Hmmmm, ik heb lekkere trek gekregen Ik heb mijn hubby net naar de supermarkt gestuurd om spulletjes voor een oreo cheesecake te halen.
Deze heb ik net gemaakt voor morgen op mn werk. Alleen vanaaf nog ff glazuren, maar hij ruikt iig al super.
Voor de verandering hebik vandaag niet in de keuken gestaan... maar heeft mijn vriend voor het eerst sinds lange tijd een heerlijke appel-slagroomtaart gebakken en een choco-marmercake. Mjammie!!!!
Ik heb hem in een ronde springvorm gebakken, maar ik was idd van plan om kleine stukjes te snijden. Hij ruikt iig super lekker.
Ik heb vandaag met dochterlief kruidnoten gebakken. Wat een feest was dat!!! En ze waren/zijn ook erg lekker.
ik heb gister taarten gebakken, want ik was jarig Ik heb een kwarktaart (zelfgemaakt), appeltaart en een slagroomtaart (met zwitserse room, gebaksslagroom en aardbeisaus) gebakken.
@annabel Nog gefeliciteerd! Hier vandaag een jarige, maar zaterdag al gevierd. Twijfelde om voor vanavond een taart te bakken, maar toch maar voor de speculaas gegaan. Hoewel 'k misschien zo toch maar even cupcakes ga maken! Heb nog marsepein in de kast liggen die wel op moet..
Ik zou cupcakes maken van kabouterplop maar heb mega buikpijn dus ben maar een sinterklaas gaan verven met me DL
vriezen jullie een gedeelte in wat jullie bakken ofzo? Ik vind het heel leuk om dingen te bakken maar wil er alleen nooit meer als 1 stukje van eten ivm calorien, en ook jammer om het weg te gooien dus eet ik het alsnog op.
@Melanina In plastic in een keukenkastje @Mila Ik geef vaak wat weg of ga juist bakken als er visite komt
ik vries weleens iets in maar vers is het lekkerst! Alleen vond ik de appeltaart van t weekend ook wat teveel van t goede..