ja ik ben heel boos op mezelf. Ik hoop dat ik het inderdaad op één of andere manier terug kan krijgen, maar ik zou ook niet weten waar ik dat zou moeten navragen. Hebben jullie enig idee? x Linda
ooooo ja dat heb ik dus ook gehad! ook net als jou, dat als romeè er net was ook gefilmd en ook erover heen, en het ergste is dat ik het zelf nog niet eens heb gedaan ook nog, maar toestemming heb gegeven aan anderen om te filmen! niemand mag meer filmen van mij! ooo wat heb ik gejankt! balen balen balen weet wat je doormaakt kuzz anita
heb ik ook nagevraagd kan alleen als je een harde schijf hebt en met bandje is het onmogelijk wij hadden op band
O wij hebben ook een bandje erin zitten. Ja, ik moet me er maar bij neerleggen dat ik dat nooit meer zal kunnen zien. Ik baal er zo van he. Ik zou er echt om kunnen janken, maar daar probeer ik maar niet aan te beginnen. Er is toch niks meer aan te doen. x Linda
Oh wat zonde zeg... Volgende keer toch maar meteen op video zetten? Zou ik wel doen met zulke belangrijke dingen? Ik neem tenminste aan dat dit het bandje was wat in de camera zit.....
het is echt balen kan me er nu pas een BEETJE bij neerleggen tja dementie he had ik wel last van in ieder geval hoor het me zo nog zeggen (sukkel als ik ben) jongens pak de camera maar hoor film maar ff een stukje! argg
Ja, ik probeer er maar niet te veel aan te denken. Anders word ik gek. Ik ben wel blij dat ik hem al een paar keer terug gekeken had. Dan heb ik het toch nog een beetje in mijn herinnering.... x Linda
Oh balen zeg Ik had het vorige week ook.. Over de 1e verjaardag van m'n dochter opgenomen Pff bandje stond ook nog niet goed.. Baalde ik ook zo van..