ik ook..... Maar ben blij dat ik gastouder geworden heb ,ik geniet elke dag van mijn kinderen plus die van de buren!!!!!!!!
wat ben ik blij dat we gisteren een nieuwe eettafel hebben besteld!!! 240 lang! heb er zo zin in dat ie bezorgd wordt!!
Dat ik mn theorie heb gehaald (waar ik 10 jaar tegen aan heb gehikt) in 1 keer en dat ik maandag m'n eerste rijles (ahum de 34ste maar voor nu wel 1e ) heb!!
haha nou leuk voor je dat de tekenkunsten van je zoontje blijkbaar toch van pas kwam en je nu nieuwe kleurtje hebt op je muren
Thanks! Ben zo trots op mezelf, had het 10 jaar eerder moeten doen.. Makkelijk gezegt nu ik het in mn zak heb
Ik ben zo blij dat ik vanmorgen de keuze heb gemaakt een leerbaan te gaan zoeken en dus terug naar school te gaan! (nu de leerbaan eerst nog vinden, maar ik heb goede moed)
Blij dat we eindelijk een nieuwe vloer gelegd hebben, zo mooi! Toont veel groter, geen kieren En de muren zijn een ander kleurtje!
Wat ben ik blij met het huis dat we onlangs gekocht hebben! Ik bekijk nog elke dag de nieuwe panden op de website, en ben nog altijd overtuigd van de keuze die we gemaakt hebben, ook al is het snel gegaan. Nu nog dit gevoel bij elke beslissing tijdens de renovatie (nieuwe badkamer beneden en indeling zolder boven) en het wordt een droomnestje
Ik ben blij dat ik een jaar geleden een complete carrière-switch heb gemaakt! nog steeds geen spijt van! Zeker nu met ons dochtertje, is weer (parttime) terug aan het werk gaan, eindelijk geen straf! Zeker nadat ik me jaren doodongelukkig heb gevoeld in mijn werk! x
Ook een goeie! Vorige week ook nieuwe schoentjes gekocht voor de oudste en niet op de prijs gelet. Moest even slikken - maar ben blijven glimlachten -toen de verkoopster zei dat het 104 was, maar het is tenminste kwaliteit en dochter is er gek op!
Wat ben ik blij met mijn nieuwe (veel te dure) cognac kleurige cowboysbag! En ik ben nog dagelijks blij dat we naar dit huis verhuisd zijn, vorige zomer. Ben ook heel blij dat de lente eraan komt, lekker de tuin aanpakken!
met onze verbouwing van vorig jaar , nou ja verbouwing bijna een compleet nieuw huis neergezet in 5 maanden , hier kan ik oud worden , joehoe !!