Hoi, Ik zie net op de radarbeelden dat het in delen van het land regent. Helaas, hier (drenthe) nog geen spatje. Oh dames, als het bij jullie regent, sturen jullie mij dan ook wat???? Kan zo uitkijken naar een verfrissende bui. Het is hier alweer over de 30 graden en ik ben het helemaal zat. Zit alleen nog maar binnen, niks te doen. Blegh! Kom maar op met die regen!!!!!! Groetjes Sandra.
OOOOOOOOOh dat is goed nieuws!!!! Deventer komt in de buurt van drenthe. Hier schijnt nog volop de zon, maar de wolken zijn dus in aantocht!!!!
regent het in deventer??? dat is dicht bij drenthe! en ik moet straks naar groningen rij ik weg van de regen!!! ik lijk wel gek ik moet de andere kant op!!
hier regent het ook DIKKE druppels heeeeeeeeeeeeerlijk alleen is het nog stront benauwd maar het ruikt zo overheerlijk buiten
Laat maar komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou ja die onweer hoeft niet, maar vooruit als dat erbij hoort dan moet het maar. Het zonnetje verdwijnt inmiddels regelmatig achter de wolken hier. Sandra.
vreemd in maastricht heeft best wel een uurtjr goed geregent nu is het zonnetje erweer maar de temperatuur in dehuiskamer is sinds vanochtend gedald met 2 graden en met het windje is het nu best wel uit te houden
hier in de regio deventer een mooie bui die richting zwolle/ almelo gaat........ Het is nu 22 graden buiten dus alles staat LOS hier. ( hihih, de vriendin van mijn broer ( uit rotjeknor) die stond laatst heel raar te kijken toen we zeiden: ik ga even de boel los gooien!! )
Ik zie nu hier de zwarte wolken aan komen drijven, het rommelt ook wat in de lucht. Zal niet lang meer duren hier denk ik.