Wanneer deed jullie baby dit? Ze doet t wel s naar de tv maar weet niet of dit nou komt door t geluid of door t licht. Als ik uit zicht tegen haar praat draait ze niet haar hoofd naar me toe ofzo. Ben erg onzeker deze keer. Heel vervelend. Oja ze is vandaag 3 maanden.
Onze man draait nu denk ik zo`n 2 weekjes duidelijk naar het geluid toe. Maar hoe komt het dat je zo onzeker bent deze keer? Ze zeggen toch over het algemeen dat je met de tweede altijd wat makkelijker bent....
Wij zijn vorig jaar onze dochter verloren tijdens de zwangerschap en ik denk dat t daardoor komt. Bang om haar ook te verliezen of dat er iets niet goed met haar is.
Dat doen baby's toch al meteen vanaf de geboorte? Ons dochtertje was 2 dagen oud, en als ik iets zei, dan draaide ze haar hoofdje al in mijn richting. Of bedoel je iets anders?
Fem deed t pas met 3.5 maand. niet onzeker zijn hoor! Je doet t vast en zeker prima! Fem kan bijvoorbeeld nog niet zelf zitten. Krijg er al maanden opmerkingen over. T ene kind kan het ene snel, t andere kind het andere.
Finn doet het sinds een paar dagen. Naar de tv al wel wat eerder maar denk ook dat, dat te maken heeft met licht en flitsen enz. Inderdaad geen zorgen maken meid!