Je hebt een punt! Maar die meiden zagen er echt uit als Paris Hilton! Ik leek echt een sloeber. Nou eigenlijk ben ik gewoon een sloeber
Ik heb het ook soms, vooral nu in de koudere periodes. Opmaken ben ik niet zo goed in dus als ik iets op doe (wat eens per twee weken is ofzo) is het mascara en soms nog wat meer.. Shoppen doe ik ook bijna nooit en ben nooit zo bezig met mijn uiterlijk. Ik merk wel dat ik behoefte heb om soms gewoon tevreden te zijn met mezelf dus zodra we weer wat meer ruimte heb financieel heb ik met mijn vriend afgesproken dat ik gewoon weer lekker wat nieuwe kleding koop waar ik me prettig in voel en wat meer 'voor mezelf' neem. Hopelijk ben ik dan ook wat tevredener met mezelf . Ik snap niet hoe iedereen zo goed is met make-up aanbrengen en dat inzicht heeft!
Wat is er mis met een sloeber zijn. haha. Laat je niet onzeker maken door dit soort dingen. Als je zo wil zijn, zorg daar dan voor. Maar als ik je verhaal zo lees ben jij zo niet, dus waarom zou je je anders voor doen dan je bent. Ook daar wordt je niet gelukkig van. Probeer trots te zijn op wie je bent en vergeet ook niet dat vaak juist degene die er op en top piekfijn uit ziet, juist enorm onzeker is en dit probeert te verbloemen.
*GRINZZ* Je kunt je afvragen of je jezelf wel prettig voelt als je je eigen zo opsmukt als dat zij dat hadden gedaan. De 1 is daar wel een type voor, de ander niet.. Dat betekend niet dat je er onverzorgd bij hoeft te lopen, maar hey, er bestaat zoiets als een tussenweg Ik vind het ook leuk als ik er leuk uitzie. Maar zal me eigen nooit zo kleden en opmaken dat ik met Paris Hilton vergeleken zou worden, jeetje, dan zou ik me zò niet mezelf voelen
Ik draag nooooit iets van make up, heeeeeel soms mascara maar dat kun je in 1 jaar tijd ook op 1 hand tellen. Draag wel eens een trui en een simpele spijkerbroek. Nu voel ik me bijna een 'sloeber' maar dat is natuurlijk onzin ik ben wie ik ben en ik draag wat ik draag. Ik poets netjes mijn tanden en verzorg mijn nagels (niet te lang, niet te kort) en mijn kleding is schoon dus ik ben gelukkig
Als je gedoucht bent en schone kleren draagt. Een crempje een beetje parfum, kleren waar wel een beetje vorm in zit. Vind ik dat verzorgd. Lagen make-up en van die lange nagels vind ik helemaal niet mooi.
Mesr even 10x lezen maar staat volgens mij echt 'en gewoon slank, staat gewoon blveel mooier' Hoe oppervlakkig kan je zijn haha! Zelfs ook slank dus datbis t nie maar vind bepaalde klesing veeeeel mooier bij de wat vollere vrouw
Verzorgd in een spijkerbroek,beetje mascara en een staart in mijn haar, zo stond ik achter de kinderwagen in de supermarkt. Staan er 2 vrouwen achter mij, ook zo'n beetje mijn leeftijd.Dik opgemaakt,strakke kleding aan, heel erg zonnebankbruin en ik voelde me ineens piepklein worden......komt er bij de andere kassa een man staan, gaan die dames me toch puberaal staan doen. Heel hard praten en naar die man kijken om de aandacht van die man te trekken. Toen voelde ik me ineens gelukkig met mezelf! Bedacht dat ik dat allemaal niet nodig heb en mooi ben zoals ik ben. Schone kleding,lekker fris gedouched, beetje mascara,blusher en als we weg gaan net wat meer opgetut.
Ik voel me vooral dik. En daarom vind ik het moeilijk om leuke kleren aan te doen. Ik heb nu 2a3 setjes. Die mijn buikje een beetje verbergen. Dus doen we doen aan. Zorg met een feestje wel dat me haar leuk zit en wat spul op me ogen. NU heb ik ook gewoon een spijkerbroek aan met een trui. En vind ik het wel goed.
Ik ben 's morgens voor de kinderen wakker, dus heb ik altijd tijd om mijn haar te doen, een beetje make-up op te doen en rustig kleren uit te kiezen. Maar owee als het die tijd van de maand is. Strontchagerijnig én het gevoel dat je een opgeblazen zeekoe bent. Meestal valt dat in het weekend, dus mag ik van mezelf echt wel een dagje in jogginbroek en make-up loos op de bank hangen
+1 En dan zie ik mijn super lange, slanke en knappe schoonzus die er als ze zo uit haar bed komt rollen nog 10x beter uitziet dan ik met make up, corrigerend ondergoed e.d. en dan voel ik me weer zo lelijk en dik... Zelfvertrouwen is bij mij ook ver te zoeken
Wat denken veel van jullie dat je meteen lelijk bent als je stevig bent! Een vriendin van mij is best stevig, maat 42/44, maar zo'n knappe meid! Daar kan geen maatje 34 tegenop Verzorgd is het belangrijkste! Wie weet hoe al die opgedirkte vrouwen er 's ochtends uitzien
geen last van eerlijk gezegd, ik ga me ook niet anders voor doen dan ik ben, dagje lekker make up loos en op mijn makkelijke schoenen, heerlijk! Voel me dan echt niet lelijk ofzo. en als je slank ben ben je niet gelijk veel verzorgder ofzo. kijk eens naar Adele ( die zangeres ) is ook niet slank maar het is zo'n prachtige vrouw. Ik vind trouwens vrouwen die er natuurlijk uit zien mooier dan iemand met een dikke plakaat plamuur op hun gezicht ik zie soms wel eens van die moeders op school lopen dat ik denk, mensen doe er wat aan, als je een vinger tegen die wang aan zet dan verdwijnt de helft van je vinger
Sinds ik wat zwaarder geworden ben voel ik me inderdaad wel minder aantrekkelijk. Waardoor ik minder zelfvertrouwen heb en dat zien anderen. Maar aan de andere kant ik heb een leuke kop en ben spontaan denk dat dat belangrijker is
Ja ik voel me ook wel eens lelijk, vooral bij mensen die nog korter geleden als mij een kindje gekregen hebben en dan gewoon strak in hun vel zitten en mooi slank zijn ook al ben ik inmiddels lichter als voor de zwangerschap..... ik ben gewoon een maatje meer en denk dat dat ook wel zo blijft hihi
Nou wat miep je dan Ik heb het hier over mezelf hoor, het interesseert me geen moer hoe een ander eruit ziet. IK vind mezelf gwn mooier als ik slank ben. Heb 4 kinderen maar wilde er daarna niet uitzien als een uitgezakte zeekoe. Maar dat heeft niets te maken met het verzorgd eruit zien, dat kun je ook met een maatje meer. Het topic werd gestart door ts omdat ze zich schaamde voor zichzelf, nou dan zeg ik doe er wat aan, een btje jezelf verzorgen! Zij schaamt zich voor zichzelf en dat heeft niets met de anderen te maken dat is puur haar eigen gevoel en zij is degene die daar wat aan kan doen.