oke het volgende als je broer/zus jarig is en die viert de verjaardag niet feliciteer je ze dan ook niet of stuur je wel even een krabbel/sms of bel je wel even?
Ik sms/bel wel ff dan. Vind het zo raar om die dag zomaar voorbij te laten gaan. alleen denkt niet iedereen er zo over
ik bel, sms, krabbel via hyves, of stuur een kaartje in zo'n geval.. bij naaste familie zou ik bellen...
ik bel dan wel altijd even! Ik vind het zelf ook fijn als mensen mij bellen op m'n verjaardag! En natuurlijk een kaartje erbij.
Ik zou zelf denk ik wel bellen. Zelf vier ik mijn verjaardag ook niet, en ik zou het helemaal niet erg vinden als mijn familie me dan ook niet belt om te feliciteren.
In ieder geval een sms, maar bij mijn zussen bel ik eigenlijk altijd! Vind dat ook niet meer dan normaal!
Hier doen we ook eigenlijk niets meer aan verjaardagen maar wel altijd even bellen Als het niet gevierd word wil niet zeggen dat het ook maar vergeten moet worden
Dat ligt er helemaal aan of ze mij bellen/kaartje sturen/smsen o.i.d. Doen ze dat niet, ben ik zo'n tr*t die het dan ook niet doet.
Wij vieren het ook niet, maar krijgen toch altijd visite (moeder smoeder zussen) maar vind het toch fijn om een smsje oid te krijgen.