Net terug van (uit) eten. Met een prachtig uitzicht onderweg naar huis (foto). Nu even weg zweten op ons terras. (Foto)
Net matcha koekjes met witte chocolade gemaakt en alvast een deel van het toetje (moccachino bavarois met pure chocolade).
Bekijk bijlage 701821 Ik ben aan het schilderen in de nieuwe bijkeuken.. terra kleurtje tot iets over de helft hopelijk vandaag nog een tweede keer!
En nog de sous vide aan het voorverwarmen voor de varkenshaas en aardappeltjes gestoomd. Oftewel multitasking in de keuken
Wij hebben ook de sous vide aan maar dan voor pulled pork, 24 uur mag het er in. Wel recept gebruik jij voor de varkenshaas? ik vond het zo kleurloos worden.
Lekker!!! Ik vergelijk de kleur van varkenshaas uit de sous vide altijd met hoe E.T. als hij dood gaat Dus dat ben ik wel met je eens. Maar daarom braad ik hem heel kort even na als ik hem uit de vacuum zak heb gehaald. Eerst goed droog deppen en dan in een loeihete pan met boter heel kort alle kanten aanbraden, alleen voor wat kleur. Maar ik marineer hem ook weleens bv in sojasaus, basterdsuiker en knoflook. En dan heeft hij sowieso een mooi bruin kleurtje.
Bekijk bijlage 701831 zo blij mee! De verf staat al een klein jaartje klaar dus nu zit hij er eindelijk op!
Even aan het bijkomen van 2 uurtjes bijles aan twee kindjes wat ik overigens meteen gebruik voor het huiswerk moment voor mijn eigen dochters. (Hier heb je vanaf groep 1 al huiswerk) Maar het is bloedje heet hier (rond 40 graden)
Tuurlijk.. Nacho's quacamole Creme fraiche Yeşil biber (Turks pepertje) / jalapeño Ceddar kaas Rode ui ( ligt onder de nacho's Soms doe ik er nog gehakt bij maar vandaag zonder
Ieeeee ik had er van de week 1op de babykamer stond ik dan om 7 uur 's ochtends meer de stofzuiger. Daarna de stofzuiger in de bijkeuken gezet