Ik lig op bed, ff beetje relaxen alleen moet ik nu wel gaan opstaan want ik moet even de deur uit lig net zo lekker
Nou wat idioot! Komt er ook pus uit etc? Ik heb dat aan beide kanten een keer of 3 gehad en als het echt zover was dat er pus uit kwam, werd ik altijd ter plekke of de volgende dag geholpen. Heb 1 keer gehad dat de infectie verder ging, en daar ben ik echt ziek van geweest, flinke AB kuur gehad. Zou er mee oppassen en als het te erg wordt gewoon teruggaan en aangeven dat er iets moet gebeuren!
Ik ben aan het ontbijten met een tosti en een bakkie koffie en ondertussen kijk ik Miljuschka kookt.. Bekijk bijlage 701381
Bekijk bijlage 701382 Ik ga mijn maaltijden uitzoeken, plannen & bestellen. Ik zet zet ze dan meteen in mijn agenda zodat ik daarover niet meer hoef na te denken
Vanmorgen samen met de kleine meid onze zoon naar school gebracht en gelijk door naar de Jumbo voor de boodschappen. Nu een ontbijtje, mugcake met kaas en komkommer en rosbief met wat peper.
Vanmorgen naar de dierentuin geweest met de jongste. Zo met haar naar de fysio en Dan de oudste weer ophalen. Dus nu even met de beentjes omhoog
Bekijk bijlage 701403 Ik heb net taart gebracht bij mijn ouders en ben daarna doorgereden naar de Ikea. Nu ben ik de taart aan voorproeven.. zometeen als de kids uit school zijn eten we de rest op