crumble is gewoon een laag fruit (met kaneel en suiker bijv) en dan een kruimel deeg van havermout/boter/bloem/suiker.. heeft geen bodem. Er handig aangezien die nou juist altijd mislukt bij mij haha. Op de havermout pak (van quaker) staat het recept die is echt perfect
O mijn havermou zit al heel lang in een bus haha. Ik heb volgens mij zoiets een keer op met ijs erop. Was een keer gratis bij c1000 met bonnen, vond dat niet zo lekker.
oh ik ben er echt dol op vooral als die net uit de oven komt, warm fruit met zon krokante kruimel echt super lekker. Morgen maar weer eens maken
ik heb met mn dochtertje kruidnoten gemaakt en zou kniepertjes beslag alvast gaan maken en een taart bodem maar dat gaat er niet meer van komen ! misschien zondag
Goh, wat een verschrikkelijk topic dit Ik heb 2 minuten geleden bedacht dat ik ook wat ga bakken. Ga een cake bakken en dan even knutselen met botercreme, fondant en misschien iets met jam ofzo... Eerst checken of m'n fondant nog goed is en dan naar de winkel.
dit heb ik vandaag gebakken! mn 1e stapeltaart van fondant! onderste gevuld met botercreme met bokkenpootjes en bovenste met botercreme met advocaat!
Net een pepernoten (of nee... kruidnoten)appeltaart uit de oven gehaald... Is een probeerseltje... gewone appeltaart-bodem gemaakt (had daar ook nog koek/speculaaskruiden in willen doen maar die had ik niet meer in huis... klein foutje in mn hoofd... dacht écht zeker te weten die nog te hebben... #zeef), daar kruidnoten opgelegd en aan de zijkanten ook een ronde kruidnoten "geplakt" dan appels (met suiker en kaneel) erboven op en dan nog leuk afmaken zoals je normaal met appeltaart doet Hij ruikt al super lekker... denk dat wij stiekm vanavond al even gaan voorproeven, de rest is voor morgen bij de koffie!!