Wat ben ik blij met deze keuze!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben blij met de net geboekte vakantie naar Fuerteventura komende zomer, 8 dagen genieten van zon, zee en strand met zijn drietjes!

2. Babystew

Babystew Niet meer actief

Leuk topic, ik kan altijd heel blij worden van de 'kleine' dingetjes.

Even denken: Wat ben ik ontzettend blij dat er gister een Aldi is geopend 20 meter van onze woning!! Daar kan ik echt van genieten want ik wou graag al naar de Aldi maar die was heel erg uit de route. Nu hebben we een enorme Dirk vd Broek met daarboven een Aldi, en eronder een drogisterij. Ook staat de viskraam meerdere keren per week op dat terrein, kan ik later als Mila vast voedsel gaat eet lekker gezond een visje halen! :)

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Leuk topic!

Ik ben enorm blij dat ik net een heel leuk jurkje in de aanbieding heb gescoord voor dochter en ook nog een lekker zacht spijkerbroekje en roze shirtje. Snel wassen zodat ze het aan kan ;)

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh en ik ben ook ZO blij dat we vorig jaar een flinke klats geld hebben uitgegeven aan een goeie tuinset, 6 grote relaxstoelen met een granieten tafel. Wat ben ik daar blij mee zeg, ik kan niet wachten tot we weer buiten kunnen zitten!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    HEJ dat wilde ik schrijven!! :p

Nou ok dan ben ik blij dat mijn man voor zichzelf begonnen is. Niet dat het al flink loopt maar hier door kon Wendy wel naar de PSZ wat ik al anderhalf jaar wilde en zeker nu want ze is er ZO aan toe.
    En dat bleek ook wel want ze mocht 3 dagen wennen maar had feitelijk gewoon meteen full van start gekunt. 0,0 problemen met brengen en bij het halen worden we weg gestuurd omdat ze nog niet naar huis wil ;)

6. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

foto :d

7. bijtjuh16

wat ben ik blij dat we toch nog op huwelijksreis gaan! haha euhm nee wat ben ik blij dat we een yepp voorzitje hebben en ook nog een yepp achterzitje gaan halen!

8. bijtjuh16

Tja ik begrijp haar wel, hier gaat het er net zo aan toe..

9. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.638
    381
    83
    ..
    Ik ben blij dat ik toch voor een meisjesachtige inrichting heb gekozen, met mijn super leuke roomseven en pip behang..

Wanneer er hopelijk snel een leuke man in mijn leven komt,
    kan het altijd nog minder bloemig en minder roze hihi..

De basis is verder wit met grijs, dus leuke combinatie zo:)

10. Linana

Linana Niet meer actief

Wat ben ik blij dat ik toch de eethoek heb aangenomen die mij gratis werd aangeboden. Hij blijkt toch wel heel erg goed in mijn interieur te passen en bespaarde me weer 400,- op een eethoek :D

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dat we vandaag getekend hebben voor ons nieuwe en eerste koophuis! Het huis dat we zo graag willen hebben!

12. bijtjuh16

Gefeliciteerd!

13. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    wat ben ik blij dat ik aankomende week niet hoef te werken.
    Behalve vrijdag en het weekend.
    word best wel omlaag gehaald door mijn collega;s.ben zelf een beetje bang om er heen te gaan en de baas doet er niks aan :) fijn zo iemand

14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik ben heel blij dat ik gekozen heb voor een baan in de sales en buitendienst!! Wat een vrijheid!!
    Nu bijna 5 jaar voor hetzelfde bedrijf, ik voel me er heerlijk op mijn plaats!

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben vandaag blij met de keuze dat ik toch de kinderstoel bij de ikea heb gekocht :D

16. tulip

tulip Niet meer actief

dat ik afgelopen oktober gestopt ben met werken en alle tijd en ruimte heb voor onze kleine meid.

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dank je:)

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat ben ik blij met de peperdure matrassen die we -dankzij een gift van mijn ouders- toch maar hebben gekocht begin dit jaar.
    Ik kan eindelijk weer lekker liggen, ondanks bekkenklachten, en heb veel minder pijn 's nachts!

19. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik ook, vooral omdat we de hele indeling omgegooid hebben en het nu echt ons paleisje is.

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113

Oooh ik kan ook niet wachten:D

Deel Deze Pagina