Wat ben ik lelijk :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dat gevoel meteen ik ben heel slank toch heb ik vaak geen zin smorgens en kies ik een combinatie uit die makkelijk is
    Later heb ik dan spijt als ik andere mama's zie
    Ik heb hele lange donkerbruine krullen maar toch ook vaak geen zin en dus maar een simpele "knot"
    Ik heb het dubbele gewogen als dat ik nu weeg en toen dacht ik "als ik toch maat 34 zou hebben dan doe ik alles aan en zie ik er elke dag leuk uit"
    Mooi niet dus!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dit dus

thuis voel ik me wel eens een slons. haren op een knotje en een huispak aan. slofjes. hoppa!
    maar zodra ik naar buiten ga zie ik er goed uit ( vind ik :D )
    ik ben verzorgd en heb iets aan wat ik zelf leuk vind.

maar ik moet heeeel eerlijk zijn en bekennen dat ik ook wel eens ergens ben en over iemand anders denk 'tjee had je niet even wat meer tijd kunnen nemen'
    heel erg :)

3. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Herken het ook wel. Naar me werk ga ik altijd netjes gekleed gezien mijn functie. Maar ivm complicaties van me zwangerschap zit ik al enkele weken thuis. Mag niet meer werken. Als ik nu ff de deur uit ga dan doe ik dat in me joggingbroek met gympen of als het koud is uggs eronder :p. En dan een trui erover. Geen make-up en soms vergeet ik me haar nog wel is te doen. Boeit me eigenlijk geen reet :p. Mits ik naar een verjaardag ga of familiebezoek dan moet alles netjes zijn en ben ik weer is een uur bezig.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kl*te zeg dat je je zo voelt! Dat betekend natuurlijk niet dat je lelijk bent.
    Ik vind lagen make up ook geen gezicht, en Paris Hilton kleding helemaal verschrikkelijk.

Maar ik hou wel van een make upje, beetje consealer voor die donkere kringen, wat mascara. Oh, en lipgloss.
    Haartjes netjes en klaar.
    Omdat ik hele donkere wenkbrauwen en dikke wimpers heb, lijk ik altijd best opgemaakt. Vroeger, als onzeker pubermeisje, werd er wel eens 'opmaakpop' tegen me gezegd. Toen droeg ik geen eens make up en vond ik het heel vervelend.
    Nu ben ik er blij mee :)

Of je nu wat voller, of dun bent, verzorgd zijn heeft daar niets mee te maken.
    Al heb ik wel meer zelfvertrouwen nu ik weer in maatje 36/38 pas ipv 40/42. Maar dat is persoonlijk.

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik heb er niet echt last van. Als ik een feestje heb, dan probeer ik er wel verzorgd uit te zien. Leuke kleren, beetje make-up enz. Maar door de weeks draag ik nooit make-up. Probeer me wel altijd verzorgd te kleden. Loopt dus echt niet in joggingbroek en croqs naar school.

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    oh ik ken het dat heb ik ook.

Tis voor mn gevoel nooit goed..

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ben thuis graag in huispak en sloffen maar juist als ik weg ga maak ik er wel werk van.
    Even naar de super of op mijn werk (zorg) zie ik er vrij basic uit. Heb dan haren vast (moet op werk) en standaard make up op.
    En omdat ik nu ik mama ben al niet zo vaak naar feestjes etc ga wil ik er juist dan echt tip top uitzien. Lekker tutten thuis,haren doen etc love it!

En ik scheer mijn benen etc voor mezelf,idem mooie lingerie. Als ik dat aan heb en ik voel me verzorgd dan kan ik nog wallen tot op m'n knieën hebben maar dan voel ik me iig lekker in mijn vel..
    Wel veroordeel ik niemand hierin, ik vind het leuk om te tutten en een ander doet liever de tuin in die tijd bij wijze van.. Wel vind ik dat iemand schone kleding aan 'moet' hebben en fris moet ogen al dan niet met haren in de krul of wel/geen make up..

8. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik ben zelf absoluut geen make-up fan, vind meestal dat ik van die zwarte panda ogen krijg, maar snap ook wat men bedoeld als ze iets zeggen over mijn non-make-up gezicht.. Ooit zal ik wel de gulden middenweg vinden, tot dan heb ik er totaal geen boodschap aan als ik iig netjes geschoren, tanden gepoetst en een borstel door mijn haar heb gehad ;)

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ga sowieso nooit zonder make-up oid de deur uit.Mij zul je nooit zien met een joggingsbroek en Uggs daaronder.Ik begrijp niet dat iemand zich daar lekker bij kan voelen.Op het schoolplein zie ik weleens van die "huismoeders" staan (sorry voor de uitdrukking) maar die zien er zo kleurloos en saai uit en dan als dieptepunt dragen ze allemaal een windjack die mijn schoonmoeder van 70 jaar draagt wanneer ze de hond gaat uitlaten.Ik zie er echt niet ultra modern uit maar ten allen tijden ga ik verzorgd de deur uit.Alleen vind ik mezelf er de laatste tijd wel vermoeid uitzien en vooral na een lange dag werken.Heb weliswaar een druk gezin met 3 kinderen maar daar baal ik weleens van.Mijn man stelt me gerust dat dat echt wel weer goed zal komen(de lieverd) en ik me echt wel weer wat energieker en uitgeruster zal gaan voelen.

10. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

#50 Sterrefeetje, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2013
    Ik zou nooit in niet leuke kleren en zonder make up naar een verjaardag gaan, ook niet van een kind.
    Ik voel me ook nooit lelijker dan de rest, soms wel minder mooi. de laatste tijd vind ik zelfs dat ik best wel weer leuk wordt nu mijn jongste geen echte baby meer is :D

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb nog geen kinderen en kan mezelf net zo voelen. Het is niet raar om je af en toe niet zo mooi te vinden. Ik ga altijd wel netjes aangekleed naar een verjaardag, maar ik heb vaak als ik daar dan zelfverzekerd aan kom..ik me toch opeens niet meer zo zeker voel. Ik zie altijd mooiere mensen en vooral slankere mensen. Ik wil heel graag afvallen,maar het is zo moeilijk. Ik begin elke maandag weer opnieuw. Baal vaak ook van mezelf, maar probeer me wel altijd netjes te scheren , op te maken en goed te verzorgen.

12. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Toch gek dat mensen zich best goed voelen en zich dan minder gaan voelen omdat ze niet de mooiste zijn. Ik heb daar gelukkig geen last van, ik voel me niet minder mooi dan ik ben omdat er mooiere mensen zijn. Lijkt me ook wel lastig want er zijn altijd mensen, mooier, slimmer, slanker, enz dan jij.

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ze lijken aan de buitenkant misschien 'mooi' maar zijn ze dat ook ècht?

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb dat ook niet altijd hoor, ben gewoon wat onzeker van mezelf. Ik zou best eens helemaal lak willen hebben aan wat anderen van mij denken of vinden, vind dat lastig.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ja, soms wel, maar vooral minder verzorgd. Dan moet ik opletten dat ik niet ga verslonzen. Gewoon verzorgd er uit zien, make-upje, leuke kleren die je lichaam en huidskleur positief uit laten komen, dat soort dingen.

16. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik voel me ook nooit minder mooi dan een ander...tja er zullen altijd mensen langer, kleiner, dunner, dikker etc zijn. Ieder is uniek in zijn eigen 'leuk' zijn. Ik heb daar helemaal geen last van. Ik ben tevreden met mezelf.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Normaal voel ik me best knap.. Ook omdat ik 2 jaar geleden 35 kilo ben afgevallen..
    Maar vandaag.. Net gehuild als een malle.. Nu met dikke ogen op naar school, vandaag dus helaas geen zelfverzekerd dagje:(

18. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik kan het wel een hebben als ik in een omgeving ben met vrouwen die perfecte figuurtjes hebben maar verder valt het mee. Ben niet echt modebewust en draag geen make up op soms wat mascara na maar ik zie er altijd wel verzorgt uit.

19. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Sterkte:(

20. flerk

flerk Niet meer actief

Ik vind uiterlijk belangrijk, ik vind uitstraling het allerbelangrijkst. Maar als ik eerlijk ben, ik heb werkelijk nog noooooit in mijn leven op de nagels van andere vrouwen gelet! En dus ga ik er ook vanuit dat zij niet op die van mij letten. Ik vind vieze nagels trouwens wel een no-go!
    In de zomer ben ik trouwens wel een nagelfreak, maar dat komt omdat we dan weer in de slippertjes en schattige sandaaltjes gaan en dan wil ik natuurlijk wel mooie nagellak.

Deel Deze Pagina