Ik vind het altijd wel lekker (gebruik trouwens krenten, die vind ik lekkerder dan rozijnen) maar heb ze nu niet echt gemist. Zondag ga ik cupcakes maken met mijn dochter, en ik heb nog spul gehaald voor gevuld speculaas.
ik ga zondag ook cupcakes maken heb nu een cupcakebaker, zo'n apparaat, voor mini cupcakes ,en vandaag een bakplaat gehaald voro 12 reguliere grote cupcakes, voor in de oven, dus zondagochtend bakken en als zoonlief smiddags zijn dutje doet ff creatief versieren heb er zin in!!
oh, en wie heeft er hier een recept voor gegarandeerd lekkere pepernoten? heb afgelopen week een recept van Internet geplukt, maar die krengen waren niet te vreten
Er staat nu een cake te bakken in de oven. Als hij afgekoeld is doe ik er ook nog wat gesmolten chocola overheen, mjam!!!!
@BabeBabe: - 200 gram zelfrijzend bakmeel - 100 gram bruine basterdsuiker - 100 gram boter - 1 eetlepel speculaaskruiden - 3 eetlepels melk - snufje zout alles kneden = 30 min in koeling daarna komt t echte werk.. de balletjes maken had steeds flinke stukken deeg gepakt, die gerold tot het een strook van een dikke 1cm is. Dan in evengrote stukken gesneden. De stukken rollen in balletjes en dan een beetje plat maken. 15 min bakken op 185 geloof ik en klaar! TE lekkere pepernoten!
mmmmm cake met gesmolten chocola lekker!! Hier net cupcakes gebakken met mijn meiden.. Ze staan nu af te koelen en dadelijk versieren..
Hmmmm, die ga ik morgen ook maar weer eens maken! Beetje jammer dat ze zo weer op zijn Wafels met kersen en slagroom klinkt ook heerlijk!
Ik krijg honger als ik hier kijk Heb nog citroencakemix staan...denk dat ik die vandaag of morgen maar eens ga maken, maar dan maak ik er cc's van