PostNl heeft een nieuw geintje bedacht. Brieven die tussen de 100 en 250 gram wegen, daar moeten geen 4 postzegels meer op maar tegenwoordig moeten daar 5 postzegels op. Alle post na 100 gram is duurder geworden. Check het even op de site. Dit voor mp gebruikers enzo. Edit: Hoe bedoel je de klok hebben horen luiden terwijl je niet weet waar de klepel hangt Ik heb het nog even gecheckt en het geld alleen voor Europa en buiten Europa. Nou ja ook belangrijk om te weten toch
hmm, was het niet al zo dat 0-20 1 postzegel 20-50 2 postzegels 50-100 3postezegels 100-250 4 postzegels athans zo deed ik het altijd al.
Ik weet niet of het wel of niet al zo was, maar dan nog. Extra betalen? Zorg eerst maar eens voor goede service! Heb al te vaak betaald voor iets wat nooit bezorgd werd.
maar hoezo extra, volgens mij is erniets verhanderd, behalve dat de prijs per postzegels omhoog is gegaan van geloof 48 naar 54 cent maa3 dus wel dat het bij 4 postzegels 24 cent duurder is geworden, maar qua aantal postzegels lijkt me niets veranderd. en ben het er ook mee eens dat de service en kwalitijd bagger is, helaas.
Nieuwe tarieven Post NL 2013 | Neopost Benelux als ik hier kijk ga je gewoon van 3 naar 4 zegels 2.16 voor 100-250 gram 2.16/4= 54 cent dus gewoon 4 zegels. of ik kijk zo verkeerd.
geeft niet haha, wou het ook even zeker weten, voor buitenland klopt het, zag ik ook maar daar stuur ik toch nooit wat naar toe.