Ik vind je wel een held. Ben als de dood voor die beesten. Zelfs sprayen zou ik niet durven. Ik ben bang dat ze op me springen als ik zo dichtbij kom. Dood moeten ze wel.
ik ben erg bang voor spinnen maar ik vang ze wel met een glas om buiten te zetten maar brrrrrr uiteindelijk vang ik ze dan he hihi na eerst bestudeerd te hebben hoe
Brrrr! Wij hadden gister een dikke op de babykamer, manlief kon m mooi weg halen, bah! Hij doet ze altijd naar buiten maar als t aan mij ligt gaan ze dood. Als hij ze naar buiten doet heb ik ze binnen de kortste keren weer binnen zitten. Gister is ie wel naar buiten gegaan.. Als manlief niet thuis is ga ik de kamer waar dat beest zit echt niet in! Kan het niet anders dan bel ik desnoods mijn vader die met een big smile en hoop humor m uiteindelijk weghaalt. Zelfs met de stofzuiger kom ik er niet in de buurt, vind ze echt doodeng! Oh en ze kunnen echt wel bijten! Manlief pakt ze zo met de blote hand en die dikke zwarten bijten echt wel!
wat een discussie weer....je wil niet weten hoeveel mieren je al hebt doodgetrapt en wat al niet meer!
Ik vind het ook heel erg zielig, en toch doe ik het ook! Brrrrrrrr, ik raak al in paniek als ik eraan denk dat ik hem moet gaan vangen, straks grijp ik mis en loopt ie over me heen! Of komt hij terug om wraak te nemen ofzo. Nee hoor, hier moeten ze echt dood, anders krijg ik een hartverlamming!
Met spinnen (en katten) in huis heb je ook niet zoveel last van vliegen. Maar verder ben ik een beetje een schijnheiltje hoor. Muggen mep ik wel dood anders zit ik onder de bulten.
Nou ik vind het ook geen heldendaad. Arm spinnetje. Hier laat ik ze zoveel mogelijk zitten, voordelen: ik hoef ze niet aan te raken en ik heb ook minder last van muggen. 2 vliegen in 1 klap
Ghehe ja Superrrrspin... Sta je ff met je mond vol tanden als je er zo 1 tegenkomt. Maar vind het wel een beetje zielig voor het beessie, vooral de deo... Maar goed, zelf laat ik ze altijd zitten, en mijd ik de rest van de dag de betreffende ruimte. Tot vriend thuiskomt, die mag m dan pakken en buiten zetten. Als ie er dan nog is tenminste.... Dat is eigenlijk het ergste, je WEET dat ie er is, maar je kan m niet meer vinden...
Zo heb ik vroeger eens twee uur naar een spin zitten staren toen ik naar bed wilde gaan. M'n ouders waren weg en toen ik ze hoorde thuiskomen heb ik m'n vader gebeld of hij een moord wilde plegen haha. Ik dacht als ik niet naar hem kijk is je weg! Zo snel zijn die krengen.