Wat ben ik toch een held!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ik zal eerlijk zeggen dat ik ze niet laat lopen, ben te bang om in het donker op ze te gaan staan (loop veel op blote voeten)
    Maar ik moet ook niet denken aan een crunch geluid dusss...ik probeer ze te vangen (met gevaar voor eigen leven:D) want die beestjes springen... en gooi ze buiten eruit, zodat als ze naar mn buurvrouw lopen ze doorgetrokken worden:(

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ik had er van de week 1 in bed :)
    We gingen de kindjes op bed doen, en terwijl manlief de oudste op bed ging leggen, ga ik de jongste de fles bij ons op bed.

En ineens zegt manlief kijk is naast je..kroop er zo´n grote dikke zwarte spin onder de deken vandaan...Nou echt waar ik bleef niet zitten waar ik zat!! En manlief heeft hem uiteindelijk gepakt en de spin heeft het niet overleeft... ;)

Daarna hebben we gelijk het bed maar helemaal verschoond en elk hoekje nagelopen met de stofzuiger :D

anders had ik niet meer geslapen in ons bed :)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Uit de stofzuiger komen ze echt niet meer hoor... dat is zo'n fabeltje. Door de zuigkracht gaat zo'n beestje meteen dood.

Wat een helden hier trouwens zeg, heb dat nooit gesnapt die angst voor spinnen ;)

Ik zag er laatst een op de muur van de slaapkamer. Zo'n bruin/zwarte, heel groot en dik. Ik dacht ach, hij zit prima daar, laat hem maar lekker zitten. Savonds zag ik hem niet meer en de volgende dag gedouched met Louise, ik ga haar afdrogen en deed haar handdoek om haar heen. Ze gaat op haar hurken zitten en ik zie zo die spin onder die handdoek vandaan komen, hij liep zo over haar rug heen. Toen heb ik hem eraf geslagen en naar buiten gegooid :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind angst voor en spin altijd zo raar.

Zo'n klein wezentje dat niks doet en kan doen. Ja vliegen vangen.

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Als ik t zou durven dan zette ik ze ook buiten. Helaas lukt t meestal niet :p

Soms hangen ze nog aan een draadje dan pak ik via t draadje en dan gauw naar buiten. Anders worden ze toch ook ge-oneshot hoor..

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik laat ze of gewoon lekker zitten, kruipt vanzelf wel weer een keer weg...of pak ze met blote handen op en zet ze buiten ;)
    ik snap zo'n angst voor spinnen ook echt niet, ze doen dus gewoon echt helemaaaaaaaaaaaaaal niks

7. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Eens :D Ze zijn hier in nl helemaal niet giftig of dodelijk!

Enne op een andere vraag terug te komen, nee ook vliegen sla ik niet dood. Wij hebben hier praktisch nooit geen vliegen binnen moet ik zeggen dus ook geen last van. En ja ik zal ook vast weleens per ongeluk op een insect of iets hebben gestaan. Maar zomaar een spin, insect of wat dan ook eerst met een deo bus bespuiten en dan dood maken nee dat zal je mij nooit zien doen.

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hihi, ik zet er altijd een bakje overheen en wacht tot mijn vriend thuis komt ;) De stofzuiger durf ik niet omdat ik bang ben dat ze er weer uit kruipen.

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wat is een hardloper? Haha ik zat met verbazing je verhaal te lezen ik dacht dat je het over een man had :p maar ik begrijp dat het een spin is ofzo?

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    M'n vriend maakt ze altijd dood, ik vind dat zo zielig :)
    Als ik de kans krijg zet ik ze buiten. Niet met blote handen btw, maar met een wc papiertje.

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Jahahaha! Echt heh! De gevaarlijk boze spin!

Ow...enne...vliegen maak ik niet dood...die zitten hier eigenlijk zelden. Ik hebgewoon een vliegengordijn en katten :D

Muggen...ja...die maak ik wel dood...maar daar ben ik allergisch voor en als die me prikken krijg ik zulke opgezette plekken dat het zo zeer doet. Als ze bijv. op mijn voet prikken kan ik soms haast mijn voet niet bewegen.

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind het ook maar zielig voor het beestje..
    Eerst wordt ie compleet vergast met een bus deo en vervolgens nog vermoord ook,ik hou daar niet zo van en vind het dus ook niet echt een heldhaftige daad..;)

13. Tese

Tese Niet meer actief

O dus jij hebt last van muggen dus die mogen wel dood maar ik heb last van een spin en dan mag hij niet dood. ;)
    En ja ik heb er last van. Ik krijg er weliswaar geen dikke voet van maar wel slaapgebrek want ik slaap echt niet als zo'n beest nog rondloopt als ik hem eenmaal gezien heb.

14. Tese

Tese Niet meer actief

Ik wel!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    :D:D:D ik ook niet..

weet nog wel dat ik vroeger bij een vriendinnetje bleef slapen.. 's nachts om half 3 zaten we nog te kletsen:$ en ze zegt: Roel, niet achter je op de muur kijken.
    Tja, wat doe je dan? Juist, je gaat kijken.. Gillen met zn beiden! Schrok me het leplazerus.. Joekel van een spin op de muur.. Dus haar moeder erbij gehaald en ze wilde het beest vangen.. zegt ze: 'hij is gevallen' Nergens meer te bekennen natuurlijk.. Om 3 uur heb ik mn moeder gebeld en die heeft me opgehaald, kon echt niet meer slapen:)

Dus nu: Alle spinnen gaan dood hier in en om het huis.. (ja, ook buiten, want ze kunnen van buiten naar binnen:p)

Net wel een bij levend naar buiten gedaan trouwens..

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    ik ook hoor!!:d ;)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier komen spinnen ook echt niet levend het huis uit. Ik heb ze niet uitgenodigd dus ze blijven maar mooi buiten, als ze toch zo nodig binnen moeten komen is dat op eigen risico. Hetzelfde geld trouwens voor muggen, vliegen en andere beesten...

Kleine spinnen zuig ik op met de stofzuiger. Grote laat ik lekker zitten voor vriendlief. Daar waag ik me echt niet aan... bah bah!!!

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb echt een hele grote fobie voor spinnen, krijgt echt paniekaanvallen als ik ze te dicht bij zie en helemaal als ik er van schrik (dat er bijv. opeens eentje naar beneden komt in de douche ofzo). Weet nog dat mijn vriend en ik net bij elkaar waren en ik hem dat vertelde, en hij geloofde t niet zo.. Paar dagen later bij mn moeder zat er opeens een hele grote dikke zwarte in de gootsteen en dat terwijl ik net de afwas voor dr wou gaan doen, nou had je me staan huilend op de eettafel.. Of een keer toen we bij mn moeder logeerden omdat ze op onze dochter had gepast s'avonds (ik haal haar liever zelf uit bed s'morgends, heerlijk zon vrolijk meisje die wakker word en s'avonds laat ga ik ook niet meer met dr over straat) lagen mn vriend en ik dus in bed, hij sliep al en ik was nog tv aan het kijken. Zie ik opeens uit mn ooghoek een spin naar beneden komen en zo op het bed landen. Nou heb alles bij elkaar geschreeuwd midden in de nacht en heb daar ook al n jaar niet meer geslapen!

19. Ik ook! :D

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.

Nou vindt er niks zieligs aan, jammer dat die beesten nog steeds niet uitgestorven zijn ;). En ik vindt het WEL een helden daad, had het zelf niet gedurfd.

Deel Deze Pagina