Bankhangen naast man die zit te gamen. Tussendoor hebben we gigantische huilbuien, gisternacht onze lieve hond plotseling in moeten laten slapen. We missen haar verschrikkelijk.
Hier even bij te komen met een kop thee van het gênantste moment ever… Dochters even bij de Buuf binnen, staat de oudste boven aan de trap en moest opeens spugen. HET HELE TRAPGAT, de muren, vloerbedekking… ALLES onder! Gelukkig heb ik echt een geweldige Buuf en heeft ze me na mijn honderdste keer sorry zeggen en aanbod om te helpen schoonmaken (had inmiddels dreumes bij de andere Buuf gedropt en de oudste onder de douche vandaan op de bank geïnstalleerd onder een dekentje) verzekerd dat het echt niet erg is en dat ik lekker bij mijn meiden moest gaan zitten, terwijl ze stond te poetsen Zo gênant… Ga denk maar even bloemetje langsbrengen morgen…
De horror! Je kan er ook echt niks aan doen, maar vervelend is het wel. Thuis zou het al k.. zijn, maar bij een ander voel je je dan wel lullig. Beterschap voor je dochter!