Wat ben ik soms een luiwammes...

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosado, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben eigenlijk altijd wel zo'n luiwammes :)
    Vandaag zijn we echter allebei de armen uit de mouwen aan het steken! Ik moet dat ook echt samen doen, want anders krijg ik me er gewoon niet toe gezet!
    Maar we zijn vandaag goed bezig! Nu alleen even pauze, want we kregen allebei een beetje last van onze rug.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja hoor geen probleem, dat lukt wel. Ik heb gisteren eerst om 10.00 het nieuws gekeken, toen op de zender 13th Street nog een stukje van Murder, she wrote daarna Monk en Law & Order vervolgens RTL Travel en Eerste Hulp bij Opvoeden toen even geslapen en toen ik wakker werd was Oprah Winfrey op, gevolgd door Wie is de Chef, Over de Kook en Dr. Phil. Na Dr. Phil kwam The King of Queens en tegen de tijd dat dat was afgelopen was het alweer 18.00 uur. Erg hè :):) Shame on me. Maar mijn man had er totaal geen problemen mee dat ik een dagje asociaal lui ben geweest.

Vandaag heb ik al heel wat meer gedaan. Ik heb het hele huis gestofzuigd, een was opgevouwen, de wc schoongemaakt, de vaatwasser uitgeruimd, de keuken opgeruimd, de administratie gedaan en nu zit er nog een was in de wasmachine. En ik moet nog even boodschappen doen, maar daar wacht ik mee tot ongeveer half 5, want dan is het niet meer zo druk in de winkel.

Deel Deze Pagina