Wat ben ik toch een huilebalk

Discussie in 'De lounge' gestart door esme66, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje22

    Elfje22 Actief lid

    16 feb 2011
    349
    0
    0
    Haha nou je bent zeker niet de enige softie ;) ik was het al voor m'n kindjes er waren maar nu alleen maar een nog grotere emotionele jankerd.
    En niet vreemd hoor, kan ook in janken uitbarsten bij het zien van sommige reclames :)
     
  2. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hier ook een softie hoor.

    Al zou ik over het algemeen er dan de volgende dag ofzo nog wel op terug gekomen zijn. Zeker bij degene die wel vriendelijk blijft, want eigenlijk gaat die medewerker gewoon haar boekje te buiten.
     
  3. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Das helemaal irritant, dat gedram.
    Typisch vrouwengedrag. (Sorry forumdames :)).
    Ik vind dat ook totaal niet professioneel en ik zou er toch wel op terugkomen bij haar.
     
  4. birds86

    birds86 VIP lid

    13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik ben helemaal geen softie op dat gebied en had mn zegje wel klaar tegen die leidster maar wil even zeggen dat je dit wel even moet aankaarten bij haar en een collega die je wel regelmatig ziet. Schrijf het voor je op wat je wilt zeggen en hoe het bij jou is overgekomen wat ze heeft gezegd.

    Wanneer een ouder wil ruilen en daar later op terug komt door omstandigheden mag ze denken wat ze wil maar mag dit niet uitspreken naar de klant. Jullie hebben recht op die dag en onmacht is onmacht. Komt dit regelmatig voor dan kan er wel over gepraat worden.

    Ik ben dan wel een softie met films enz. Als er begrafenissen in voorkomen of als mensen moeten huilen dan huil ik gewoon mee...
     
  5. mvEenC

    mvEenC Lid

    24 nov 2013
    65
    10
    8
    Jeetje wat klantonvriendelijk! Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en dit zou bij ons niet door de beugel kunnen. Jij hebt het uitgelegd, wij regelen het en houden verder onze mond. En helemaal een voor jou onbekende leidster. Zou bij ons zeker op het matje geroepen worden. Dit is geen manier van hoe je met de klant omgaat. Als ouder zijnde zou ik zeker een mailtje naar de vestigingsmanager sturen!
     
  6. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ja zo zie ik het ook.
    Je kindje zou toch in eerste instantie wel gegaan zijn als je geen vrij had gevraagd?
    Het klinkt in mijn oren alsof het kinderdagverblijf zoveel mogelijk geld wil verdienen door zoveel mogelijk gaten(kinderen) op te vullen.

    Enne wat betreft die huilbui: Kom op zeg! wat is er nou zo erg aan een potje lekker janken?
    Je bent van vlees en bloed hoor, niet van steen.
     

Deel Deze Pagina