Ik vind soep op deze manier zooo lekker. Onze 2 grote noemen het TROEPSOEP en willen er niet van weten .
Ik zit op bed en ben D aan het voedden. Ondertussen probeer ik mezelf wakker te houden door een beetje op mijn telefoon te scrollen. Borstvoeding geven is echt ontzettend slaapverwekkend
Mag ik vragen welke kleur dit precies is en van welk merk/winkel? Ik wilde een paar jaar geleden terra op de muur, maar dat is heel oranje uitgepakt (lees: knaloranje). Maar ik durf er niet overheen, bang voor herhaling haha. Maar jouw kleur is prachtig!
Toch eens kijken en met of dat hier ook past in mijn smalle kast. Ben nu zo aan het zoeken naar mijn kruiden potjes.
ja tuurlijk mag dat! Dit is Red clay van paintingthepast. de verf is wat duurder maar de de kleuren zijn prachtig!
Hangen op de bank en tegen de tranen vechten. Het leven is momenteel weer even zo zwaar met ons zorgenkind. Iedere keer als we denken dat we een stap vooruit gaan en heel even adem kunnen halen gaan we 3 stappen terug. Ook voor het ventje is het leven zo zwaar, je gunt hem zo veel meer
Ik ken je verhaal niet maar ik kan me voorstellen dat je het soms even niet meer ziet zitten. Ik kon niet zo maar verder gaan. Een hele dikke knuffel !!!
Wil je er iets over kwijt? Wil je een enorm dikke knuffel geven, en als er tranen zijn, laat ze gewoon lekker komen. Dat mag!