Jongste dochter heeft bij mij in bed geslapen omdat mijn vriend naar zijn moeder moest om daar te helpen. Dat is natuurlijk een groot feest, bij mij in bed.
Man is met de oudsten een stukje wandelen en de jongste ligt op bed. Ik zit een beetje lui op m’n telefoon op de bank, met het nieuwste album van Billie Eilish aan op de tv, op de achtergrond (de kat luistert ook vrolijk mee, zoals in de weerspiegeling te zien) Bekijk bijlage 701878
Deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/chocolade-snelle-desserts/9200000022685899/?bltgh=uYRwa-WwpTC1uXl147dGxg.2_13.17.ProductTitle Echt een heel leuk boekje met (naar ik denk) hele lekkere recepten. Ik heb hem nog niet zo lang, dus moet er nog een hoop uit proberen. Maar er staan er in ieder geval veel in die ik ook daadwerkelijk een keer wil maken.
Hier lekker een grote schoonmaak, was gister al begonnen met de keuken uitsoppen en herindelen en andere kasten ook gedaan, en vandaag de meubels van zn plek en alles even stofzuigen en dweilen, dan is alles weer lekker goed schoon en fris. En dan wanneer ik klaar ben gaan we even op bezoek bij mijn moeder.
Bekijk bijlage 701941 Ik hou ervan! Labelen, ordenen en opruimen. Ik heb allemaal bakken bij de action gehaald zodat ik de planken in de keukenkast goed kan ordenen. Alles stond door elkaar en nu staat alles in bakken ingedeeld. Heel overzichtelijk!
Ik ben denk al een keer of 5 naar de action geweest. Elke keer lagen er nog maar 1 of 2 grijze bakken maar inmiddels ben ik aardig compleet en opgeruimd