26 euro p.m. bij Eneco Maar ik heb een beetje moeite om mijn inieminie 2-kamer studentenflat op te geven (mede door de lage prijzen). We zouden naar een nieuwbouw eengezinswoning gaan per 1 oktober, maar die heb ik afgezegd omdat mijn zwangerschap niet goed verloopt/verliep......
Wij betalen 275,00 met zijn tweeën. Maar we wonen hier nog niet zo lang. In een eensgezins woning. Waarschijnlijk hebben we nog de prijs van de oude bewoners.
wij betalen 144p.m. voor een behoorlijk grote 2 onder 1 kap woning van 99 jaar oud! Nu kregen we ruim 300 euro terug en is ons maand bedrag naar 110 gezet maar ik heb het weer terug gezet naar 140 euro laat mij maar teveel betalen je krijgt vanzelf weer terug.
Ik doe iets fout... dat kan niet anders! Er zitten hier mensen die minder betalen dan ik en die in een ouder huis wonen... Ik zit bij Greenchoice en ik betaal 170 euro per maand voor gas en licht... Maar ik krijg niets terug... Als ik hier die bedragen lees die veel minder zijn... Ik doe dus iets verkeerd! Welke leverancier zitten jullie dan dat jullie zo laag in kosten zitten?
Nuon- 280 euro per maand Maar ik heb nu geen vaatwasser en droogtrommel meer, hopelijk krijg ik dit jaar een keer wat terug
Wij betalen 80 euro per maand voor een ruime 4 kamer woning op 2 hoog aan de zijkant van de flat. En dat is voor elektra en gas. Vorig jaar betaalde we 70 euro per maand en kregen we ruim 400 euro terug.... Wij zitten bij Rendo...
148 euro NUON, kleine hoekhuis. Dit weekend verhuis ik naar een grotere hoekhuis. Afwachten of ik later meer moet gaan betalen.
Ons voorschot is 250 euro per maand. Dit is wel wat te hoog, maar beter iets terug krijgen dan bij moeten betalen bij de afrekening.
Laatste keer 220 :-s Maar das wel water, gas, licht, kabel tv alles bij elkaar. Hang de was weer netjes op het droogrek tegenwoordig en ons stroomvretende aquarium van 2 meter is weg, dus we zullen volgend jaar wel terugkrijgen hoop ik... Hier een 2^1 kap jaren 30 huis.
Wow, als ik dit hier zo lees dan betalen wij echt weinig. En ik maar denken dat we duur uit waren. Ons maandbedrag is 132 euro, we wonen in een 2 onder 1 kap jaren 30 woning met z'n tweetjes. We hebben een houtkachel die we veel gebruiken in de herfst en winter, dus dat scheelt wel wat natuurlijk. Vorig jaar hadden we 850 m3 gas verstookt, behoorlijk weinig.
Pfff hier een eensgezins hoek bovenwoning uit 1904 geloof ik.. Betaalden 188 per maand en nieuwe maandbedrag word : 265 per maand terwijl we maar 182 hoefden bij te betalen, gaan we wel met bijna 100 euro per maand omhoog Belachelijk gewoon.. Wij zitten bij Eneco trouwens
wij betalen 150 euro per maand bij eon. we hoefden vorig jaar niks terug te betalen, maar kreen ook terug. vind dit wel goedkoop. als je ziet wat we in huis hebben en wat we allemaal verbruiken. ik heb heel vaak dat de vaatwasser, wasmachine en droger tegelijk aan staan. de tv staat ook heel veel aan. Ik heb hiervoor bij nuon gezeten daar betaalde ik dus 180 euro per maand plus moest ik 35 euro aan transportkosten aan eneco betalen.
wij wonen in een tussenwoning uit 1980 en betalen 60 Euro voor gas en electriciteit samen. Beneden is alles goed geisoleerd, boven hebben we enkelglas. Ik ben altijd thuis en een kou-kleum heb de verwarming altijd op 21,5 graden staan, verder hebben we 2 kinderen, droger, vaatwasser, wasmachine, grote vrieskist, oven en combimagnetron. Meestal verschillende dingen tegelijk aanstaan. ik ben niet specifiek energiezuinig.. we hebben geen dag/nachtstroom of iets dergelijks. Hoe we dat doen? Een nieuwe ketel in 2006! Deze was volgens testen heel zuinig, en dat zie ik dus in het voorschotbedrag terug Ik zit bij obragas/Essent geloof ik.
Voor gas, water en elektra 175 euro per maand in een 2-onder1-kap uit 1998, houtskelet dus goede iso en met een huishouden van 5 mensen (2 volwassenen, 3 kids (8,7 en 1 jaar oud) keuken met alle inbouwapp., wasmachine, droger, 2 computers, tv die veel aanstaat etc. etc. Nu ben ik wel meer bezig met en de energierekening en het mileu dus meer de was naar buiten, alles van standby af, etc. Kijken of dat nog meer scheelt. Ieder jaar gaan we tot nu toe wel een paar euro met het voorschot, maar hoeven we eigenlijk nooit bij te betalen. gr. Naja
Jeetje wat een bedragen. We betalen hier (in Peru) dan echt niets .... We betalen per maand ongeveer 100 sol voor gas en electriciteit en dat is dus iets van 22 euro... Ah, we hebben alleen dus geen verwarming. Bestaat hier niet. En het is dus echt wel koud s winters.