Ahh beterschap voor dochter! Kan altijd gebeuren natuurlijk maar dat is wel echt verkeerde tijd op de verkeerde plaats. Zo heeft bezoek bij ons ook een keer de hele wc vloer onder gespuugd. Het heeft ons echt gigantisch veel moeite gekost om die geur er uit te krijgen, de voegen waren helemaal aangetast. Ik had een sorry en een doosje merci ofzo wel gewaardeerd, bij ons deden ze er heel laconiek over en er kon geen sorry van af. Dus twijfel niet om je buuf morgen even een bloemetje oid te brengen. Succes!
Ach gosh. Arme meid! Wat een mega lieve buurvrouw. Iets brengen zou ze vast zeggen had je niet moeten doen maar zal ze zeker leuk vinden. Heel veel beterschap, hopelijk heb je een rustige nacht
Ik heb een saaie dag. Het regent steeds en toen wij er op uit wilde kwam het met bakken uit de lucht. Dus ik zit nu even voor de deur (het is even droog) te kijken naar onze hond die gevaarlijk doet. Zie foto. Let niet op onze gare gasfles, ik woon niet in NL haha..
Whahaha... En ik baal meteen dat ik mijn wekelijkse stranddag moet missen! Haha. En laatste weekend dat mijn vader hier is dus baal ook wel een beetje voor hem haha.
Aan het nagenieten van een heerlijk weekend met als fantastische afsluiting de show van tisjeboyjay! Wat was dat geweldig!!
Mallorca, Alua Calais de Mallorca ik ben een paar daagjes met mijn moeder weg, heerlijk niets doen en eten
Wat doen we nu? Op ZP zitten, koffie drinken met een klein ontbijt. Dan 1 klantje en hopen dat dochter de boel niet op stelten zet. Dan een beetje huishouden. Ik heb een stoomreiniger geleend van mijn moeder en wil dat ding eens op de vloer uit proberen. Vanmiddag zwemles met zoon, die nu mag zwemmen met kleding aan (ben zo trots!) eten bij mijn ouders, ik kook, bij thuiskomst kindjes naar bed en dan zien we het wel. Zo, weten jullie gelijk de hele dag
Voor de tv aan het ontbijten met een pistoletje filet americain en een bakkie koffie.. Ga zo naar de kapper!
Ik heb net mijn huishoudelijke taakjes gedaan (keuken opruimen, stoffen, stofzuigen, was, etc) en daarna mijn boodschappenlijstje gemaakt voor de komende dagen, met de recepten bij de hand. Ik ga nu boodschappen doen.
Wachten tot mijn oudste kind naar school vertrekt Zojuist al gewandeld met de hond. Man is vanmorgen naar Schiphol vertrokken en vliegt om 11 uur voor 3 weken naar Amerika dus wordt aanpoten de komende weken, Zo eerst even boodschappen doen en dan voor de rest rustig aan doen en vanmiddag een startgesprek voor de jongste op school.