voel me echt mama oen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

marinte zat een uurtje geleden echt HE-Le-MAAl onder de poep :p dus die moest ik echt even badderen. nu lag ze bij ons op de kamer dus ik ben haar net aan het aankleden gaat de telefoon. moest ik echt evenm opnemen dus had ze gauw even met alleen haar romper aan en een dekentje over haar heen weggelegd. kom ik weer naar boven zie ik dat het raam een beetje openstaat! wel met de gordijnen dicht voor de zon en het is 23 graden op die slaapkamer maar ze had wel de deken van zich afgehaald. dus heeft ze 5 kinuutjes in haar romper zo op bed gelegen met raam wat open. zou ze nu kou gevat kunnen hebben. snap wel dat ze allemaal weleens verkouden worden maar zou het erg lullig vinden als dit nu door mama oen zou komen? oooh voel me echt een oen! ga nu alle poepzooi uitspoelen. bah!

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Zolang ze niet op de tocht heeft gelegen (twee ramen tegen over elkaar oid) denk ik dat het wel mee valt hoor.

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Het zal vast wel meevallen hoor. Het kan gebeuren he.

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Jeetje meid, je maakt je echt veel te druk!
    Hier slapen de jongens ook met open raam, zolang het niet aan het regenen of vriezen is dan.
    Beide zijn ze nog nooit echt ziek of verkouden geweest.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Verkoudheid is een virus... dus nee, alleen van een open raam kan je kindje geen kou gevat hebben. Ach meid, het is lekker warm hoor, ze kan wel wat hebben

6. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Het is hartstikke warm buiten en ze had gewoon een romper aan? Niks aan de hand lijkt mij. Ze worden nog zomaar niet ziek....

Deel Deze Pagina