Bij de Action hebben ze er eentje, werkt prima. En ook de lamineervellen van de Action kosten geen drol, maar zijn echt fijn. Gebruik hem best veel. Wat ik ook vaak gebruik is een papiersnijder... Megahandig!
Ohnee...ik hou t wel bij de eenhoorns!!! Ik vind de aanwezigheid van rose in dit huishouden al een hele zware grens die overschreden is...panterprint...dear lord...
Met de kinderen de tuin herfstklaar maken. De nieuwe struiken een plekje gegeven en samen viooltjes planten.
Koffer aan het pakken voor weekje ziekenhuisopname vanaf volgende maandag. Zo geen zin in, maar misschien ben ik hierna eindelijk op de goede weg om te kunnen revalideren en om aan onze kinderwens te mogen beginnen. Dus Let's do this
Ik zit nu uitgeblust op de bank, na met zoon mee te zijn geweest op schoolreisje. Was super leuk, maar jeetje wat vermoeiend
Ik zit op de bank met nichtje, dochter en zoon. Met z'n allen onder 1 dekentje en we kijken de nieuwe My Little Pony film op Netflix ❤
Ik zit op de bank; 5 days inside te kijken met een bak chips! (wat nog slechter is, dat de aflevering gaat over eetstoornissen... )
Ik zit op de bank lekker in mn eentje een horrorfilm te kijken, die gemaakt is uit een waar gebeurd verhaal
Op vrijdagavond hebben we altijd ‘meidenavond’. Mijn dochters wilden graag K2 zoekt K3 weer kijken. Tja, dat doen we dan maar Wat een slecht programma, maar levert hier toch wel wat kijkvermaak op. Juist omdat alles slecht is (deelnemers, jury, presentatie )
Ja jôh hahaha Maar mijn oudste dochter en ik zijn het in onze commentaren steeds helemaal eens, en dat is wel weer heel goed voor onze moeder-dochter band De styliste bij de strijkplank loopt zelf in een soort pyjama jurk ofzo, en gaat dan wel stylingsadvies geven. Echt de ene bizariteit na de andere…
Haha dochter en ik keken op Videoland “like me I’m famous”, ook zo’n vreselijk programma, maar zij is net zo sarcastisch als ik, dat maakt t weer leuk.