kwaaltjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mejon, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hallo,

ik ben nu 5 maanden bezig om zwanger te worden. ik heb als het goed is vrijdag mijn eisprong gehad. en nu heb ik al 2 dagen dat ik zo moe ben dat ik 's ochtends echt mijn bed niet uit kan en overdag heb bijna nergens zin in. heb ook lichte steekjes in mijn buik en soms een "wat zwaar gevoel" in mijn buik.
    was gisteren ook wat raar in mijn maag.

kunnen dit al zwangerschapskwaaltjes zijn. Zo vroeg??

Mejon 24 jaar (ronde 5)

2. sim

sim Niet meer actief

lijkt me wel heel vroeg, zou gewoon even rustig afwachten. ik heb soms ook dat ik rond de eisprong moeier ben dan ervoor en een week voor mijn nod begint dat weer, elke cyclus is weer anders. nu ben ik bijvoorbeeld steeds heel opgewekt, heel prettig voor mijn omgeving maar dat kan ook door het betere weer komen hihi. gewoon weer afwachten dus. ik weet wel ik ga nergens meer van uit, pas als ik overtijd ben is dat voor mij een mogelijk zwangersschapsymptoom. heel veel succes, hoop voor je dat het raak is...

3. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb dat ook vaak rond mijn eisprong. Denk elke keer: nu ben ik écht zwanger :) Denk alleen niet dat je nu al zwangerschap kwaaltjes kan hebben, lijkt me nog iets te vroeg.

Succes en wie weet !! ;)

Groetjes Mona

4. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    Het zou best kunnen dat het met de eisprong te maken heeft, maar ik heb het nog nooit eerder gehad. Zou ik het dan niet vaker moeten hebben?? :rolleyes: Er zit ook niks anders op dan afwachten, maar ik had zo gehoopt dat iemand me verder kon helpen en zich erin herkende.
    maar als jullie het alleen kennen van de eisprong, tja wie weet, misschien heb ik dat nu dan ook (voor de 1ste keer).

Bedankt voor jullie reactie. :D

Deel Deze Pagina