Nou zo dom vind ik je niet hoor, je kan toch niet van de hele nacht je plas ophouden? Ik zou knappen denk ik haha! Ik heb ook nooit een volle blaas hoeven hebben. Een inwendige echo stelt niet zo veel voor ( vind ik dan).. Je kan ook gewoon een lang shirtje aan doen als je dat fijn vind.. Gister heb ik ook een inwendige echo gehad en was toen ruim 9 weken..iets verder dus, maar het was al een heel kindje! Heel veel succes zo meteen meid! En ik hoop op goed nieuws voor jullie
Heb indd een strak truitje aan tot over mijn billen. Die trek ik straks big wat na beneden. Net nog even snel met het mes erover. En wat denk je, weer DOM!! Kleine stipjes bloed omdat het eigenlijk niet nodig was Whahaha. Ik die mezelf wat aan zeg!! Achja,we vertrekken zo! Bedankt voor jullie reactie's en steun!!!
Ik heb al tig inwendige echo's gehad en deed gewoon een tuniekje aan. Mijn gyn is heel discreet en kijkt meestal even weg als ik ga liggen/zitten in de beugels...gister had ik een andere en die zat me breeduit te bestuderen toen ik ging zitten, ik had ook nog eens geen tuniek aan en voelde me erg opgelaten. Dit was een spoedecho dus kon me er niet op voorbereiden. Succes, en geen zorgen maken. Geef maar aan dat je het stiekem maar niks vind.
Bah sprits, dat moet ze bij mij echt niet doen! Dan ren ik de kamer uit!! Hahaha. Zonder geintjes, ik kan er al niet tegen als mijn man me wil bestuderen!! Voel me dan inderdaad opgelaten!
Gewoon zeggen hoe je je voelt, komt helemaal goed, ze zijn zoveel gewend!! Succes en hoop op mooie plaatjes voor je!
Oh NEE! Had je topic even vluchtig doorgelezen.. Even doorbladeren of je al wat had geschreven.. Maar dit had ik niet verwacht, dus ik dacht: even een berichtje.. Wat verschrikkelijk balen zeg! Wil je bij deze even heel veel sterkte wensen. *hug* ps hopelijk is het maken van de echo op zich wel meegevallen..
Bah! hoelang hebben ze gekeken naar de echo? bij mij hebben ze oook eerst moeten zoeken, ze zei in het begin dat ik een leeg vruchtzakje had, mijn partner zei dat ze nog eens wat beter moest kijken en na een paar minuten zei ze, o nee ik zie een hartje. wil je geen valse hoop geven, maar wel even zeggen dat ze vaker iets verkeerds zien... jeetje meis, heel hard balen ! succes!
dat is niet wat we wilden horen maar Mel was het niet te vroeg? Bedoel vorige week was er nog helemaal niks te zien .. ben je gewoon niet veel korter zwanger ? Hebben ze daar niks over gezegd ? ...zooi!!! zucht
heej dame's bedankt voor jullie medeleven! heb al tonnen vol gehuild vandaag! Nee, ik weet vandaag al 5wk dat ik zwanger ben, dus dan kan ik nooit maar een vruchtzakje hebben van 4wk zwangerschap!! Dus ik moet gewoon realistisch blijven!! Vrijdag heb ik nog een inwendige echo om 12:00. als er niks te zien is dan wordt ik die vrijdag of de maandag gecurreteerd! moet de hele dag in het ziekenhuis blijven!! Volgens de vk kan dit vruchtzakje niet gewoon afgestoten worden door mijn lichaam, vandaar dat ik gecurreteerd wordt!
Jemig wat heftig meid.. Snap heel goed dat je de hele dag aanhet huilen bent.. bah vind het zo rot voor je!!