Even bijkomen van het werk met wat drinken en me verheugen op komende week vrij zijn, terwijl de kinderen gewoon naar school/peuterspeelzaal/oppas gaan
Aan het wachten tot mn gips op mn nerd versie van een kerstdorp aangedroogd is. (piepschuim kan je niet zomaar verven, sommige stoffen in de verf reageren met piepschuim en bijt t uit, vandaar laagje gips) Nog nooit gedaan maar gelukkig "oude knarren" met youtube filmpjes die gek zijn van spoorbouw (H0) die de "newbie" kerstterrein bouwers op weg helpen. Die gebruiken tenminste goedkope spullen en weten daar prima landschappen mee te bouwen. Grote stapel piepschuim van de tv, hotglue gun die ik nog had liggen. Pot modgepodge uit een ver verleden, stapel oude kranten en wat karton, en nog een pak plaster de paris die ik ooit gekocht heb toen ik nog handafdrukjes kon maken met een paar potjes playdoh en sindsdien nooit meer heb gebruikt. Ben benieuwd hoe dit afloopt, vooralsnog alles gebruikt wat ik al in huis had. Dus een redelijk goedkope hobby (fotootje voor uitleg "nerdversie")
Die van ons had medelijden met meneer vos. Met die lange hoek tanden moest hij wel pijn in zn wangen hebben...nee hij moest echt een keer naar de tandarts, zou hij ook minder boos zijn.
Aan het opstarten om aan t werk te gaan...normaliter nooit een probleem maar t lijkt nu of mn startmotor blijft hangen qua motivatie. Ben al 3 bakken koffie verder, dat is t niet.
Voor pampus op de bank liggen. De jongste heeft verschrikkelijk geslapen vannacht, de oudste heeft thuis les vandaag jeej
Marktplaats(en) Samen met mijn zoontje op de bank. Hij gaat nu een dutje doen, en ik zit met de hondjes op schoot naast mijn zoontje.
Het is herfstvakantie en we zijn alle 5 thuis. 1tje is bezig op de PlayStation, 1tje achter de computer, manlief met de jongste naar TV aan het kijken en ik aant het scrollen op de gsm. Druk druk druk dus