nestje van kinderwagen.
Benthe (1 jaar) heeft vandaag aan -> Een romper zonder mouwen, een shirtje met korte mouwen, een dun jurkje en toen we net zijn gaan wandelen had ze een paar sokjes erbij aan en had ik een dun vestje bij voor als we echt in de schaduw zouden komen of als er wind kwam. Malou en Ruben (2.5 jaar) hebben aan -> Een romper zonder mouwen, een 3 kwart broek van dunne stof, een shirtje met korte mouwen, korte sokjes, schoentjes. Zijn nu naar het kdv en hebben een vestje mee voor het geval dat het wat frisser word maar het is hier echt stikheet nu !
In de tuin korte mouw, maar op straat toch lange mouw. Daar is het net even iets frisser door de wind. In de tuin is het al snel heel warm.
Quinten (18 maanden) heeft vandaag een romper met korte mouw en daar overheen een t-shirt met korte mouw aan. Een spijkerbroek en open schoentjes zonder sokken. Op de fiets heb ik hem nog wel een jasje aangetrokken.
Hier ook binnen en achter in de tuin korte mouwen (en een lange, luchtige broek). Als we gaan fietsen of wandelen krijgt 'ie nog een dun vestje aan.
Het ligt eraan. Hier nog lange mouw, in de schaduw is het nog best fris en het waait ook nogal hier, dus een korte mouw zeker nog niet omdat dat gewoon nog te koud is. Wel zonder jas naar buiten nu. Als het warmer wordt trek ik haar zeker iets met korte mouwen aan, nu gewoon nog niet warm genoeg.
mijn dochter is 18 maanden en heb voor hier in de tuin een shirtje met korte mouwen en daaronder een spaghettirompertje. Met wandelen denk wel even lange mouwtjes erover. Ze heeft het behoorlijk snel warm.
Ik zal wel een hele slechte mamma zijn, maar onze zweetmiep heeft gewoon een mouwloze romper aan en een t-shirtje met korte mouwtjes. Als we gaan wandelen trek ik hem ook geen jasje aan. Hij zit in de voetenwarmer van de kinderwagen, dus komt zelfs daar bezweet uit. Misschien ben ik wel te voorbarig als ik jullie zo lees. Liefs, Josien
Korte mouwen (ze is 8 mnd), maar op de heenweg vanmorgen nog wel een poncho er overheen. Toen ik het zelf warm kreeg in mijn t-shirt heb ik haar poncho uitgetrokken. Op de fiets zou ik zeker nog een jas aan doen!
Vandaag een romper zonder mouwen, t-shirt korte mouw, lange broek, sokken. Buiten een vest eroverheen.
Ik twijfel ook. Tis gek weer, in de schaduw kan het nog best fruis zijn, Ik heb vandaag een mouwloze romper en een shirt met lange mouwen aangedaan. In de tuin dan zonder spijkerjack. In dit geval vind ik de lange mouwen ook wel prettig beschermen tegen de zon!
Ik ben vandaag op de fiets even weg geweest. In eerste instantie had ik haar een vest aangedaan, maar die ging snel uit, lekker met een kort t-shirtje uitwaaien (bijna 13 maanden), maar hier is het dan ook echt warm, zelfs in de schaduw
Kyra is bijna 1 en heeft vandaag lekker korte mouwtjes aan en een driekwart-broekje. Tis veel te warm voor lange mouwen (vind ik persoonlijk).