Ik wilde net hetzelfde gaan typen, maar ik ben blij dat jij het al voor me hebt gedaan. Alleen ben ik 15 jaar geleden al geemigreerd... En inderdaad hier ook nog steeds geen spijt...
LDF rules! Qua materiele zaken ben ik blij met onze houtkachel. Kost even wat maar levert ook heel veel op.
Ik ben blij dat dat ik ervoor gekozen heb om Thijs van An oude kdv weg te halen en te doen op een kdv naast Sophie haar school. Is nu veel rustiger om de kinderen wegte brengen.
De pvc vloer. wij hebben een reflux kindje en ondanks dat hij al 10,5 maanden oud is spuugt hij nog steeds regelmatig en deze vloer is knoerthard en je kan alles er zo weer afvegen. daar ben ik dus heeeeeeel blij mee. en oja, wij hebben exact zo`n douchemeubel met een bak en twee kranen en lekker ondiep. daar zijn we ook heel blij mee.
Wat ben ik blij dat zondag mijn ' nieuwe ' paard uit Portugal wordt getransporteerd nadat het achter de helsdeuren vandaan moest komen, dat ik voor dit paard heb gekozen. Woensdag staat hij in NL en kan ik heerlijk genieten van strandritten. *zucht* voel me net een pennymeisje, haha.
Dat ik een diepe douchebak heb gekozen (ipv mooier uitziende inloopdouche). De kinderen hebben er onwijs veel plezier van!
Zo blij met m'n nieuwe pipstudio tas en de portomonee.. Ik houd er van (en gelukkig is mijn man zo lief om het voor me te kopen )
Ik wil niet dom lijken, maar wat is 'LDF'? Edit: Oh wacht even, .. is het iets met 'la', 'douce' en 'France'? (ben eindelijk wakker)...
Ik ben ook nog altijd heel erg blij met onze mixer Alleen is die van ons inmiddels al een jaartje of 3 oud Maar wordt heeel intensief gebruikt, echt nog geen seconde spijt van gehad.
Ohhhh lekker vergeet niet de boot te pakken naar het eilandje Los Lobos ... lekker rustig en heerlijk in een afgesloten baai liggen. Zo veel leuke dingen gedaan daar!!!
Ben iedere dag blij dat ik van mijn partner de mogelijkheid krijg om zelfstandig te werken ... wat een vrijheid ... hoop dat ik nooit geen baas meer boven me krijg!
Ik ben blij dat we, ondanks dat we hem heel duur vonden, toch de bloom fresco loft hebben gekocht. We hebben hem nog geen dag niet gebruikt!
Ik ben blij met m'n Amerikaanse koelkast. Lekker veel vriezer ruimte en altijd ijsblokjes en koud water! Ik ben ook heeeel blij met de familyfix, wat een heerlijk systeem.
Hier ook helemaal blij met onze spiegelreflex die we van mijn ouders kado hebben gehad als kraamkado voor Thirza's geboorte destijds Wat een heerlijkheid om mooie foto's te kunnen maken!
Inderdaad. Ik geniet er (bijna) elke dag van. Zeker ook nog eens met de natuur, cultuur en architectuur hier.